Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesarissa juttu, kuinka turkulainen pelaaja ei laittanut pride-paitaa päälle

Vierailija
08.03.2026 |

Pienempi riesa on siis laittaa ideologian paita päälle, niin ei joudu päälehden maalittamaksi? Vai mikä on jutun tarkoitus?

Kommentit (692)

Vierailija
121/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kuunteli itseään, eikä mennyt lauman mukana. 

Vierailija
122/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora lainaus: 

Kunnioitan kaikkia ihmisiä ja uskon siihen, että jokaista pitää kohdella tasavertaisesti. Minulle kyse on ennen kaikkea siitä, että en koe Pride-ideologiaa sellaisena asiana, jota haluan henkilökohtaisesti edustaa, Savinainen kirjoittaa."

Eli kaikki ihmiset on ok mutta ei sitten kuitenkaan ole

Laitatko itse Suomen Sisun leijonapaidan päällesi?

Savinainen varmaan mielellään laittaisi kun ei kerran ihmisoikeuksista niin piittaa. Itse en. 

Mitä tekemistä Pride-paidalla on ihmisoikeuksien kanssa?

Ai mitä tekemistä ihmisoikeusliikkeellä on ihmisoikeuksien kanssa? No mieti sinä persupetteri sitä siinä kun äitisi vaihtaa vaippojasi. 

Kerrohan nyt, sinä suvaitsevaisuuden perikuva, että mitä ihmisoikeutta Savinainen on rikkonut.

Pitäisikö persupetteri opetella lukemaan? Auttaisiko jos pyydät äitiäsi lukemaan nuo viestit sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minäkään laittanut pride paitaa päälle !

Vierailija
124/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tietää että ei tarvi jatkopahvia tuollaiselle mainehaitalle ainakaan sorvata. 

Vierailija
125/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savinainen saa olla juurikin sitä mieltä mitä haluaa!

Sekös naxsi seta järjestöä vitu..eikun harmittaa!

Vierailija
126/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride ja woke edustavat suvaisevaisuutta vain yhteen suuntaan ja syrjintää muihin suuntiin. Kyllä pitää olla oikeus olla osallistumatta tähän ilman maalittamista.

Vierailija
127/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savinaisen ihmisoikeuteen kuuluu voida kieltäytyä pukemasta kiistanalaista paitaa päälle. Jos Seta ja muut edustajat ei voi tätä hyväksyä mukisematta, minkä se tekee heistä. Nyt näyttää nimittäin siltä että ratsastetaan kauniilla puheella ja pyritään pakottamaan omaa agendaa, sellaisilla keinoilla jotka ovat totaalisen ristiriidassa sen kanssa. Tämän valossa on pakko sanoa että näen Setan yhteiskuntaa ja yksilönvapautta hajottavana toimijana. Todella omiin muroihin pissimistä!

Vierailija
128/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora lainaus: 

Kunnioitan kaikkia ihmisiä ja uskon siihen, että jokaista pitää kohdella tasavertaisesti. Minulle kyse on ennen kaikkea siitä, että en koe Pride-ideologiaa sellaisena asiana, jota haluan henkilökohtaisesti edustaa, Savinainen kirjoittaa."

Savinainen varmaan mielellään laittaisi kun ei kerran ihmisoikeuksista niin piittaa. Itse en. 

Ai mitä tekemistä ihmisoikeusliikkeellä on ihmisoikeuksien kanssa? No mieti sinä persupetteri sitä siinä kun äitisi vaihtaa vaippojasi. 

Mistä oletat minun olevan persu? Miten Pride-liike on ihmisoikeusliike? Minusta kyse on tavallisesta yhdistyksestä. 

Vierailija
129/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tukeni setalta pois. Liian sakeaa minulle. Bi M

Vierailija
130/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi ja Savi on äijiä !

Vierailija
131/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat ne ihmisoikeudet jotka puuttuvat seksuaalivähemmistöiltä? Ei Suomi ole mikään Iran, samat oikeudet kuuluvat kaikille. 

Vierailija
132/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli esimerkiksi näistä Seta, Woke, Pride järjestöistä, jos et kannata, niin sinut voidaan lynkata...

Että sellaista suvaitsevaisuutta!

Vierailija
133/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora lainaus: 

Tyhmä jätkä se on.

..Mutta hyvä pelaamaan, siitä sille palkaa maksetaan !

Vierailija
134/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että Seta on luisunut noin alas. Jonkun sortin kuolinkouristuksia?

Vierailija
135/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään miehisempää kuin kieltäytyminen pukemasta päälle paitaa, jossa on vähän väriä.

Vierailija
136/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkuepaita on joukkuepaita ja se puetaan päälle oli mitä mieltä hyvänsä. Muutenkin oikeasti superjunttia dissata homoja vuonna 2026. En itse aio enää katsoa Suomen pelejä jos Savinainen on maalissa. Pidin tähän asti kaveria ihan fiksuna. 

Vierailija
137/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tällainen onkin hyvä asenne joukkuepelissä. 

Vierailija
138/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora lainaus: 

Mistä oletat minun olevan persu? Miten Pride-liike on ihmisoikeusliike? Minusta kyse on tavallisesta yhdistyksestä. 

Ei kiinnosta hevonvittuakaan mitä jokin sinun mielestä on, koska mielesi on selvästi viallinen. 

Vierailija
139/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoe Vellu Suomen mestaruuksista, olympiakullasta ja mm-mitaleista. Pelinumerosi tullaan jäädyttämään seuratasolla ja miksei maajoukkueessakin. Nuo merkitsee, tämmöinen pridekohina on vain kärpäsen surinaa korvissani.

Vierailija
140/692 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora lainaus: 

Tyhmä jätkä se on.

..Mutta hyvä pelaamaan, siitä sille palkaa maksetaan !

Hyvä pelaamaan? 0+0, -3 ei mielestäni ole kovinkaan hyvä. Itse asiassa olisi ollut Tepsin kannalta parempi kun ei olisi pelannut ollenkaan.