Lentäjän kanssa parisuhde, voiko toimia?
Olen kiinnostunut eräästä miehestä ja ilmeni, että on liikennelentäjä. Kellään kokemuksia miten arkielämä toimii jne?
Kommentit (65)
Lentäjillä rima korkealla, joten tsemppiä vaan.
Kaunis ainakin pitää mielellään olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet lentäjästä kiinnostunut, mutta on hän sinusta? Vai oletko yksi niistä golddiggereiatä?
Ei, kun keksin hihasta koko aloituksen...varmasti huomasittekin. Yyyyyy. Yy
Mä olen Ap. Tapasin kavereiden kautta tämän miehen. On tietämäni mukaan sinkku ja juttelin hetken eilen hänen kanssaan. Vaikutti tosi mukavalta. Itse ei kertonyt mulle olevansa lentäj, vaan kaverini kertoivat jälkikäteen.
Eli kiinnostuit vasta kuultuasi että on lentäjä?
Tottakai toimii, jos molemmat sitä haluavat.
Kuulostaa siltä, että olet salamaihastunut, mistä tiedät onko vastapuolella samanlaisia fiiliksiä?
Niin kuin minkä tahansa muun vuorotyötä tekevän kanssa, eihän se nyt sen kummempaa ole. Siis ei ole aina vapaita juhlapyhiä, tapaatte silloin kun molemmilla sattuu olemaan vapaata jnpp. Sillä erotuksella tietysti, että jos kumppani lentää jonnekin Kaukoitään eikä Ouluun, niin hän tulee kotiin vasta ylihuomenna eikä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin minkä tahansa muun vuorotyötä tekevän kanssa, eihän se nyt sen kummempaa ole. Siis ei ole aina vapaita juhlapyhiä, tapaatte silloin kun molemmilla sattuu olemaan vapaata jnpp. Sillä erotuksella tietysti, että jos kumppani lentää jonnekin Kaukoitään eikä Ouluun, niin hän tulee kotiin vasta ylihuomenna eikä tänään.
Juuri näin. Plus että mustasukkainen ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ketään muuta löytänyt?
Lentäjä olis kyllä kova catch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ketään muuta löytänyt?
Lentäjä olis kyllä kova catch
Mut vaikeaa saada
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ainakin pitää mielellään olla!
Uskon!
Onko tämä mies edes sinusta kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vaimon varmaan pitää olla, että mies ei ala kiinnostumaan kauniista lentoemännistä.
Vaikka vaimo olisi kaunis, he pettävät silti. Tilaisuus tekee varkaan. Toisessa maassa viikottain muiden naisten ympäröimänä. Taatusti pettävät heistä kaikki.
Lennän luokse Lellen, siellä simaa saa, Lelle odotellen, leipoo herkkujaan...
t. lentäjä
Voi se toimia, kunhan varautuu ja tottuu siihen, että hyvin todennäköisesti ei sitten ole lentäjän ainoa nainen. On ihan yleistä, että lentäjillä on useassa kaupungissa ns. rakastaja. Joitakin naisia ei tuollainen häiritse, kunhan vain saa esitellä ystävättärilleen lentäjämiestä.
Matoa koukkuun vaan.