Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Mitä jos mies olisikin kalju ja käyttäisi peruukkia?

Vierailija
24.08.2025 |

Nykyään on niin aidon näköisiä hiussysteemejä, haittaisiko jos tämä tulisi ilmi jossain vaiheessa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäämpi versio se on kuin wt-klani

Vierailija
2/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies on kiinnostava, ei mitään peruukkuia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu peruukista. Esim. pitkät kiharat blondit olis turn-off.

Vierailija
4/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä tulisi vähän petetty olo

Vierailija
5/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä tulisi vähän petetty olo

Meikkaahan naisetkin ja laittaa mitä lie täytteitä ja lisukkeita.

Vierailija
6/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tekee sen tyylillä ja itsevarmasti eikä pyytele sitä peruukkiaan anteeksi. Mitä väliä, onko miehellä päässä peruukki vaiko hattu? Peruukki on korrektimpi ruokapöydässä. Välillä miehillä on tyylikkäitä hattuja, mutta unohtavat ottaa ne päästä ruokapöydässä. Ovat aivan samanlaisia kuin ne lippis päässä ruokapöydässä istuvat ikiteinit.

Vierailija
7/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju mies on kiinnostava, ei mitään peruukkuia.

Minusta olis jopa hauskaa, jos mies olisi välillä kalju ja välillä Kultakutri. Mahdollistaa roolileikit.

Vierailija
8/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö naisena jos en anna pillua mut mulla on Fleshlight? Nähän on hyvin aidon tuntuisia nykyään.

Vierailija
9/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vielä lisäksi tekohampaat, kuulolaite ja kymmenen sentin paksuisilla pohjilla varustetut kengät.

Vierailija
10/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää tuon heti. Mua ei häuritse siisti peruukki, mutta salailu ja valejtelu kyllä.

Ja: useimmat näyttää paremmilta kaljuna kuin polyesterpehko päässä. Senhän huomaa miehellä, että tukka on luonnottoman pitkä ja tasatuuhea, eikä hiusraja näy. Tulee mauripekkaris-fiilis. Karvakypärä.

Vierailija
11/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vakavana asiana hiuksettomuutta, mutta jotenkin hautova karvainen lisäosa naurattaa jos se lentää yhtäkkiä päästä. Ei ole kiva kiinnitellä nipsulla. Eikö pipo tai hattu käy, kevyitäkin on. Vaikeita asioita tietysti nuo, mutta ei kaljuus kaikkia haittaa.

Vierailija
12/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulette, saisiko alkuperäisen 70-luvun Stepfordin vaimot -elokuvan aviomiehen näköinen nykyaikana niin hyvännäköisen vaimon kuin elokuvassa? Onko sellainen mies yhä kiinnostava ja seksikäs?

Vierailija
13/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulette, saisiko alkuperäisen 70-luvun Stepfordin vaimot -elokuvan aviomiehen näköinen nykyaikana niin hyvännäköisen vaimon kuin elokuvassa? Onko sellainen mies yhä kiinnostava ja seksikäs?

Saisi. Suomimamma ei kelpuuttaisi, uneksii jostain muusta ja saa lopulta sen maahan pyytämättä tulleen tai lähiökapakan farkkutakkipultsarin.

Vierailija
14/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti enempi miehestä kuin peruukista. Ja sanon tämän itse kaljuuntuneena miehenä.

Itse en ole ikinä kokenut peruukkia omaksi jutukseni. Mutta arvostan esimerkiksi pitkäaikaista ministeri ja kansanedustaja Mauri Pekkarista, joka ei provosoitunut tai saanut itkupotkukohtausta kun ex pääministerii ja kansan sivistystasosta huolestunut Paavo "Mooses" Lipponen julkisesti vittuili Pekkarisellle, Pekkarisen tavasta käyttää tupeeta/;hiuslisäkettä. 

En väitä, että Pekkarinen olemukseltaan tai tyyliltään on sen enempää kuin häntä puoli metriä pidempi Lipponen naisten unelmien miesten joukossa mutta mielikuvissani voisin kuvitella, ettei ole ainakaan pahitteeksi  jos miehellä on yhtähyvä itsetunto ja luottamus omiinnkykyihin / "tyyliin"kuin Pekkarisella; joku 2. olisi saattanut harkita kunnianloukkaus syytettä Lipposta kohtaan, sanotaanko vaikka, että ihan periaatteesta. ' Ei ole pääministerille sopivaa käytöstä halveksia ketään tupeen käytöstä....

Vierailija
15/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peruukki ainakin sille Tale Taalasmaan näyttelijälle (Emil Hallberg?) sopii.

Vierailija
16/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu peruukista. Esim. pitkät kiharat blondit olis turn-off.

Mä saattaisin syttyä pitkästä  kiharasta blondista miehestä

Vierailija
17/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia BMW miehellä on piilossa komerossa peruukki ja tekoparta sekä tummat aurinkolasit?

- niiden aamujen varalta kun bemari päättääkin jättää käynnistymättä ja on lähdettävä luotto-Toyotalla liikkeelle, ettei vaan kukaan tuntisi :D

Tänäänkin yksi bemari oli päättänyt jättää lähtemättä enää kaupan parkkipaikalta käyntiin, oli saamassa Korealaista apusähköä Kian konehuoneesta :D

Vierailija
18/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Toisaalta itse tykkäisin enemmän kaljusta, mutta tärkeintä on että on itse tyytyväinen ulkonäköönsä.

Vierailija
20/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa. Olen tämän käytännössä kokenutkin, joten tiedän mistä puhun. Kyseessä siis mies, jolta sairaus vei hiukset jo nuorena.