Poikaystävä ei suostu vasektomiaan
Vaikka ehkäisy pitäisi olla molempien vastuulla.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse sterilisaatioon.
Nimenomaan! Sinne sterilisaatioon voi mennä itse eikä vaatia sitä toiselta. Tuo on niin iso päätös, että sitä ei voi toisen puolesta päättää ja painostaa.
Ehkä ap:n poikaystävä haluaa lapsia joku päivä, mutta ei ap:n kanssa, eikä siksi halua toimenpiteeseen. Ei vaan sano sitä ääneen.
Halutkoon liikakansoittaa tai ei, niin ei tuon ikäinen enää lisäänny.
Miten niin ei? Miehen hedelmällisyys kyllä laskee iän myötä, muttei katoa kokonaan. Edellinen presidenttimme sai kuopuksensa 70-vuotiaana pappana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin heti 30 täytettyäni vasektomiassa. Vuosi sen jälkeen löytyi ihanan kiimainen ja vauvakuumeinen nainen. Nyt saa panna niin paljon paljaalla kuin kunto kestää, eikä mimmi epäile mitään. Jossakin vaiheessa varmaan vaatii spermatutkimukseen.
M32
Aika erikoista, ettet kertonut sinulle tehdyn vasektomian. Melko epärehellinen alku suhteelle. Ellei sitten ole ihan vaan provo.
Niin no, eipä se vasektomiakaan kohdallani paljoa auttanut, koska operaation jälkeen meille on siunaantunut kolme tenavaa.
Olen kai aika sonni, jos niin voi sanoa.
Tai sitten saitte aika paskan lääkärin.
Kannattaa olla varovainen sen vasektomian kanssa.
Operaation jälkeen syntyvien lapsien ihonväri voi erilainen kuin vanhemmilla...
Mistä ap:n kaltaisia ääliöitä oikein si ki ää, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse sterilisaatioon.
Nimenomaan! Sinne sterilisaatioon voi mennä itse eikä vaatia sitä toiselta. Tuo on niin iso päätös, että sitä ei voi toisen puolesta päättää ja painostaa.
Ehkä ap:n poikaystävä haluaa lapsia joku päivä, mutta ei ap:n kanssa, eikä siksi halua toimenpiteeseen. Ei vaan sano sitä ääneen.
Halutkoon liikakansoittaa tai ei, niin ei tuon ikäinen enää lisäänny.
Miten niin ei? Miehen hedelmällisyys kyllä laskee iän myötä, muttei katoa kokonaan. Edellinen presidenttimme sai kuopuksensa 70-vuotiaana pappana.
Sopii siis toivoa että ap:n poikkis on tasoa presidentti ;)
Kenenkään ei pidä suostua sinun päähänpistoihisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin heti 30 täytettyäni vasektomiassa. Vuosi sen jälkeen löytyi ihanan kiimainen ja vauvakuumeinen nainen. Nyt saa panna niin paljon paljaalla kuin kunto kestää, eikä mimmi epäile mitään. Jossakin vaiheessa varmaan vaatii spermatutkimukseen.
M32
Aika erikoista, ettet kertonut sinulle tehdyn vasektomian. Melko epärehellinen alku suhteelle. Ellei sitten ole ihan vaan provo.
Niin no, eipä se vasektomiakaan kohdallani paljoa auttanut, koska operaation jälkeen meille on siunaantunut kolme tenavaa.
Enpä tiedä. Lapset on kyllä vähän naapurin Maken näköisiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Enpä tiedä. Lapset on kyllä vähän naapurin Maken näköisiä...
Nykyään ei tarvitse spekuloida, vaan voi hyvin helposti tarkistaa kenellä muija on astutettu.
''Jos vaadit sen miehelle niin silloin teet sen myös itsellesi.''
Se olisi kyllä irvokasta, jos ap vaatisi poikaystäväänsä hankkimaan vasektomian, myöhemmin eroaisivat ja ap hankkisi lapsen jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
''Jos vaadit sen miehelle niin silloin teet sen myös itsellesi.''
Se olisi kyllä irvokasta, jos ap vaatisi poikaystäväänsä hankkimaan vasektomian, myöhemmin eroaisivat ja ap hankkisi lapsen jonkun muun kanssa.
Miksi? Missään ei sanottu että ap:n poikkis haluaisi liikakansoittaa.
Missään ei sanottu etteikö poikaystävä haluaisi liikakansoittaa ap:n kanssa.