Mulla menee ihan hyvin mutta en kiinnosta naisia?
Ennen olin jopa työtön ja kiinnostin naisia, aika outoo, nyt menee toisinpäin, en kiinnosta naisia ollenkaan?
Kommentit (231)
Olisiko ratkaisu käydä dominan luona rankaistavana, jotta ei enää tekisi aloituksia tänne? Saisi myös sen kaivatun naiskontaktin.
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni t appaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
En maksa. Haluan kaljamahaista naista meikattua naista tiukois farkuis
No mikä naisia vaivaa. Haluan kouria naisen peppua
Sais ees joskus nuorta naista ja lihavaa kireissä farkuissa aah
Olet vajaaälyinen, et saa normaalia naista. Se on kerrottu sinulle täällä vähintäänkin satoja kertoja.
Etsi seuraa vajaaälyisten naisten joukosta, niin sinulla voi olla jonkinlaisia mahdollisuuksia löytää joku.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran- et saa KOSKAAN nuorta naista. Etkä omanikäistä. Etkä vanhempaa. Eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa. Sinulle on tuhat kertaa selitetty mistä kiikastaa mutta et VIELÄKÄÄN tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran- et saa KOSKAAN nuorta naista. Etkä omanikäistä. Etkä vanhempaa. Eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa. Sinulle on tuhat kertaa selitetty mistä kiikastaa mutta et VIELÄKÄÄN tajua.
Tajuan. Mulla monta hyvää asiaa miksen saisi. 2 työpaikkaa. Velka lyhenee. Juon vähempi jatkossa. Jopa 2 työ. Olen ihan komea ja pitkä+ olen kiltti ja rauhallinen
Vierailija kirjoitti:
Olet vajaaälyinen, et saa normaalia naista. Se on kerrottu sinulle täällä vähintäänkin satoja kertoja.
Etsi seuraa vajaaälyisten naisten joukosta, niin sinulla voi olla jonkinlaisia mahdollisuuksia löytää joku.
Miksi kuitenkin olen saanut normaaliälyisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuitenkin olen saanut normaaliälyisen?
Miten tuo sitten voi olla mahdollista. Kerro se?
Vierailija kirjoitti:
Kyl mulle kelpaia hieman yksinkertainen jos hän mun silmii nätti pyöreä ja käyttää kireitä farkkuja tai farkkuja kun haluan että nainen käyttää.
Ei siinä muuta tarvita kuin etsi katsekontakti ja hymyile. Hymyile ja sano jotain arkipäiväistä.
Ja huomaat että naiset hämmästyvät , hämmentyvät ja hyväksyvät sinut. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Käyn yökerhoissa ja kahviloissa. Niissä on liian hienoja ura naisia yli 3000 € palkalla en kelpaa heille tässä asemassa
Koska siitä on jo monta vuotta aikaa kun se Tiia jätti sut. Ja sekään suhde ei mennyt pussailuastetta pidemmälle, nainen tajusi hyvin äkkiä mikä olet miehiäsi. Ja muita naisia tai kokemusta naisista sinulla ei ole ollutkaan. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn yökerhoissa ja kahviloissa. Niissä on liian hienoja ura naisia yli 3000 € palkalla en kelpaa heille tässä asemassa
En tiedä miksi oletetaan että 40 v miehellä ei velkakierre ja pitäs olla jotain esim hieno auto. Ei ole ku otin velkaa ja ajan romulla.
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä on jo monta vuotta aikaa kun se Tiia jätti sut. Ja sekään suhde ei mennyt pussailuastetta pidemmälle, nainen tajusi hyvin äkkiä mikä olet miehiäsi. Ja muita naisia tai kokemusta naisista sinulla ei ole ollutkaan. Siksi.
Sori meni. Pantiin me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori meni. Pantiin me.
Hän halusi että miehellä työpaikka sepä se
No mitä sitte jos olen pullaposki ja kaljuuntunut??