Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihannemies?

Vierailija
07.03.2026 |

Minusta ihannemies on seuraavanlainen:

Luotettava 100%, kaikkien asioiden suhteen ja pitää ehdottomasti sen minkä lupaa

Kunnioittaa ja huomioi naisensa aina ykkössijalle

Ei ole mustasukkainen, mutta huolehtii normaalisti toisesta

Tykkää matkustamisesta, varsinkin ulkomaille

Puhelias, hauska puheissaan ja kuunteleva

Yhden naisen mies ehdottomasti 

Pituus yli 180 cm

Paino n. 85

"Alakerta" toimii, ilman nappeja

Vakituinen toimeentulo, ei sos. tukien tai etuuksien saaja

Raha-asiat aina kunnossa, ei ulosottoja tms.

Kohtuukäyttäjä viinansuhteen, ei alkoholisti tms.

Ei tupakoi eikä nuuskaa

Harrastaa jotain liikuntamuotoja, mutta ei mikään triathlon-mies.

Tykkää merestä ja järvistä, mökkeilyä ym. ei tartte marjastaa/sienestää (puolukanpoimijat on erikseen)

Tällaista ei varmasti ole olemassakaan, joten täytyy tyytyä toiseksi parhaaseen..    :D

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin Tuukka Temonen on. Ihana

Vierailija
62/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä ! :)  Värjään vain kullini mustaksi niin täydellinen suomi-naisille.

Mulla on vielä intin kenkälankkia sillä monet naiset harhauttanut panohommiin kun pelin esiin vetäisen ja kasvoni pidän piilossa  ja puhun etelänenglantia sitä  alabaman murretta.

Heh heh.

Saa sitä kenkälankkia muualtakin.

Tyypillinen suomalainen mies. Intin sitä, intin tätä. Päästäkää siitä irti. Naiset eivät pidä aiheesta intti.

Tiedoksi että Suomessa miehen on käytävä armeija, ja se ei ole niin kaikkialla. Ja mitä väliä vaikka naiset eivät pidä aiheesta, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei kaikki pyöri suominaisten ympärillä vaikka niin kuvitteletkin pikkunöpönenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan ihmisiä omine vikoineen. Ei ole täydellistä ihmistä keksitykään ja hyvä niin. Elämä on draaman ja komiikan yhdistelmä.

Vierailija
64/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan kova mekkala saataisiin pystyyn jos tehtäisiin samanlainen ketju naisista...

Kokeile! Tee asiallinen ketju, niin ei pitäisi olla ongelma. Poistata moderoimalla epäasiallisuudet.

Vierailija
65/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me ollaan ihmisiä omine vikoineen. Ei ole täydellistä ihmistä keksitykään ja hyvä niin. Elämä on draaman ja komiikan yhdistelmä.

Hyvin sanottu. :)

Vierailija
66/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole narsku tai psykopaatti. Ei ole seksiaddikti. Narsistit eivät pysty edes armeijaa käymään kun pää hajoaa. Mies ei myöskään saa olla mikään raukkamainen nynnerö tai pelkuri. Omahyväiset miehet ovat kammottavia.

Vierailija
67/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan harhaista tällainen listaus muuten kuin huumorimielessä. Harva edes tietää mikä on itselle parasta. Some yms. on tehnyt ihmissuhteista tällaiset markkinat. Vetäkää piuhat irti ja menkää ulos ja tavatkaa ihmisiä. 

Vierailija
68/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ja järjissään.

Tämähän se olis tärkein!  :D

Vierailija
69/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseisokki on joten naiset koputtakaa oveeni kun olette vailla kun syväporausta.

Vierailija
70/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin mieheni aikoinaan hänen upean luonteensa vuoksi. Hyvä ja uskollinen aviomies hänestä tulikin.  Hyvä isä kolmelle lapsellemme. Älykäs ja ihana kumppani. Rakastamme yhä vaikka liittomme on kestänyt pitkään. Nyt jo lapsenlapsia. Mutta yhä kahdenkeskinen aika kiihkeää ja tunnepitoista.

Vierailija
71/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan harhaista tällainen listaus muuten kuin huumorimielessä. Harva edes tietää mikä on itselle parasta. Some yms. on tehnyt ihmissuhteista tällaiset markkinat. Vetäkää piuhat irti ja menkää ulos ja tavatkaa ihmisiä. 

Naisena olen alkanut huomaamaan joistain naisista, kun viettävät ihan liikaa aikaa somessa. 

Ilmiö ei koske vain miehiä (incel-kulttuuri), vaan samankaltaista näkyy naisissakin. Ei onneksi kovin paljoa, mutta ilmiö on olemassa. Täällä palstalla nämä molemmat ääri-ilmiöt toki näkyy, ja tappelevat päivittäin keskenään.

Vierailija
72/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä ! :)  Värjään vain kullini mustaksi niin täydellinen suomi-naisille.

Mulla on vielä intin kenkälankkia sillä monet naiset harhauttanut panohommiin kun pelin esiin vetäisen ja kasvoni pidän piilossa  ja puhun etelänenglantia sitä  alabaman murretta.

Heh heh.

Saa sitä kenkälankkia muualtakin.

Tyypillinen suomalainen mies. Intin sitä, intin tätä. Päästäkää siitä irti. Naiset eivät pidä aiheesta intti.

Joo mutta urheat sotasankarit on in , siellä naiset billu kosteana odottavat koska se russakan tappaja pääsee lomille.

Taas. Eli tuollaiset ajatuskulut, asenteet ja kielenkäyttö karkottavat lopullisesti.

Ehkä tuollainen karkea ja ruma kielenkäyttö voi vedota joihinkin naisiin.

Ehkä kuitenkin hyvin harvoihin.

Vierailija
73/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo uhriutua nykyään mutta vaikee kantaa vastuuta. Ihminen on viaton vain vauvaikäisenä. Kun oppii ensimmäisen kerran pitämään puoliaan, viattomuus on mennyttä.

Vierailija
74/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki täällä mainitut vaatimukset ja lisäksi minulla on muitakin yleisesti arvostettuja ominaisuuksia.

Olen lisäksi vielä persu.

Laittakaapa naiset vaan numeroa kehiin.

Vierailija
75/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kaikki täällä mainitut vaatimukset ja lisäksi minulla on muitakin yleisesti arvostettuja ominaisuuksia.

Mitä muita yleisesti arvostettuja ominaisuuksia löytyy?

Vierailija
76/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuus ei haittaa, vaikka itse en ole persu.

Jos olet luonteeltasi nuo edelliset toiveet, olet täysi kymppi mieheksi.

Vierailija
77/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on päinvaistainen kuin mitä nainen sanoo. Naiset valehtee kokoajan 90% ajastaan.

Tällaisen kirjoittaja ei ole kenenkään unelmamies.

Vierailija
78/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan kova mekkala saataisiin pystyyn jos tehtäisiin samanlainen ketju naisista...

Näitähän ei  ole ollutkaan vuosien varrella jo satoja.. EIkun

Vierailija
79/79 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän ei  ole ollutkaan vuosien varrella jo satoja.. EIkun

Joo ja kiinnostaa 0% mekkaloida sellaisista. En yleensä edes avaa niitä ketjuja, kun ei p a sk a a k a a n kiinnosta tuntemattomien miesten naisihanteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä