Mulla menee ihan hyvin mutta en kiinnosta naisia?
Ennen olin jopa työtön ja kiinnostin naisia, aika outoo, nyt menee toisinpäin, en kiinnosta naisia ollenkaan?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista kiinnostusta haluaisit "naisilta"? Tarkoitatko kaikkia maailman 4 miljardia naista, vai jotain pientä tiettyä ryhmää naisia? Syyt on erilaiset jos kysyt miksi et kiinnosta yleisesti naisia, tai jos kysyt miksi juuri kauniit ja itseäsi nuoremmat naiset eivät osoita sinua kohtaan erityistä kiinnostusta. Etsitkö puolisoa? Etsitkö tulevien lastesi äitiä? Etsitkö irtonumeroita joilla pönkittää egoa? Etsitkö hyvää juttuseuraa ja ystävyyttä? Mitä? Naiset ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin, he ovat yksilöitä, ja etsivät myös erilaisia miehiä eri tarkoituksiin. Ei kaikki miehetkään ole kiinnostuneita kaikki samasta naisesta.
Ensinnäkin en etsi hoikkia 20 v naisia, vaan kelpaa myös itseäni vanhempi lihavakin, siinä mielessä en ole nirso, olen nirso koska nainen pitää olla kaunis miksi ruma, koska en ole itse ruma ja lihava. ymmärrä, olen laskenut rimaa mutta ei vain naiset kiinnostu, outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku karma täs on miksei tule ees osumia, en ole ruma ja on monta hyvää kuvaa
Sun ongelma on toi ulkonäkökeskeisyys. Vaikutat tyypiltä, joka on sisältä täysin tyhjä, etkä ole naistenkaan ajatuksista kiinnostunut. Naisia ei kiinnosta sellainen, vaan miehen pitää olla hyvää keskusteluseuraa.
Miksi pitäisi huolia ruma jos se on kiva ja mukava, mieluiten kaunis nainen koska en pysty edes ajattelemaa seurustelua jos ei nainen nappaa?
Mitä seurustelua? Eihän kukaan lähde edes treffeille, itse kerroit. Ei lähde lihavat ja rumatkaan.
Ihmettelen ku olen vielä laskenut rimaa ja sekään ei auta, ihmeellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku karma täs on miksei tule ees osumia, en ole ruma ja on monta hyvää kuvaa
Sun ongelma on toi ulkonäkökeskeisyys. Vaikutat tyypiltä, joka on sisältä täysin tyhjä, etkä ole naistenkaan ajatuksista kiinnostunut. Naisia ei kiinnosta sellainen, vaan miehen pitää olla hyvää keskusteluseuraa.
Miksi pitäisi huolia ruma jos se on kiva ja mukava, mieluiten kaunis nainen koska en pysty edes ajattelemaa seurustelua jos ei nainen nappaa?
Mitä seurustelua? Eihän kukaan lähde edes treffeille, itse kerroit. Ei lähde lihavat ja rumatkaan.
kyllä ennen lähti, outoa
Allu, sä olet luonteeltasi luotaantyöntävä ja vastenmielinen jankuttaja. Siksi ne eivät kiinnostu. Kyllä me kerrotaan tämä sulle taas huomennakin.
No meen kysyy livenä naisilta olenko ruma, sitten sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Allu, sä olet luonteeltasi luotaantyöntävä ja vastenmielinen jankuttaja. Siksi ne eivät kiinnostu. Kyllä me kerrotaan tämä sulle taas huomennakin.
miksei saisi jankuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei saisi jankuttaa?
Ainaski mä olen komea vieläkin vaikka lihonut, mutta joo ihan sama, ja toki pitkäkin.
meen kysyy tänää livenä naisilta sit tietää mikä mättää onko ulkonäös vikaa.
kyllä mä ainaski komea olen mut miksei tule osumia, hiton outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monellakin mittapuulla tarkasteltuna sulla reppanalla ei todellakaan mene hyvin.
kyllä menee ja on toinen työkin että menee kyllä
Luuseri joutuu tekemään kahta työtä eikä silti kykene elättämään itseään ja maksamaan velkojaan.
Tämä. Minusta se, että on kaksi työtä kertoo lähinnä siitä että ei mene oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monellakin mittapuulla tarkasteltuna sulla reppanalla ei todellakaan mene hyvin.
Luuseri joutuu tekemään kahta työtä eikä silti kykene elättämään itseään ja maksamaan velkojaan.
Tämä. Minusta se, että on kaksi työtä kertoo lähinnä siitä että ei mene oikein hyvin.
olet sekaisin se on vaa parempi asia
Vierailija kirjoitti:
No meen kysyy livenä naisilta olenko ruma, sitten sen tietää.
Ei kukaan sulle uskalla vastata että olet ruma. Kaikki vastaavat että komea olet, koska heillä ei ole siinä tilanteessa muita vaihtoehtoja. Jos haluat rehellisen mielipiteen, niin laita kuvasi vaikkapa tänne.
Miksi naiset rakastuvat renttuihin. Hoivavietti.
Vierailija kirjoitti:
meen kysyy tänää livenä naisilta sit tietää mikä mättää onko ulkonäös vikaa.
Mutta ethän sinä vässykkä osaa etkä uskalla lähestyä naisia. Istut vaan jossakin baarinnurkassa ja tuijotat heitä. Ja rämä on sinun itsesi meille kertomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet sekaisin se on vaa parempi asia
Ei ole. Se kertoo siitä, että tekee sellaisia hanttihommia joista ei makseta kunnollista palkkaa, ja että sen yhden työn palkalla et elä.
Yksi hyvä työ on parempi kuin kaksi huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista kiinnostusta haluaisit "naisilta"? Tarkoitatko kaikkia maailman 4 miljardia naista, vai jotain pientä tiettyä ryhmää naisia? Syyt on erilaiset jos kysyt miksi et kiinnosta yleisesti naisia, tai jos kysyt miksi juuri kauniit ja itseäsi nuoremmat naiset eivät osoita sinua kohtaan erityistä kiinnostusta. Etsitkö puolisoa? Etsitkö tulevien lastesi äitiä? Etsitkö irtonumeroita joilla pönkittää egoa? Etsitkö hyvää juttuseuraa ja ystävyyttä? Mitä? Naiset ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin, he ovat yksilöitä, ja etsivät myös erilaisia miehiä eri tarkoituksiin. Ei kaikki miehetkään ole kiinnostuneita kaikki samasta naisesta.
Ensinnäkin en etsi hoikkia 20 v naisia, vaan kelpaa myös itseäni vanhempi lihavakin, siinä mielessä en ole nirso, olen nirso koska nainen pitää olla kaunis miksi ruma, koska en ole itse ruma ja lihava. ymmärrä, olen laskenut rimaa mutta ei vain naiset kiinnostu, outoa
Et edes antanut tuolle kommentoijalle kunnollista vastausta vaan copypasten minkä olet tähän keskusteluun laittanut jo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset rakastuvat renttuihin. Hoivavietti.
Alluhan täällä juuri valittaa että naiset eivät kiinnostu. Allu on pelivelkoineen tekstikirjaesimerkki rentusta.