Poikaystävä ei suostu vasektomiaan
Vaikka ehkäisy pitäisi olla molempien vastuulla.
Kommentit (91)
Eikun lerssiä vaan anneliin, niin ei tuu lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän poikaystävä vielä edes saa vasektomiaa. Ikäraja on 30 ja siinä vaiheessa mies on jo ohittanut sen vaiheen kun häntä kutsutaan poikaystäväksi.
Ei ole ohittanut. Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana.
Ei ole, ihmisen kehitys päättyy 25-vuotiaana. 30-vuoden iässä ei ole mitään erityistä.
Alle 30-vuotias on keskenkasvuinen.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Laita aina yöllä pussinsulkijat. Kyllä ne pallit siitä kohta surkastuu ja tippuu pois.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei mee niin ei kyl heru.
Sittenhän voit pysyä sinkkuna. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos poikaystäväsi ajattelee, että saattaa joskus vielä tavata naisen, jonka kanssa haluaa lapsen, ei hänen kannata vasektomiaan mennä.
Ihmisiä on liikaa ja syntymä on kuolemantuomio :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on liikaa :(
Ei täällä.
Tämä. Työttömiä on vasta puoli miljoonaa. VAUVATALKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse sterilisaatioon.
Se on pojalle paljon helpompaa.
Miksi vain hänen pitää tehdä uhrauksia ja sinun ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pojalle paljon helpompaa.
Sinä et halua lisääntyä.Entä poikakaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ehkäisy on molempien vastuulla jos mies menee steriin vai jatkatko silti pillerien syöntiä?
Onhan se nyt vain paljon helpompaa että mies menee leikkaukseen että nainen pääsee helpommalla ja ettei naisen tarvi huolehtia ehkäisystä. Itsellekin tulee aina välillä tilanteita että unohdan ottaa pillerin niin onhan se paljon helpompaa että mies leikkauttaa itsensä
Eli hänen on tehtävä itselleen peruuttamaton operaatio vasten tahtoaan, jotta emäntä saa rauhassa olla hajamielinen?
Et voi olla tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkäpä poikaystäväsi haluaa lapsia jonain päivänä?
Älä nyt friidu vielä pahoittaa mielensä. Etkö ymmärrä hän on kaiken keskipiste.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaapas miehet selvää naisten steriloinnista on sillä muitakin vaikutuksia naisen kehon toimintaan.
Niin on, mutta ei ole siltikään miehen velvollisuus tehdä itsestään lisääntymiskyvytön vasten tahtoaan vain toisen osapuolen mukavuudenhalun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poikaystäväsi ajattelee, että saattaa joskus vielä tavata naisen, jonka kanssa haluaa lapsen, ei hänen kannata vasektomiaan mennä.
Ihmisiä on liikaa ja syntymä on kuolemantuomio :(
Sinun kohdalla tämän voi jopa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Sinä voit sterilisoida itsesi.
Ei hän voi, koska hänellä ei ikä riitä. Hän saattaa myös itse haluta lapsia sitten kun on aikuinen.
"Poika"ystävä sen sijaan on jo yli 30v, joten voi mennä vasektomiaan.
Miksi ihmeessä poikaystävän pitäisi niin toimia jos ei halua? Ei hänen tarvitse perustella sitä ettei halua vastentahtoisesti muutoksia kehoonsa.
Nolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllja etkö häpeä kiimapillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ehkäisy on molempien vastuulla jos mies menee steriin vai jatkatko silti pillerien syöntiä?
Onhan se nyt vain paljon helpompaa että mies menee leikkaukseen että nainen pääsee helpommalla ja ettei naisen tarvi huolehtia ehkäisystä. Itsellekin tulee aina välillä tilanteita että unohdan ottaa pillerin niin onhan se paljon helpompaa että mies leikkauttaa itsensä
Eli hänen on tehtävä itselleen peruuttamaton operaatio vasten tahtoaan, jotta emäntä saa rauhassa olla hajamielinen?
Et voi olla tosissasi.
Tuon hajamielisyyden taku tosiaan on ihan hyvä käyttää kumia, vaikka toisella olisi pillerit.
Näin kumpikin kantaa ehkäisystä vastuunsa, ja ehkäisytehokin nousee.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin heti 30 täytettyäni vasektomiassa. Vuosi sen jälkeen löytyi ihanan kiimainen ja vauvakuumeinen nainen. Nyt saa panna niin paljon paljaalla kuin kunto kestää, eikä mimmi epäile mitään. Jossakin vaiheessa varmaan vaatii spermatutkimukseen.
M32
Aika erikoista, ettet kertonut sinulle tehdyn vasektomian. Melko epärehellinen alku suhteelle. Ellei sitten ole ihan vaan provo.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Sinne sterilisaatioon voi mennä itse eikä vaatia sitä toiselta. Tuo on niin iso päätös, että sitä ei voi toisen puolesta päättää ja painostaa.
Ehkä ap:n poikaystävä haluaa lapsia joku päivä, mutta ei ap:n kanssa, eikä siksi halua toimenpiteeseen. Ei vaan sano sitä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Sinne sterilisaatioon voi mennä itse eikä vaatia sitä toiselta. Tuo on niin iso päätös, että sitä ei voi toisen puolesta päättää ja painostaa.
Ehkä ap:n poikaystävä haluaa lapsia joku päivä, mutta ei ap:n kanssa, eikä siksi halua toimenpiteeseen. Ei vaan sano sitä ääneen.
Halutkoon liikakansoittaa tai ei, niin ei tuon ikäinen enää lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin heti 30 täytettyäni vasektomiassa. Vuosi sen jälkeen löytyi ihanan kiimainen ja vauvakuumeinen nainen. Nyt saa panna niin paljon paljaalla kuin kunto kestää, eikä mimmi epäile mitään. Jossakin vaiheessa varmaan vaatii spermatutkimukseen.
M32
Aika erikoista, ettet kertonut sinulle tehdyn vasektomian. Melko epärehellinen alku suhteelle. Ellei sitten ole ihan vaan provo.
Niin no, eipä se vasektomiakaan kohdallani paljoa auttanut, koska operaation jälkeen meille on siunaantunut kolme tenavaa.
Olen kai aika sonni, jos niin voi sanoa.
Täyttä paskaa inseli.