Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muusa

Vierailija
07.03.2026 |

Rakastuin vaikka olen varattu, oma liitto kyllä huonossa hapessa. Meille tuli jo aiemmin töihin hyvin kaunis nainen, ystävällinen jaa muut huomioiva. Nainen on avoliitossa ja yksi lapsi. Huomiota herättävän kaunis. Ja sitten rakastuin. Olen taiteellinen, kirjoitan ja soitan. Hän inspiroi minua. Olen häntä lähestynyt ja välillämme on jotain. Mittaa hän on aina asiallinen. Olen toivottoman rakastunut ja stalkannut hänestä paljon tietoa. Olen hänestä mustasukkainen kun hän puhuu kauniisti puolisostaan. Olen oikutellut ja mustasukkaisuus kissani tehnyt tyhmiä asioita. Todellisuudessa haaveilen hänestä koko ajan ja hän tulee unioni. Lähes puoli vuotta sitten hän irtisanoi itsensä kun sai uuden työn. Olin paniikissa, olen niin rakastunut häneen. Asumme samassa kaupungissa mutta en näe häntä. En tiedä missä kulkee ja olen etsinyt häntä. Vilauskin saisi päiväni paistamaan. Ei hän voi olla enää edes muista kun en häntä näe. Epäilen että temppujeni vuoksi hän välttelee minua???? Tein tyhmiä omaa mustasukkaisuuttani ja nyt harmittaa. Mitä teen???? En pysty unohtamaan muistakaa että olen täysin rakastunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: Ei hän voi olla enää Muusa jos en häntä näe

Vierailija
2/5 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö hyväksikäyttää häntä muusana vai haluaisitko parisuhteen hänen kanssaan? Tunnut omistushaluiseilta, koska olet mustasukkaisuuksissasi mokaillut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity uuden muusan etsimiseen

Vierailija
4/5 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan molemmille. Haluan ehdottomasti parisuhteen, olen häneen rakastunut ja lujaa. En voi etsiä uutta muusaa, kukaan toinen ei inspiroi minua kuten hän tai saa minua yhtä sekopäiseksi tunteissani. Ei ole kukaan pystynyt tähän ennen häntä. T.ap

Vierailija
5/5 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän suuttui mokailustasi? Selvititkö mokailujasi hänen kanssaan? Siinä on syytä vältellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan