Se mega kaunis viisujuontaja on 48v.
Siis se kultaiseen kapeaan mekkoon pukeutunut super jättirintainen herkkupala, on 48v ja isoäiti.
Ottakaapa tuosta mallia niin ei tarvitse miestenne vaihtaa 30v ja 30kg nuorempaan!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5f732ae3-c29b-48bf-8801-bfae3d…
Kommentit (86)
Tyypillinen alueensa edustaja eli miehen oloinen. Pakkelit pois naamasta, niin ei jää kuin utareet ja laihuus. Siinä herkkupalaa kerrakseen.
Se nyt vaan on luonnon laki, että ihminen vanhenee ja kauneus katoaa. Jos ei alunperin ole ihastunut itse ihmiseen pääkopan sisällä, niin onkin pakko vaihtaa...
Vierailija kirjoitti:
Hän on huippumalli ja miljonäärin rouva, hyvillä geeneillä. Ei onnistu meiltä köyhiltä harmaavarpusilta.
T: Tuntematon
Miten raha liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä Eros Ramazzotti?
Ei terveelliset elämäntavat vaadi rikasta aviomiestä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on huippumalli ja miljonäärin rouva, hyvillä geeneillä. Ei onnistu meiltä köyhiltä harmaavarpusilta.
Saahan sillä rahalla kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäköä.
Jokaisella tietysti oma käsityksensä kauneudesta. Itse en pidä millään tavalla kauniina tuota juontajaa, minulle kauneus on jotain täysin muuta kuin tuollaista. Puuttuu kaikki luonnollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin mutta parhaat plastiikkakirurgit, gollageenit ym hoidot ja stressistä vapaa työtön elämä jossa aikaa pitää itsestä huolta vaatii. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippumallien on pysyttävä huippukunnossa, koska se on ulkonäköala. Muuten loppuu työt.
Niin? Noin viisikymppiseltähän se näyttikin. Se tummin on varmaan jotain 10 vuotta vanhempi eli kuusikymppinen se pisin on kolmikon nuorin ja joku 35-vuotias.
Tuo Michellehän oli jo ysärillä Eros Ramazzottin vaimo eli liki 30 vuotta sitten. Niin ne vuodet vierii..
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Linkitä minulle joku yhtä kaunis ja samanikäinen, mutta köyhempi. Siis palkka tällaista suomalaista keskivertoa.
Lukekaapa ne il:n kommentit. Muka näyttää 60v. :D
Itse en ymmärtänyt mitä arvoa toi 3.juontajana finaaliin. Enkku huonoa ja ääni oli jotenkin ikävän kuuloinen. Toki kaunis. Niinkuin moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäköä.
Mitä ihmettä. Miten pihalla olet kauneusalasta?
Rahalla ei saa luustoa. Lihaksiin tarvitaan omaakin ponnistelua. Mutta Kaiken muun taitaa saada rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu paljon ruokaa ja karkkia että voi syödä itsensä lihavaksi, tämäkö se on 80 kiloa painavien 25 vuotiaiden selitys?
Samanikäinen ryppyisempi pieruverkkarinainen voisi hyvinkin viehättää enemmän, ainakin itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Linkitä minulle joku yhtä kaunis ja samanikäinen, mutta köyhempi. Siis palkka tällaista suomalaista keskivertoa.
Oletpa tyhmä. Niitä löytyy. Sama meikki, kampaus ja puku. Tadaa.