Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Synttäritarjottavat kaupasta?
04.05.2007 |
Meillä on viikonloppuna edessä tämän kevään synttäriputken viimeiset synttärit. Nyt en ehdi enkä jaksa leipoa, vaan täytyy turvautua ostotarjottaviin. Mikähän olisi hyvää ja hiukan erilaista kuin yleensä.
Vieraat ovat suurinpiirtein samat kuin aiemmillakin synttäreillä, noin kymmenkunta aikuista ja puolentusinaa lasta. Yleensä on ollut täytekakku, keksejä, kuivakakku, suolainen piirakka ja ehkä popkorneja ja karkkeja (pienin muutoksin). Mitäs nyt tarjoaisin?
Kommentit (2)
Varsinkin toi juustotarjotin kuulostaa tosi hyvältä idealta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jäätelökakkua
juustotarjotin
patonkia
hedelmiä
keksejä
sipsejä
dippiä
kasviksia tikkuina