Unelmia Italiassa kausi 3
Jotenkin haikea jakso Reinon takia. Mutta onneksi Viljo tuli taloon.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti kuvattu tämä Reinon viimeisiä päiviä ja hetkiä kuvaava jakso.
Samaa mieltä mutta ehkä sen koiran varsinaisen lopetuksen olisi voinut jättää näyttämättä telkassa.
Miksi? Se on aivan normaali ja luonnollinen tapahtuma suurimmalle osalle eläinten omistajista. Tehty ohjelmassa kauniisti ja koiraa kunnioittaen. Ohjelmassa kuvataan todellista arkista elämää iloineen ja suruineen ja lemmikin lopettaminen kuuluu siihen todelliseen elämään.
No eihän se katsojan kannalta muuta olekaan kuin normaali osa todellista elämää, mutta vosi kuvitella että perheelle se olisi yksityinen ja intiimi asia jota ei halua jakaa koko kansan kanssa. Viimeiset hyvästit rakkaalle lemmikille. Kyllä mä luulisin että suurin osa ihmisistä haluaisi yksityisyyttä ja rauhaa tuossa tilanteessa. En paheksu, mutta vähän kyllä ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauniin tilaisuuden he Reinolle järjestivät, liikutuin kyyneliin, he ovat niin ihania molemmat, Ellen ja Jari. Jos ovat aitoja ja oikeasti noin toimiva parisuhde, niin kyllä täytyy hattu nousta ilmaan.
Niin kai. Mä vähän kyllä mietin sitä että tuollahan on siis ollut kuvausryhmä paikalla. En itse haluaisi jättää jäähyväisiä koiralleni julkisesti ja kuvausryhmän paikalla ollessa. Haluaisin antaa koiralleni rauhan olla ihan oman perheen kesken.
Eiköhän kamera ollut jalustassa tai pöydällä, paikallaan pysyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauniin tilaisuuden he Reinolle järjestivät, liikutuin kyyneliin, he ovat niin ihania molemmat, Ellen ja Jari. Jos ovat aitoja ja oikeasti noin toimiva parisuhde, niin kyllä täytyy hattu nousta ilmaan.
Niin kai. Mä vähän kyllä mietin sitä että tuollahan on siis ollut kuvausryhmä paikalla. En itse haluaisi jättää jäähyväisiä koiralleni julkisesti ja kuvausryhmän paikalla ollessa. Haluaisin antaa koiralleni rauhan olla ihan oman perheen kesken.
Eiköhän kamera ollut jalustassa tai pöydällä, paikallaan pysyi.
Ehkä sitten niin.