Harkitsen polkupyöräni lahjoittamista jonnekin. Ikäni ja monen muun seikan takia ei enää tule pyöräiltyä. Mistä joku jolle antaa se?
Se on seissyt kauan parvekkeella ja ilma tyhjentynyt pyöristä - en tiedä vaikka olisivat renkaat pilaantuneet siitä seisottamisesta. Tämä on sellainen jopotyyppinen ja kokoinen jossa toinen pyörä vähän pienempi, mutta en tiedä miksi siinä näin on.
Keneen ottaisin yhteyttä ja miten päästäkseni eroon pyörästä. Asun Espoossa ja se pitäisi hakea täältä.
Vinkkejä?
Kommentit (7)
Jätä pihalle lukitsematta, aivan takuulla katoaa.
Paikalliseen roskalava- tai kirppariryhmään ilmoitus että annetaan ilmaiseksi.
Anna pyöräsi minulle. Olen työtön ja varkaat veivät polkupyöräni.
Jos ei ole muuta vikaa kuin renkaat niin voisit myydä sen vaikka 50 eurolla. Renkaat ovat kulutustavaraa ja ne vaihtaa helposti uusiin.
Itse laitoin torin annetaan nimikkeellä. Meni ehkä noin vartissa. En tiedä menikö myyntiin vai käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Anna pyöräsi minulle. Olen työtön ja varkaat veivät polkupyöräni.
Minäkin olen ostanut tämän tilanteeseen että vanha ja tasokas kokoon taitettava, jossa kolme automaattivaihdetta, varastettiin. Sain tämän pyörän halvalla. Ei ole sopiva isokokoiselle miehelle. On siis Jopon kokoinen. Pääsisitkö hakemaan pyörän ja miten sen veisit kun renkaista kaikki ilma poissa ja ehkä ovat rikkoutuneet. Kierrätyskeskus ottaa pyöriä mutta niiden nouto maksaa 24.90 e enkä jaksaisi maksaa yhtään mitään.
Mikset pyöräile enää?