Mitä teillä tänään ruokana?
Eilistä perunalaatikkoa tällä ja myöhemmin paistettua lohta.
Kommentit (34)
Tandoori-kanaa ja riisiä. Just syötiin ja tein itse.
Samaa kuin eilen eli Kokkikartanon jauhelihakiusausta, Fazerin ruispuikuloita, Pirkka AB-piimää, Pirkka mangoappelsiinijäätelöä ja Pandan konvehteja.
Mitä te ruokaa laitatte jo aamupala-aikaan :)
Kirjolohifileen nostin just sulamaan, punajuuria ja porkkanaa sen kanssa uuniin ja varmaan bulguria.
Ajattelin käydä " ulkona" syömässä kaverin kanssa
Eilen söin aiemmin tekemääni ( jämää) Burgurdinpataa
Tein eilen kaalilaatikkoa. Syön sitä tänään ja huomenna.
En tiedä vielä. Aamupala just syöty.
Riippuu mitä löytyy ja mitä tekee mieli.
Eihän sitä vielä voi tietää tulevasta.
Tyhjän jääkaapin kanssa keskustelen runoudesta ja muistelen kun se oli joskus vielä täynnä.
Pulled porkia ja air fryerissa paahdettuja juureksia. Fetasalaattia lisäksi ja jälkkärinä kaikille pääsiäismunat.
Aamukahvi on jo juotu, aamupala on syömättä mieltä painavan raha-ahdistuksen takia, eilistä lohikiusausta syön päivällä ja vielä huomennakin, illalla syön kai taas jonkun ruisleivän. Tarttis saada tuloja, että saisi syödäkin kunnolla.
Varmaan pakkasesta pitsaa. Riippuu mitä kaapista löytyy. Jossei mitään pitää woltata.
Kananmunia ja purkkihernekeittoa, jälkiruokana kahvia ja korvapuusti.
Vierailija kirjoitti:
Tein eilen kaalilaatikkoa. Syön sitä tänään ja huomenna.
Sama täällä. On niin parhautta kyllä😋
Teen varmaan makkispekkikset airissa.
Alan miettimään sapuskaa vasta kolmen maissa. Teen mitä silloin tekee mieli, jos ainekset löytyy kaapista, jos ei löydy, teen sitä mihin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kirjolohifileen nostin just sulamaan, punajuuria ja porkkanaa sen kanssa uuniin ja varmaan bulguria.
No minä söin aamupuuron jo klo 4.30, lounaan klo 9 pinaattikeittoa ja karjalanpiirakka munavoilla, päivällinen on suunnitteilla 14.30 eli perunoita ja lihapullakastiketta ja salaattia.
Kaikki ei nuku puolillepäivin vaan käy viikonloppunakin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä söin aamupuuron jo klo 4.30, lounaan klo 9 pinaattikeittoa ja karjalanpiirakka munavoilla, päivällinen on suunnitteilla 14.30 eli perunoita ja lihapullakastiketta ja salaattia.
Kaikki ei nuku puolillepäivin vaan käy viikonloppunakin töissä.
Mä tein kiirehommia etänä pari tuntia ennen aamupalaa ja jatkan kohta. Arkenakin syön lounasaikaan toimistolla aamupalani. Ei kai tää ruokakeskustelu kuitenkaan työhön liity.
Vierailija kirjoitti:
Kun herää klo 4 on jo klo 11 kova nälkä.
Varmaan jotain. En tiedä vielä, saa nähdä.
Hernekeittoa oli jo 😄