Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kassahenkilö varastaa tililtäsi seuraavan kerran tuotteen hinnan tuplasti, niin soitatko poliisit paikalle?

Vierailija
07.03.2026 |

Suosittelen soittamaan. On nimittäin varkaus kyseessä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tein ilmoituksen eräästä yrityksestä jotka tuplaveloittivat tuotteen ja kieltäytyivät sitä palauttamasta. Mutta kiusaamistahan tuo on. Toisaalta ymmärrän sen lidl-ympäristössä, jossa käy paljon rikollisia ja myös rikollisenalkuja. Kannattaisi ehkä vanhempienkin miettiä, millaiseen kauppaan lapsensa laittavat itsekseen. Normikaupoissa käyvä huomaa kyllä ihan siisteydestä ja muusta asiakaskunnasta, onko kyseinen paikka sopiva omille pilteille

Vierailija
2/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki oli velottanut kahdesti kuukausimaksun. Pitänee pyytää heitä palauttamaan tyhjästä velotettu hinta. Kaupassa pyydän kassaa poistaa ylimääräisesti otettu määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kassathan ei korjaa kassalla liikaa veloitettua summaa. Pitää mennä infoon ainakin prismassa 

Vierailija
4/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
5/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin setelin ja se hävisi. En tiennyt mitä tehdä. Miettii aina sekoileeko itse vai kassa.

Vierailija
6/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan pankkiin 😊

Vierailija
7/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaupassa toimitaan kun joku ottaa muovipussin maksamatta.

Eikö ole vähintäänkin kohtuullista, että asiakkaana teet samoin kun sinulta pöllitään rahaa tililtä aiheettomasti? Eli poliisit paikalle ja kirjaus varkaudesta siitä kassahenkilöstä.

Vierailija
8/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmärtääkseni kyseessä on petos eikä varkaus/näpistys.

Vierailija
9/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, etenkin Lidlin porukoista. 

Vierailija
10/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat joissa on paljon hinta"virheitä" varastavat asiakkailtaan! Näiden "virheiden" selvittely on tarkoituksella tehty vaikeaksi infoon jonottamisineen jotta monet eivät viitsisi jonotella. "Virheitä" on yllättävän usein pakasteissa ja lapsiin liittyvissä tuotteissa. Hmm.. miksiköhän. Myös karkeissa näitä "virheitä" monesti.

Vierailija
11/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismahan on edelleen velkaa minulle liikaa ottamistaan hinnoista. Ja tuplaveloituksista.

Pitäisikö tehdä rikosilmoitus?

Pyynnöstä huolimatta prisma ei ole palauttanut tililleni rahoja. Pitäisi matkustaa takaisin prismaan infoluukulle. Mulla menee matkakuluihin aika paljon kun asun kaukana.

Vierailija
12/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähimarketissa myydään toistuvasti vanhentuneita viimeisen käyttöpäivän tuotteita. Ovat muka vahingossa jääneet hyllyyn, mutta kun tämä on niin toistuvaa, taitaa oikea syy olla että kauppias käskenyt jättää ne sinne jotta joku voisi ne vahingossa ostaa. Rahojahan ei saa takaisin kun kotona virheensä huomaa kuin vain ja ainoastaan kauppaan kuitin kanssa menemällä.

Vierailija
13/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppa nussi monta kertaa ovelasti jättämättä plussatarjousten päivityksen kassajärjestelmään. Kun olin joutunut oikomaan veloitusta monesti eikä homma muuttunut, vaihdoin Lidliin. Mihin minä nyt voin vaihtaa?

Vierailija
14/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin setelin ja se hävisi. En tiennyt mitä tehdä. Miettii aina sekoileeko itse vai kassa.

Olen ihan oikeasti antanut setelin, joka on kirjattu eri seteliksi. Tuli ihan se oli tonnin seteleli olo siinä seistessä. 

Vierailija
15/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppa nussi monta kertaa ovelasti jättämättä plussatarjousten päivityksen kassajärjestelmään. Kun olin joutunut oikomaan veloitusta monesti eikä homma muuttunut, vaihdoin Lidliin. Mihin minä nyt voin vaihtaa?

K-kaupoissa ja ainakin myös Tokmannilla jätetään vanhentuneita tarjouslappuja hyllyihin harhauttamaan asiakasta ja kas, kassalla onkin sitten eri hinta. Tässä tapauksessa asiakkaalla on oikeus saada tuote tarjoushinnalla, mutta moni huomaa tämänkin hinta"virheen" vasta kotona. Ei tuo toistuvasti voi olla vahinko. Ihmettelen vaan että onko kertapikavoitto kauppiaalle parempi ja tärkeämpi asia kuin tyytyväinen ja säännöllisesti kaupassa asioiva asiakas.

Vierailija
16/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ketien ihminen, jonka tilillä olevat rahat, on yhteuskunnalta varastettuja? Sillä vaan, kun tämä ihmisryhmä ei tunnu osaavan hoitaa mitään asioita itse, saati asiallisesti. Poliiiisiiiii, kassatäti kiusaa!!!!

Vierailija
17/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palautan mädän perunankin takaisin. Olkaa tarkkoja ja jaksakaa motkottaa!!!

Vierailija
18/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus Koiviston auto Lahti paikallisvuoro ja matkan hinta 10€ ? kun hinta on normaalisti 3€ 10c että näköjään saa olla tarkkana ihan kaikessa ! Oli pankkikorttimaksu 

Vierailija
19/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismahan on edelleen velkaa minulle liikaa ottamistaan hinnoista. Ja tuplaveloituksista.

Pitäisikö tehdä rikosilmoitus?

Pyynnöstä huolimatta prisma ei ole palauttanut tililleni rahoja. Pitäisi matkustaa takaisin prismaan infoluukulle. Mulla menee matkakuluihin aika paljon kun asun kaukana.

Ei hyvää päivää...ootko ihan tosissasi??? Eikö ihmiset osaa nykyään tosiaan hoitaa mitää asioita itse?

Vierailija
20/41 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ketien ihminen, jonka tilillä olevat rahat, on yhteuskunnalta varastettuja? Sillä vaan, kun tämä ihmisryhmä ei tunnu osaavan hoitaa mitään asioita itse, saati asiallisesti. Poliiiisiiiii, kassatäti kiusaa!!!!

Näitä on nykyään joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän