Ällöttävätkö unisex-vessat sinua?
Tai vältteletkö julkisissa unisex-vessoissa käyntiä? Kerro myös sukupuolesi.
Kommentit (59)
Mulle aivan se ja sama. Ei kiinnosta. Työpaikalla käytän yövuoroissa naisten vessaa paskantamiseen. Yövuoroissa ollaan yksin.
Olen ronski äijänköriläs. Teinitytöt ovat kauhuissaan, kun tulen samaan vessaan pazkalle. Mutta tätähän haluttiin...
En välttele, mutta vegaaninaisten jälkeen käry on melkoinen. 🤢
Ällöttää. Viimeksi eilen kävin sellaisessa että sekä miehet että naiset käy samassa. Oli sentään yksityisvessoja, mutta se kusi ja epäsiisteys ällötti. Kusetkin oli jäänyt pönttöön edelliseltä kävijältä. Naiset ei sentään kuse lattialle.
Minkälaista siellä on yöllä aikaan kun porukka kännissä.. pissat pitkin poikin?
"Lappaako teillä siellä kotivessassakin jono ventovieraita?"
Kyllä monikin kutsuu vieraita, tai käy vierailemassa muiden kotona. Itse kävin vähän aikaa sitten lapsen luokkakaverin kotona juhlissa, emme olleet koskaan ennen tavanneet näitä vanhempia eli olimme ventovieraita. Ihan rehellisesti sanottuna en tullut edes ajatelleeksi että lainaamaani vessaa hyvin suurella todennäköisyydellä käyttää monikin itselleni tuntematon mies ja minun kuuluisi tästä jotenkin häiriintyä, tai että jotakuta saattaisi häiritä se että naisena tein siellä jotain mutta hävitin todistusaineiston vetämällä vessa. Mutta pakkoajatuksensa kullakin, kai..
Onhan monet wc unisex: junien, bussien ja invavessat. Käytän kaikkia jos ovat kohtuusiistejä.
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin on aivan kamalaa käydä unisex-vessassa.
Toivottavasti kuitenkin tiedät, keitä siellä sun kotivessassa asioi. Yleisessä unisex-vessassa et tiedä, missä aikeissa Pervo-Pertti, Kulli-Kyllikki ja Ahmed ovat liikkeellä naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ällötä. Käytän niitä normaalisti. Muutenkin olen aina käyttänyt paljon julkisia vessoja. Olen nainen.
Entä unisex-pukkarit ja pesutilat? Lohjallehan suunnitellaan unisex-uimahallia.
Nuuhkin koulussa kun nainen tai teini on käynyt kakalla unisex vessassa.🤤
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää ja vaivaannuttaa. Ovat usein siivottomampia kuin naisten vessat. Inhottaa myös toimittaa tarpeitani tai vaihdella menkkasiteitäni niin että joku mies on siinä seinän takana tietäen millaisia pervoja niidenkin joukosta löytyy. Jotenkin vaivaannuttavaa myös siinä käsienpesualtaalla miesten keskellä, tulee tunne että naiset eivät saa edes intiimeitä asioitaan toimittaa rauhassa.
Monella transnaisella on fetissi käytettyihin siteisiin ja tamponeihin. Käyvät tonkimassa niitä naisten vessojen ja pukkareiden roskiksista ja mitä lie tekevät niillä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan monet wc unisex: junien, bussien ja invavessat. Käytän kaikkia jos ovat kohtuusiistejä.
Tässä tarkoitetaan sellaisia unisex-vessoja, missä on koppirivi ja yhteinen käsienpesualue oven takana ja syrjässä ihmisvirrasta.
Joo. Käyn vain naisten vessassa jos niitä on.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
"Lappaako teillä siellä kotivessassakin jono ventovieraita?"
Kyllä monikin kutsuu vieraita, tai käy vierailemassa muiden kotona. Itse kävin vähän aikaa sitten lapsen luokkakaverin kotona juhlissa, emme olleet koskaan ennen tavanneet näitä vanhempia eli olimme ventovieraita. Ihan rehellisesti sanottuna en tullut edes ajatelleeksi että lainaamaani vessaa hyvin suurella todennäköisyydellä käyttää monikin itselleni tuntematon mies ja minun kuuluisi tästä jotenkin häiriintyä, tai että jotakuta saattaisi häiritä se että naisena tein siellä jotain mutta hävitin todistusaineiston vetämällä vessa. Mutta pakkoajatuksensa kullakin, kai..
Ventovieraita, kulta, ventovieraita. Kyllä te kai olette esittäytyneet isäntäparille, ellette ole ihan juntteja? Lapsen luokkakaverin vanhemmat eivät ole tuntemattomia miehiä kadulta suljetussa tilassa kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, käyn jos on pakko, pyrin käymään aina kotona vessassa. Töissä on pukuhuoneissa puhtaat vessat sukupuolensa mukaan.
Ei ärsytä, käyn jos on pakko, pyrin käymään aina kotona vessassa. Töissä on pukuhuoneissa puhtaat vessat sukupuolensa mukaan.
No meillä on opiskelupaikassa unisex-vessat JA unisex-pukuhuoneet. Kaksi vessaa vierekkäin, jotka ennen olivat miehille ja naisille, nyt kaikille. Ällöttääkö? Kyllä.
Ällöttää. Miehet ja naiset ei kuulu samaan vessaan. 👴👴
Asiaa sivuten muistetaan että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne. Ja samalla mm. vanhempien oikeuksia omiin lapsiinsa vähennettiin kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää ja ovat vastenmielisiä.
Varsinkin Etelä-Suomessa näitä on tullut vastaan. Sitten ollaan kuin peura ajovaloissa, kun on molempia sukupuolia. Tiloissa jossa aiemmin oli samaa sukupuolta olevia.
Miksi?
En tykkää. Ovat yleensä likaisia. Ja miehet piereskelee.