Poikaystävä ei suostu vasektomiaan
Vaikka ehkäisy pitäisi olla molempien vastuulla.
Kommentit (52)
Miten se ehkäisy on molempien vastuulla jos mies menee steriin vai jatkatko silti pillerien syöntiä?
Vierailija kirjoitti:
Miten se ehkäisy on molempien vastuulla jos mies menee steriin vai jatkatko silti pillerien syöntiä?
Miten niin "jatkatko"? Ei kukaan ole niin tyhmä, että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen.
Vierailija kirjoitti:
Mene itse sterilisaatioon.
Se on pojalle paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei mee niin ei kyl heru.
LUE 6.
Eihän poikaystävä vielä edes saa vasektomiaa. Ikäraja on 30 ja siinä vaiheessa mies on jo ohittanut sen vaiheen kun häntä kutsutaan poikaystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaadit sen miehelle niin silloin teet sen myös itsellesi.
Oma keho, oma päätös. Eikös se niin ollut, vai koskeeko kehollinen itsemääräämisoikeus vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli, kyllä se steri on kirurgille ihan pieni rutiinitoimenpide.
Niin, ehkäpä poikaystäväsi haluaa lapsia jonain päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Eihän poikaystävä vielä edes saa vasektomiaa. Ikäraja on 30 ja siinä vaiheessa mies on jo ohittanut sen vaiheen kun häntä kutsutaan poikaystäväksi.
Ei ole ohittanut. Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana.
Suomessa sterilisaatiota säätelee steriloimislaki ja sitä varten täytetään hakemus. Lain mukaan toimenpide voidaan tehdä henkilön omasta pyynnöstä, jos hän on täyttänyt 30 vuotta, synnyttänyt kolme lasta tai hänellä on yksin tai puolison kanssa yhteensä kolme alaikäistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sterilisaatiota säätelee steriloimislaki ja sitä varten täytetään hakemus. Lain mukaan toimenpide voidaan tehdä henkilön omasta pyynnöstä, jos hän on täyttänyt 30 vuotta, synnyttänyt kolme lasta tai hänellä on yksin tai puolison kanssa yhteensä kolme alaikäistä lasta.
Hän on 36v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä homoilla on helpompaa. Ei toivottuja raskauksia on harvoin vaikka se vihreiden mukaan onkin mahdollista.
Minä kävin heti 30 täytettyäni vasektomiassa. Vuosi sen jälkeen löytyi ihanan kiimainen ja vauvakuumeinen nainen. Nyt saa panna niin paljon paljaalla kuin kunto kestää, eikä mimmi epäile mitään. Jossakin vaiheessa varmaan vaatii spermatutkimukseen.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä homoilla on helpompaa. Ei toivottuja raskauksia on harvoin vaikka se vihreiden mukaan onkin mahdollista.
"Olla harvoin" ja "olla mahdollista" eivät kaiketi ole toisiaan poissulkevia asioita?
Niin. Ei voi pakottaa. Pitääkö pidättäytyä seksosta vai erota jopa, jos ei tiedä mikä ehkäisy on varma. Kumi?