Mulla menee ihan hyvin mutta en kiinnosta naisia?
Ennen olin jopa työtön ja kiinnostin naisia, aika outoo, nyt menee toisinpäin, en kiinnosta naisia ollenkaan?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Silti olen komea ja pitkä ihan sama
Noilla ei ole mitään merkitystä nelikymppisenä jos luonne ja älykkyys eivät ole kohdallaan.
Se on se naamastasi jo kilometrien päähän paistava mielipuolisuus ja hulluus, mikä karkottaa kaikki vähänkään järjissään olevat.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa epätoivo, korkeat odotukset. Lopeta naisten etsiminen, kyttäys. Prkl, kuin joku jahti.
Hae fokus jostain muusta kuin muista ihmisistä. Näytä siltä että sinulla on oma elämä, etkä tarvi muilta mitään. Jo alkaa itsenäinen mies kiinnostaa.
Just tämä. Ap:sta tulee mieleen jossain nurkassa lurkkiva tai perässä seuraava stalkkeri joka hullunkiilto silmissä mykkänä vain tuijottaa, kuola valuen ja etumus pullottaen. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa epätoivo, korkeat odotukset. Lopeta naisten etsiminen, kyttäys. Prkl, kuin joku jahti.
Hae fokus jostain muusta kuin muista ihmisistä. Näytä siltä että sinulla on oma elämä, etkä tarvi muilta mitään. Jo alkaa itsenäinen mies kiinnostaa.
Just tämä. Ap:sta tulee mieleen jossain nurkassa lurkkiva tai perässä seuraava stalkkeri joka hullunkiilto silmissä mykkänä vain tuijottaa, kuola valuen ja etumus pullottaen. Hyi helvetti.
Sanotaa näin nuorempana uskalsin jutella naisille. Olen lihonut niin en enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku karma täs on miksei tule ees osumia, en ole ruma ja on monta hyvää kuvaa
Sun ongelma on toi ulkonäkökeskeisyys. Vaikutat tyypiltä, joka on sisältä täysin tyhjä, etkä ole naistenkaan ajatuksista kiinnostunut. Naisia ei kiinnosta sellainen, vaan miehen pitää olla hyvää keskusteluseuraa.
Miksi pitäisi huolia ruma jos se on kiva ja mukava, mieluiten kaunis nainen koska en pysty edes ajattelemaa seurustelua jos ei nainen nappaa?
Sun on hyväksyttävä se, että tyydyt saamaasi tarjontaan tai olet ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tyhmä, lihava, velkainen, huonossa työssä, alkoholiongelmainen ja vastenmielinen jankuttaja. Niin missä asiassa meni hyvin?
ai lihava jos olen 195 pitkä ja painan 108 kg, ja pieni maha, en kyllä ole, hyvä työ tienaan ihan riittävästi, alkoholia juon sillon tällön ihan hyvin menee.
Sehän asia on ok, että sulla menee hyvin. Mitä ihmettä sitten täältä haet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista kiinnostusta haluaisit "naisilta"? Tarkoitatko kaikkia maailman 4 miljardia naista, vai jotain pientä tiettyä ryhmää naisia? Syyt on erilaiset jos kysyt miksi et kiinnosta yleisesti naisia, tai jos kysyt miksi juuri kauniit ja itseäsi nuoremmat naiset eivät osoita sinua kohtaan erityistä kiinnostusta. Etsitkö puolisoa? Etsitkö tulevien lastesi äitiä? Etsitkö irtonumeroita joilla pönkittää egoa? Etsitkö hyvää juttuseuraa ja ystävyyttä? Mitä? Naiset ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin, he ovat yksilöitä, ja etsivät myös erilaisia miehiä eri tarkoituksiin. Ei kaikki miehetkään ole kiinnostuneita kaikki samasta naisesta.
Ensinnäkin en etsi hoikkia 20 v naisia, vaan kelpaa myös itseäni vanhempi lihavakin, siinä mielessä en ole nirso, olen nirso koska nainen pitää olla kaunis miksi ruma, koska en ole itse ruma ja lihava. ymmärrä, olen laskenut rimaa mutta ei vain naiset kiinnostu, outoa
Naisen pitää olla kaunis, sanot. Melkoinen vaatimus. Eikö sulle merkitse mitään se, onko nainen fiksu/älykäs jne.?
Vierailija kirjoitti:
Allu, sä olet luonteeltasi luotaantyöntävä ja vastenmielinen jankuttaja. Siksi ne eivät kiinnostu. Kyllä me kerrotaan tämä sulle taas huomennakin.
Tuolle on varmasti jossain vaiheessa tapahtunut jotain, joku päävamma, että sillä pää nollautuu yön aikana ja joka aamu aloittaa saman päivän uudelleen. Ei edes oikeasti kehitysvammaiset ole noin töhöjä. Joku aivovamma tuon aiheuttaa ja sekin selittää sen, miksi nuorena vielä löytyi seuraa, mutta enää ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko Allusta selfietä
Mulla on, mutta ei tämä ole kuvalauta.
Komeat ja pitkät eivät valita vauvapalstalla, että naiset eivät ole kiinnostuneita.