Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee ihan hyvin mutta en kiinnosta naisia?

Vierailija
07.03.2026 |

Ennen olin jopa työtön ja kiinnostin naisia, aika outoo, nyt menee toisinpäin, en kiinnosta naisia ollenkaan?

Kommentit (231)

Vierailija
121/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Allusta selfietä

Mulla on, mutta ei tämä ole kuvalauta.

Haluaa tietää, miltä Allu näyttää!

On se ihan kivan näköinen. Ei ikinä uskoisi, että sen näköisellä ukolla on tuollaiset jutut. Mutta edelleen, ei se ulkonäkö riitä ja se, että naiset kehuu komeaksi ei tarkoita kiinnostusta. 

Mies voi olla komea ja silti luotaantyöntävä. Tämä tyyppi on hyvä esimerkki siitä.

Jep komea olen ja pitkä. Ihmettelen vaa mikä naisia vaivaa

Vierailija
122/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Allusta selfietä

On se ihan kivan näköinen. Ei ikinä uskoisi, että sen näköisellä ukolla on tuollaiset jutut. Mutta edelleen, ei se ulkonäkö riitä ja se, että naiset kehuu komeaksi ei tarkoita kiinnostusta. 

Mies voi olla komea ja silti luotaantyöntävä. Tämä tyyppi on hyvä esimerkki siitä.

Sinä et halua rumaa naista. Naiset ei halua tyhmää/ilkeää/jankkaavaa miestä. 

Kaikki voittavat kun olet yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin nuorempana sain naisia

Vierailija
124/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syythän tähän ovat aivan selvät: paskot housuisisi, olet kuolaava ja vähäjärkinen vammainen, et käy oikeissa töissä, et ole uraputkessa, et tarjoa naisille mitään mitä he eivät saisi komeammilta miehiltä, kieriskelet omassa ulosteessasi ja käytät mummojen alusvaatteita. Kannattaisiko ehkä alkaa käyttäytymään normaalimmin?

Vierailija
125/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa epätoivo, korkeat odotukset. Lopeta naisten etsiminen, kyttäys. Prkl, kuin joku jahti. 

Hae fokus jostain muusta kuin muista ihmisistä. Näytä siltä että sinulla on oma elämä, etkä tarvi muilta mitään. Jo alkaa itsenäinen mies kiinnostaa.

Vaikka tämä onkin Alluketju, niin tuo on ihan hyvä yleispätevä neuvo kaikille sinkkumiehille.

Tuossakin on kuitenkin sellainen ongelma, jos yksinäisyyttä on jatkunut liian pitkään, niin se rentous ja itsenäisyys alkaa kadota. Sen esittäminen ettei tarvitse naista, vaikka haluaisi (tarkoitan nyt parisuhdetta, enkä vain seksiä), alkaa olla silloin lapsellista roolinvetoa, eikä sekään ole hyvä juttu. 

Mutta joo, monesti sanotaan, että kun lakkaa etsimästä (eli signaloimasta epätoivoa), niin sitten rupeaa sutina käymään. Ehkä niin, mutta se on paras tehdä hyvissä ajoin ennen nelikymppisiä.

Nuoremmille sanoisin yhden neuvon: hankkikaa se parisuhde opiskeluaikoina, kun niitä ihastumisia vielä luonnostaan tulee kohdalle. Älkää jääkö miettimään, että kyllä sitä myöhemmin ehtii tai etsimään sitä vihreämpää ruohoa aidan takana. Ihmisen aika ja elämä kuluu nopeasti.

Vierailija
126/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei naiset vastaa eikä heitä kiinnosta

Vierailija
127/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Allusta selfietä

Sinä et halua rumaa naista. Naiset ei halua tyhmää/ilkeää/jankkaavaa miestä. 

Kaikki voittavat kun olet yksin.

Kyllä ennen sain lihavia kauniita naisia

Vierailija
128/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monellakin mittapuulla tarkasteltuna sulla reppanalla ei todellakaan mene hyvin.

kyllä menee ja on toinen työkin että menee kyllä

Luuseri joutuu tekemään kahta työtä eikä silti kykene elättämään itseään ja maksamaan velkojaan. 

