Hesarissa juttu, kuinka turkulainen pelaaja ei laittanut pride-paitaa päälle
Pienempi riesa on siis laittaa ideologian paita päälle, niin ei joudu päälehden maalittamaksi? Vai mikä on jutun tarkoitus?
Kommentit (692)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinainen sanoi, että hänen tehtävänsä on keskittyä pelaamaan jääkiekkoa ja joukkuetta voittamaan ottelu. TPS hävisi 14 ja Savinaisen tehot olivat 0+0 ja -3. Ehkä olisi sittenkin kannattanut pukea työnantajan tarjoama työasu päälle ilman valitusta.
Kait sinä tiedät että kiekkojoukkueessa pelaajilla on muitakin tehtäviä kuin rynniä maalille kaikissa tilanteissa ja tehdä maaleja?
Etpä tietenkään tiedä. Jalkapalloa jotkut kutsuu shakiksi ruohokentällä. Jääkiekko on pikashakkia jäällä.
Kai sinä tiedät että Savinaisen tehtävä on kirjaimellisesti rynniä maalille kaikissa tilanteissa ja tehdä maaleja?
Koko joukkue olis voinut jättää pridepaidat pois päältä. Jääkiekko jääkiekkona.
Olisi mielenkiintoista kuulla miten tasa-arvo tai yhdenvertaisuus näkyy TPS:ssä muuten kuin Pride-pelipaidan osalta. Tai miten Pride-pelipaita edistää tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora lainaus:
Kunnioitan kaikkia ihmisiä ja uskon siihen, että jokaista pitää kohdella tasavertaisesti. Minulle kyse on ennen kaikkea siitä, että en koe Pride-ideologiaa sellaisena asiana, jota haluan henkilökohtaisesti edustaa, Savinainen kirjoittaa."
Eli kaikki ihmiset on ok mutta ei sitten kuitenkaan ole
Laitatko itse Suomen Sisun leijonapaidan päällesi?
Savinainen varmaan mielellään laittaisi kun ei kerran ihmisoikeuksista niin piittaa. Itse en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joukkueen yhteisestä peliasusta poikennut pelaaja oli kentällä kolme kertaa neljästä vastustajan tehdessä maalin. Tämän takia on ihan oleellista miettiä, oliko kyseisen pelaajan fokus pelissä vai paidassa. Hän oli kuitenkin koko pelin huonoin pelaaja."
Hän siis saattoi miettiä paitaansa pelin aikana?🤣
Ei ainakaan pelin voittamista ajatellut.
0+0 ja -3
:D
Jääkiekko-ottelussa tehdään muutakin kuin ajatellaan. Ajattelijat syventyvät shakkiin.
En tiedä mitä Savinainen teki, mutta parempi olisi ollut jos olisi jättänyt tekemättä. Tai pukematta ylipäätään mitään pelipaitaa.
0+0, -3.
Iikka idixxtti Kivi ulisi, että savinainen voisi mennä pelaamaan Saudi-Arabiaan 🤣
Kyllä toi seta porukka on hulluja täynnä!
Jos et ole samaa mieltä, olet heitä vastaan!
Että tämmöistä suvaitsevaisuutta 🤣
Pahempia, kuin naxsit aikoinaan..
Toiseksi Iikka voisi vetää sen kuuluisan päähänsä ja olla hiljaa!
Todella asiallinen valinta Savinaiselta.
Seta sanoo ettei Savinaisen olisi pitänyt pelata. Mites setan himmeli voi kuvitella sanovansa että voi pakottaa ihmisiä pelaamaan jollain paidalla. Oksettaa koko setan touhu.
Vierailija kirjoitti:
Koko joukkue olis voinut jättää pridepaidat pois päältä. Jääkiekko jääkiekkona.
Toivottavasti tulevaisuudessa tämä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Todella asiallinen valinta Savinaiselta.
Seta sanoo ettei Savinaisen olisi pitänyt pelata. Mites setan himmeli voi kuvitella sanovansa että voi pakottaa ihmisiä pelaamaan jollain paidalla. Oksettaa koko setan touhu.
Eiköhän siellä valmennus ja muu joukkuekin toivo että Savinainen olisi jättänyt pelaamatta.
0+0, -3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora lainaus:
Kunnioitan kaikkia ihmisiä ja uskon siihen, että jokaista pitää kohdella tasavertaisesti. Minulle kyse on ennen kaikkea siitä, että en koe Pride-ideologiaa sellaisena asiana, jota haluan henkilökohtaisesti edustaa, Savinainen kirjoittaa."
Savinainen varmaan mielellään laittaisi kun ei kerran ihmisoikeuksista niin piittaa. Itse en.
Mitä tekemistä Pride-paidalla on ihmisoikeuksien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Täähän on taas vaan median klikkihuoraamista. Kukaan ei pakottanut tai painostanut ketään laittamaan paitaa päälle. Eniten täällä kuitenkin kiljuvat nyt setämiehet, kun kaikki muut TPS:n pelaajat lähtivät tukemaan tasa-arvoa
Nyt seta on kutsunut Savinaisen keskustelemaan 😂😂😂😂 mitä helkkarin klovneja siellä on? Tämä ottaa yllättävän koville 😂😂
Koko liiga ja oikeastaan koko Suomi voisi seurata esimerkkiä ja lopettaa tämän woke, pride älyttömyyden ja vouhotuksen sekä öyhötyksen!
Enough is enough!
Pitääkö ensivuonna käyttää hametta?
Persut on jostain syystä kokeneet tämän "wokeasiaksi", kun koko trollitehdas on täällä känkkäränkän vallassa yläpeukuttamassa omiaan.
Juuri muita ei täällä näykään, sillä... Normaaleille ihmisille ihmisoikeudet on normaali asia, persuille ei ole. Muistakaas ensi vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora lainaus:
Ai mitä tekemistä ihmisoikeusliikkeellä on ihmisoikeuksien kanssa? No mieti sinä persupetteri sitä siinä kun äitisi vaihtaa vaippojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora lainaus:
No se, että sen pakottaminen kaikkien päälle loukkaa ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora lainaus:
Ai mitä tekemistä ihmisoikeusliikkeellä on ihmisoikeuksien kanssa? No mieti sinä persupetteri sitä siinä kun äitisi vaihtaa vaippojasi.
Kerrohan nyt, sinä suvaitsevaisuuden perikuva, että mitä ihmisoikeutta Savinainen on rikkonut.
Ketjusta opittua: Ilves siis teki maalinsa Savinaista vastaan, koska Savinainen on trans sukunimensä perusteella ja siksi pride-paita kuuluu hänen päälleen.
Kun Ilves-fanit huutaa vastustajan pelaajille, että "h0 mo" ja "hu0 ra" he ilmeisesti haluavat kehua kyseisiä pelaajia tasa-arvon kannattamisesta ja naisen voimaantumisesta?