Ällöttävätkö unisex-vessat sinua?
Tai vältteletkö julkisissa unisex-vessoissa käyntiä? Kerro myös sukupuolesi.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Asiaa sivuten muistetaan että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne. Ja samalla mm. vanhempien oikeuksia omiin lapsiinsa vähennettiin kaikin tavoin.
TÄMÄ
Kiihottaa kun ruoka on mennyt naisen femiinisen suoliston läpi tullut ulos lähellä pimppiä.🤤
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa kun ruoka on mennyt naisen femiinisen suoliston läpi tullut ulos lähellä pimppiä.🤤
Mikä onkaan feminiinisempää kuin uloste. Just.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää. Miehet ja naiset ei kuulu samaan vessaan. 👴👴
PUPPA!!
Vierailija kirjoitti:
Asiaa sivuten muistetaan että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne. Ja samalla mm. vanhempien oikeuksia omiin lapsiinsa vähennettiin kaikin tavoin.
Sukupuolen itsemäärittelyn myötä kaikki tilat ovat unisex-tiloja.
Helsingin uimahallit ovat unisex-tiloja:
"Helsingin kaupungin uimahallien linjauksen mukaan jokainen asiakas saa määrittää itse, kumpaan pukuhuoneeseen haluaa mennä.
Emme kysele siitä, onko sukupuoli esimerkiksi juridisesti vaihdettu. Jos asiakas ottaa puheeksi ja kysyy, me neuvomme, mutta emme ota aktiivisesti asiaa puheeksi, kertoo Helsingin kaupungin liikuntapaikkapäällikkö Piritta Forsell.
Urheiluhallien uimahalleissa linjaus on sama. Toimialajohtaja Eija Holmalan mukaan jokainen pystyy itse valitsemaan itselleen oikean pukuhuoneen.
Emme me voi olettaa ihmisen sukupuolta. Asiakkaalla on totta kai oikeus valita. Jos prosessi on kesken ja mietityttää mihin menee, voi jutella henkilökunnan kanssa tai käyttää ryhmäpukuhuoneitamme, Holmala kertoo."
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9163716
Tästäkin naiset saa väännettyä miesten syyn, vaikka koko tämä naurettava idea on lähtöisin naiswokeilijoilta. Itse en mene unisex -vessaan, koska se vaivaannuttaa ja näen naisista kuinka he vihaavat minua. -mies
Ei, kunhan vessa on siisti. Joku missä olis käytettyjä siteitä tai pissaa tai kakkaa ällöttäis.
En pidä, ihan typerä käytäntö. Olen mies.
Ällöttää, mutta ymmärrän kyllä, että jossain pienissä kahviloissa ei ole mahdollisuutta useampaan vessaan.
Yleiset vessat ylipäätään ällöttää.
Käyn niissä aina paskalla ja jätän huuhtele matta,siitäs saavat mokomat.
Ällöttävät. Urheilutapahtumissa olen käynyt unisex-vessoissa, ällöttää miesten kusen lorina ja roiskeet pöntössä/lattialla. Olen myös kuullut, että nuoria tyttöjä on ahdisteltu ja kytätty vessoissa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää, mutta ymmärrän kyllä, että jossain pienissä kahviloissa ei ole mahdollisuutta useampaan vessaan.
Entä sellaiset niinkuin ostoskeskuksissa tai Oodissa, eli koppirivi ja käsienpesualue kulkureitiltä syrjässä ja oven takana. Ja siellä miehet, naiset ja tytöt keskenään? Mikä voisikaan mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kunhan vessa on siisti. Joku missä olis käytettyjä siteitä tai pissaa tai kakkaa ällöttäis.
Entä unisex-pukkarit ja unisex-pesutilat? Lohjalle halutaan unisex-uimahalli ja Helsingin uimahalleissa asiakas voi valita kumman sukupuolen tiloja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Yleiset vessat ylipäätään ällöttää.
Jos sun on pakko käydä vessassa kaupungilla, niin käytätkö mieluummin sukupuolitettua vessaa vai unisex-vessaa, jos voi valita? Vai onko se joka tapauksessa niin ällöä, että aivan sama vaikka siellä pyörisi Pervo-Pera, Mela-Marjatta ja Ahmed naisten ja tyttöjen joukossa?
Juu, ällöttää sellaiset isot unisexvessat. Joku huoltsikan pikkuvessa kaikille on ok, mutta ei ne isot mitä nykyään tehdään. Yöks.
N.43
Täällä avattiin unisex pitää mennä käymään =) bileet siis
Parasta on kuvitella kuka on istunut pöntöllä aiemmin 🤤🍆💦