Jos jotain arvostan Allussa, niin sitä että maksaa velkansa, vaikka hitaastikin. Kaksi työtä ei tee kestään luuseria, päinvastoin.

Vierailija
129/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monellakin mittapuulla tarkasteltuna sulla reppanalla ei todellakaan mene hyvin.

Luuseri joutuu tekemään kahta työtä eikä silti kykene elättämään itseään ja maksamaan velkojaan. 

Tämä. Minusta se, että on kaksi työtä kertoo lähinnä siitä että ei mene oikein hyvin. 

Ai oletat että kaikille automaattisesti löytyy kokopäivätyö jolla elää? Itselläkin oli sellainen, kauan. Sitten tuli yt:t ja nyt en saa kuin osapäivätyötä, vaikka olen hakenut kokopäivätyötä. 

Vierailija
130/231 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minusta se, että on kaksi työtä kertoo lähinnä siitä että ei mene oikein hyvin. 

olet sekaisin se on vaa parempi asia

Ei ole. Se kertoo siitä, että tekee sellaisia hanttihommia joista ei makseta kunnollista palkkaa, ja että sen yhden työn palkalla et elä. 

Yksi hyvä työ on parempi kuin kaksi huonoa. 

No mitä sitten pitäisi tehdä? Parempi kai elää kahden työn palkalla kuin kärvistellä vaikka tonnilla kuussa. Ja itse olen yliopistokoulutettu, töitä vaan ei ole.

Vierailija
131/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jotenkin ymmärrä vaan naisia, edelleen 0 osumaa vois poistaa vaa tinderin ei noille kelpaa vaikka täälä aloittaja sanoi en ole ruma, ihmeellistä.

Vierailija
132/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet sekaisin se on vaa parempi asia

Ei ole. Se kertoo siitä, että tekee sellaisia hanttihommia joista ei makseta kunnollista palkkaa, ja että sen yhden työn palkalla et elä. 

Yksi hyvä työ on parempi kuin kaksi huonoa. 

No mitä sitten pitäisi tehdä? Parempi kai elää kahden työn palkalla kuin kärvistellä vaikka tonnilla kuussa. Ja itse olen yliopistokoulutettu, töitä vaan ei ole.

Mulla on sentää töitä, mutta naiset ei kiinnostu.

Vierailija
133/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä tässä tekis kun tuola aloittaja sanoi en ole ruma, mut miksei sit tule osumia naiset?

Vierailija
134/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan palsta hiljeni, naiset on niin muuttunu, ei heitä ymmärrä.

Vierailija
135/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat, vältit luodin?

Vierailija
136/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisia vaivaa, en mä yritä nuoria 20 v hoikkia missejä?

Vierailija
137/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Allusta selfietä

No ei kyllä ole mitenkään erityisen kivan näköinen. Harventunut vaalea tukka, pullaposket ja sellainen tyhjä katse, josta tietää heti, ettei kaikki hissit mene ylimpään kerrokseen.

Vierailija
138/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Allusta selfietä

No ei kyllä ole mitenkään erityisen kivan näköinen. Harventunut vaalea tukka, pullaposket ja sellainen tyhjä katse, josta tietää heti, ettei kaikki hissit mene ylimpään kerrokseen.

Sori mutta mä näytän normaalilta kuinka ees kehtaat sanoa tommosta? Niin olen kaljuuntunut sairauden myötä mitä sitte, pullaposket kun olen lihonut

Vierailija
139/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja täälä, eipä naisetkaa kovin monet oo kauniita, sori mutta ei kelpaa.

Vierailija
140/231 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Allusta selfietä

Sori mutta mä näytän normaalilta kuinka ees kehtaat sanoa tommosta? Niin olen kaljuuntunut sairauden myötä mitä sitte, pullaposket kun olen lihonut

Minkä sairauden? Miestyyppinen kaljuuntuminen ei ole sairaus. Eikä kaljuissa miehissä mitään vikaa ole, vaan tyhmyydessäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi