Mulla menee ihan hyvin mutta en kiinnosta naisia?
Ennen olin jopa työtön ja kiinnostin naisia, aika outoo, nyt menee toisinpäin, en kiinnosta naisia ollenkaan?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää yrittää eikä kiinnostua kestää. Kun toinen ei halua nähdä eikä kiinnosta. Parempi keskittyä töihin ja vois salille
Jos kävisit siellä salilla yhtä usein kun väität, ei olisi kaljamahasta tietoakaan. Luulen että nämä salijutut ovat AP:n omaa fantasiaa, niinkuin moni muukin asia hänen elämässään.
Mitä hittoa kaljamaha vaikuttaa. Ei naisille ole ongelma maha? Hoikat ei ees kiinnosta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää yrittää eikä kiinnostua kestää. Kun toinen ei halua nähdä eikä kiinnosta. Parempi keskittyä töihin ja vois salille
Kyllä heitä kiinnostaisi, jos sinua kiinnostaisi pikkuisen tsempata. Mutta jotenkin tuntuu että odotat sen naisen vain ilmestyvän elämääsi ilman pienintäkään vaivannäköä omalta puoleltasi. Ja koska et halua millään tavalla parantaa elämääsi, jäät paikallesi junnaamaan. Surullinen tapaus. Hanki apua AP.
Mua kiinnostaa vain tietyn näköset kauniit pyöreät naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heitä kiinnostaisi, jos sinua kiinnostaisi pikkuisen tsempata. Mutta jotenkin tuntuu että odotat sen naisen vain ilmestyvän elämääsi ilman pienintäkään vaivannäköä omalta puoleltasi. Ja koska et halua millään tavalla parantaa elämääsi, jäät paikallesi junnaamaan. Surullinen tapaus. Hanki apua AP.
Siis ethän sä osaa ymmärtää lukemaasi tekstiä ollenkaan! Jauhat ja jankutat samaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Eihän tuollaisen kanssa voisi olla edes todella yksinkertainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ethän sä osaa ymmärtää lukemaasi tekstiä ollenkaan! Jauhat ja jankutat samaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Eihän tuollaisen kanssa voisi olla edes todella yksinkertainen nainen.
No miksi sitten käyn töissä ja sain töitä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei sitä uskota
Mitä sillä on väliä uskotaankin sinua vai ei? Pääasia tässä on ettet ymmärrä yhtään mitään mitä sinulle sanotaan. Ja kun joku sinua yrittää neuvoa ja auttaa, jankkaat samaa virttä uudestaan ja uudestaan. KYMMENEN VUOTTA OLET ULISSUT SAMAA ASIAA, ALLU. Ajattele nyt vähän.
Allu hei, sähän oot omasta mielestäsi fiksu? Kerro, minkä vastauksen sä haluat näihin joka päiväisiin jankutuksiisi miksi et kiinnosta naisia, niin me sanotaan se sulle jo ekassa vastauksessa, ja sitten sä voit lopettaa jankuttamisen, eikö? Kun mun nähdäkseni sulle on vuosien varrella jo vastattu kaikki mahdolliset vaihtoehdot, mutta sä vaan jatkat jankutusta. Joko vastaukset on vääriä, tai sitten sä et ymmärrä niitä. Kumpi?
Yksi varteenotettava vaihtoehto on myös se, Allu, että juuri ennen kun teet aloituksen, mietit, mikä vastaus sulle kelpaa ja kerrot sen meille. Me kerrotaan se sitten sulle ja me KAIKKI säästytään sun jankuttamiselta, jopa SÄ ITSE.
Voit tienkin myös miettiä, miksi haluat tehdä jankutusaloituksen aina uudelleen ja uudelleen, jos sulla järki pelaa yhtään. Pelaako?
Jk. Naisena voin kertoa, ettei Vauva-foorumilla ulina-aloituksia spämmäävä mies kelpaa kellekään naiselle. Ei, vaikka olisit maailman viimeinen mies.
En sano enää mitään. Nuorena sai paljo naisia. Nyt teen vain töitä.
Vierailija kirjoitti:
En sano enää mitään. Nuorena sai paljo naisia. Nyt teen vain töitä.
Lupaatko, ettet enää ikinä sano mitään täällä? Vaikea uskoa, viimeistään parin tunnin päästä sun päässä pyörii sama ulina ja teet uutta aloitusta🤮.
Onko tää jankuttaminen fiksua omasta mielestäsi?
Sen takia, että olet munaton kuhnuri.