Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentäjän kanssa parisuhde, voiko toimia?

Vierailija
08.03.2026 |

Olen kiinnostunut eräästä miehestä ja ilmeni, että on liikennelentäjä. Kellään kokemuksia miten arkielämä toimii jne?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki toimii niin, et hän lähtee töihin ja sä teet mitä teet. Sit se tulee töistä ja teette mitä teette. Vaikka tanssitte tiputanssia.

Noinhan se menee, jos ei ole lapsia. Jos on, niin sitten menee vähän monimutkaisemmaksi.

Vierailija
22/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Keskimääräistä joustavampi puolison toki pitää olla. 

Kyllä. Hyväksyä mm. sen lentsikkamiehensä kikkelin uittamisen lentoemojen suissa, ainakin kaukolentojen majoitussessioissa.

Lopettakaa tuo. Suurin osa heistä on naimisissa ja vaimoille uskollisia. Tunnen monta ja kukaan ei kyllä petä. Ovat enemmänkin sellaisia rauhallisia ja kaukana mistään naistennaurattajasta. 

Eikö rauhallinen voi pettää? 

Vittuako änkyttäänkyttää.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät ovat salajuoppoja ja tekevät kauheita virheitä ohjaamossa. Telkkarissa on näytetty

Niiiköööö.... voi kauheeetaaaa....

Vierailija
24/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet lentäjästä kiinnostunut, mutta on hän sinusta? Vai oletko yksi niistä golddiggereiatä?

Vierailija
25/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisten tutkimusten mukaan lentäjät pettävät keskivertoa todennäköisemmin, ja sekä lentäjillä että lentoemännillä on hieman korkeampi eron todennäköisyys.

Jokainen parisuhde on kuitenkin yksittäistapaus, joten emme voi kertoa, onko juuri sinun kiinnostuksen kohteenasi oleva mies hyvä kumppani. Jos haluat tutustua häneen, on ensiarvoisen tärkeää, että olet kiinnostunut ihmisestä etkä ammattiin liittyvistä stereotypioista, olivat ne sitten negatiivisia tai positiivisia.

Kauheaa, mähän kuulostan ihan tekoälyllä. Mutta ihan tavallinen akka olen.

Vierailija
26/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helposti lähtee sakkaamaan.

Ei lähde. Maailmassaa miljoonat miehet ovat etätöissä ja asioiden hoitaminen sovitaan yhdessä . Ei sen kummempaa. 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
27/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet lentäjästä kiinnostunut, mutta on hän sinusta? Vai oletko yksi niistä golddiggereiatä?

Ei, kun keksin hihasta koko aloituksen...varmasti huomasittekin.   Yyyyyy. Yy

Vierailija
28/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde. Maailmassaa miljoonat miehet ovat etätöissä ja asioiden hoitaminen sovitaan yhdessä . Ei sen kummempaa. 🤣🤣🤣🤣

Etätyö kotitoimistolla ja se, että lentäjämies viettää puolet kuukaudesta maailmalla ovat kaksi eri asiaa. Mitä yrität oikein sanoa?

Vierailija
29/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Ap. Tapasin kavereiden kautta tämän miehen. On tietämäni mukaan sinkku ja juttelin hetken eilen hänen kanssaan. Vaikutti tosi mukavalta. Itse ei kertonyt mulle olevansa lentäj, vaan kaverini kertoivat jälkikäteen. 

Vierailija
30/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätyö kotitoimistolla ja se, että lentäjämies viettää puolet kuukaudesta maailmalla ovat kaksi eri asiaa. Mitä yrität oikein sanoa?

Lentäjälle etätyö kyllä sopii tosi huonosti. Vai lentävätkö ne koneet jo ihan yksin?

-eri.

Vierailija
31/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arki toimii niin, et hän lähtee töihin ja sä teet mitä teet. Sit se tulee töistä ja teette mitä teette. Vaikka tanssitte tiputanssia.

Noinhan se menee, jos ei ole lapsia. Jos on, niin sitten menee vähän monimutkaisemmaksi.

Totta!

Vierailija
32/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Ap. Tapasin kavereiden kautta tämän miehen. On tietämäni mukaan sinkku ja juttelin hetken eilen hänen kanssaan. Vaikutti tosi mukavalta. Itse ei kertonyt mulle olevansa lentäj, vaan kaverini kertoivat jälkikäteen. 

Aika nopeasti olet edennyt ajatuksissasi. Plussaa kuitenkin siitä, että olette tavanneet tosielämässä. Onko teillä treffit sovittuna, vai ollaanko kaverien ja hyvän tuurin varassa?

Vierailija
33/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti olet edennyt ajatuksissasi. Plussaa kuitenkin siitä, että olette tavanneet tosielämässä. Onko teillä treffit sovittuna, vai ollaanko kaverien ja hyvän tuurin varassa?

No en ole mitään sopinut vielä. En edes saanut mitään yhteystietoja kun en uskaltanut kysyä. Kaverini lupasi kyllä toimia Amorina tarvittaessa, mutta en tiedä uskallanko ryhtyä tähän. 

Vierailija
34/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole mitään sopinut vielä. En edes saanut mitään yhteystietoja kun en uskaltanut kysyä. Kaverini lupasi kyllä toimia Amorina tarvittaessa, mutta en tiedä uskallanko ryhtyä tähän. 

Kiinnostuitko vasta kun kuulit ammatin?

Vierailija
35/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Keskimääräistä joustavampi puolison toki pitää olla. 

Kyllä. Hyväksyä mm. sen lentsikkamiehensä kikkelin uittamisen lentoemojen suissa, ainakin kaukolentojen majoitussessioissa.

Lopettakaa tuo. Suurin osa heistä on naimisissa ja vaimoille uskollisia. Tunnen monta ja kukaan ei kyllä petä. Ovat enemmänkin sellaisia rauhallisia ja kaukana mistään naistennaurattajasta. 

Eikö rauhallinen voi pettää? 

Vittuako änkyttäänkyttää.   

?

Vierailija
36/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä immelmannia se on ollut. Ja se mikä vielä hetki sitten oli housuissa, on nyt niskassa.

Vierailija
37/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, mutta pitää olla joustava ja sopeutuvainen. Hyvä palkka mahdollistaa usein puolisolle osa-aikatyötä lasten ollessa pieniä. T. Lentäjän vaimo. 

Vierailija
38/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vain haaveissasi? Olisi luullut miehen kysyvän vaikka puhelinnumeroasi, jos olisi kiinnostunut? 

Vierailija
39/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt napata kiinni! 

Vierailija
40/65 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golddigger? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä