Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * * Tammenterhojen viikonloppu pe-su * * *

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mary:ymmärsit aivan oikeen..onhan se harmillista kun tulee km mut ajan kanssa tästä yli päästään,ja onhan meillä jo 3 tosi suloista pikku prinsessaa:)Janettekin oppi 2 päivää sitte ite syömään:)nyt ei kyllä ajatus oikee luista

mansemamma ja Jasmin 10.01.07

Vierailija
42/43 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Mansemamma minunkin puolesta!

Mulla on tänään ollut niin kypsä olo tähän kotonaoloon tai lähinnä näihin kotihommiin. Mies oli koko päivän työhommissa, vanhempi poika on nuhassa tai liekö allergiaa, katotaan auttaako Zyrtec yhtään. Ulos ei sitten lähdetty ja tossa viiden pintaan alkoi jo tuntuun, että jos ei se ukko kohta tuu niin mulla halkee pää. Lähdinkin sitten saman tein kävelylle, yksin, kun se tuli. Vedin tunnin lenkin ja johan helpotti. Jaksaa taas ihan eri tavalla. jotenkin tympäsee vaan nää samat kotihommat päivästä toiseen, sitähän tää elämä on nyt, mutta silti. Pyykkikone laulaa aamusta iltaan ja jos ei joka päivä pese ainakin yhtä koneellista, niin kaaos rupee kasvamaan. No joo, on mullakin murheet, ei pitäis yhtään valittaa kun asiat on periaatteessa ihan hyvin. Ja huomenna aattelen taas ihan eri tavalla.

Aloitin tässä talvivaatteiden pesu-urakan, tuskin enää takatalvee tulee, ainakaan niin kylmää, että toppavaatteita tarvis. Eilen sain järkättyä vaatehuoneen vihdoin ja viimein, se kun jäi muutossa vähän sikin sokin. Haikeena katselin vaatteita, jotka ei edelleenkään mahdu päälle ja kesä on kohta. Kai sitä tarttee jotain uutta sopivaa hommata kesäksi, ei tässä nyt montaa kiloo ehdi enää laihtuun. Imetyspuseroita tarvis kans hommata, ne on vaan niin tyyriitä että hirvittää yhestä paidasta pulittaa esim. 40 e. mitä nyt oon kattellu, että sellaista ne maksaa.

Huomenna neuvola, jännityksellä odotan kuinka on kasvettu..Pikkumies on tosi hyväntuulinen, kääntyilee jo kuin vanha tekijä mahalleen ja tutkii leluja ja juttelee niille.

Päiväunet on ollu tosi katkonaiset viime aikoina, nukkuu sen puolisen tuntia ja sitten täytyy hyssytellä vähän väliä. Nytkin nukkui vain puolisen tuntia, kuinkahan jaksaa illan valvoo.

No joo, ei mulla kummempia, palailen huomenna kertoon neuvolakuulumiset ja ilmottaan painolukemat tonne tynnyripuolelle..Nyt käyn näppään saunan päälle, jos pakenis hetkeksi löylyihin yksin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#006400]hohhoijaa.. mää oon ihan puhki..

Tuossa jo purinkin oloani perjantaina mesessä,kiitos siitä..

Niinhän nsiinä sitten kävi,että kun kerroin teille tuosta exäni touhuista, niin jatkuihan ne vaan taas.

Perjantain se pommitti aina vaan tekstareilla ,valittaen jokaasiasta.

Ja uhkaili sen takia,kun olin herra8veetä viemässä yökouluun, että sitten pitää poikaa sen verran ylimääräistä,mitä on koulussa!!

No, me vietiin poika yökouluun ja likka isälleen,eipä mennyt kauaa,kun ope soitti koululta,oli exä sitten menny ja hakenu pojan pois!!!

En tajuu kui julma ihminen voi olla,että omalle lapselleen noin tekee?? Poika ei muuta oo oottanu viimeset 1,5kk, kuin tuota yökoulua!

Oli muka lupaillu,että mennään lauantaina johonkin kivaan paikkaan, pah, keskiselle olivat ne roudanneet ,kersat ei ees voi sietää sitä sinne menoa,kun ei isänsä ikään niille mitään osta ja saati että kuka haluu istua autossa niin etä takapenkillä on survottu 5 lasta (exän nyk. tyttöystävän 3 lasta siis lisäks)!

Lisäksi saatiin ah niin kiva herätys,kun exä laitto viestiä heti aamusta.

Alkoi taas valittaa pojan takamuksesta!

Sillä kun on ontelosyyliä pakaroissa, niitä oli alkuun neidillä,sitten tarttu pojalle ja meidän herra1vee10kk:lle.

Exä on niiden kimpussa kokoajan! oon sanonu,että pitää antaa olla,kun ei ne vaivaa,tulehtuvat vaan ,kun noin niitä räppää exä!

Mutta ei,mun vikahan se on kuulemma kun niitä on! ou jee..

ei saateri,kun ei sille mee jakeluun,että ne syylät katoaa,kun keho on niihin vaan saanut valmistettua vasta-aineet..

kännykästä se oli kitissyt neidille,sen kun ei saa olla sieltä sen mielestä muhun yhteydessä!

Nytkin täs illalla,kun juttelin neidin kanssa,kun olivat tulleet kotiin takas,sano neitikin,ettei haluis mennä isälleen noin usein,vaan harvemmin.

Käy nytkin lähinnä exän nyk.naisystävän ja sen lasten takia siellä.

Huomenna pitääs mennä sossuun taas istumaan ja tappelemaan sen kans :(

Mä en vaan enää millään jaksa tätä paskaa..

no joo..ei taida olla mitään kovin iloosta luettavaa..sorii..pakko vaan purkaa,kun tätä taas koko viikonlopun joutunu yöt läpeensä ajatella :/

Maria ja Jere