Unelmia Italiassa kausi 3
Jotenkin haikea jakso Reinon takia. Mutta onneksi Viljo tuli taloon.
Kommentit (31)
Suomessa ja Italian Pugliassa jossa on heidän toinen koti.
Jari on aivan mahtava ja ihana! Mikä persoona, hauska, mut silti niin vaatimaton, luonnollinen. Mistä tuollaisia miehiä löytää?? :) Ellen on onnentyttö! Ja Ralph saanut heistä niin hyvät vanhemmat.
Mä ihailen tuota pariskuntaa, ja olen niin iloinen heidän puolestaan, kun vihdoin saivat oman lapsen. Heillä on myös ihailtavan positiiviset ja hyväntahtoiset luonteet.
Hyvän mielen ohjelma tähän kaikkien kauheiden nykyuutisten keskelle. Tätä katsoo mielellään. Voi kun jaksaisivat tehdä vielä uusia kausia. Never say never.
Kyllä heidän puolestaan pitää olla onnellinen. Valtava merkitys heille, että saivat kaik-ki-en niiden pitkien vuosien jälkeen lapsen. Myös lapsi näkee aikuiseksi kasvaessaan, miten valtavan tärkeä hän on vanhemmilleen ollut koko elämänkaaren ajan.
Italian kodista tullut niin hieno.
Reinolla ollut hyvä elämä. Loppu on omistajan vastuulla aina ja myös lähtö pitää olla arvokas ja ajoissa ettei mene eläimen kärsimyksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailen tuota pariskuntaa, ja olen niin iloinen heidän puolestaan, kun vihdoin saivat oman lapsen. Heillä on myös ihailtavan positiiviset ja hyväntahtoiset luonteet.
Ajattelen aivan samoin. Ja mikä hienointa, he saivat lapsen, joka on luonteeltaan samanlainen kuin molemmat vanhempansa, hän sujahti perheeseen todella helposti, nopeasti ja luontevasti.
Jaria ei saa pitää piilossa! Jarilla vois olla ihan oma ohjelma :D jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen aivan samoin. Ja mikä hienointa, he saivat lapsen, joka on luonteeltaan samanlainen kuin molemmat vanhempansa, hän sujahti perheeseen todella helposti, nopeasti ja luontevasti.
Joo hänhän aloitti heti nikkaroinnit ja remonttihommat, aika ihmeellinen sattuma :)
Vierailija kirjoitti:
Jari on aivan mahtava ja ihana! Mikä persoona, hauska, mut silti niin vaatimaton, luonnollinen. Mistä tuollaisia miehiä löytää?? :) Ellen on onnentyttö! Ja Ralph saanut heistä niin hyvät vanhemmat.
Jep, Jari on mahtava! Hän on myös UN Women Suomen hallituksen jäsen, hieno mies!
Vierailija kirjoitti:
Unelmia Italiassa on paras!
Aito hyvänmielen ohjelma ilman törröhuulia ja silikonirintoja.
Olen seurannut sarjaa alusta pitäen, hurmaava elämänmakuinen ohjelma. Se siinä varmaankin vetoaa, että on ilot ja surut, kaikki aidosti.
Suomalaista perhe-elämää, mutta maustettuna Italialla. Ihania sitruunoita omalla pihalla viime jaksossakin. Arkkitehtikin oli niin villi kortti siinä välissä, että kotona meni hermo Ellenin ja Jarin puolesta :D
Mistä tämä ohjelma tulee? Näkeekö netistä jälkikäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hänhän aloitti heti nikkaroinnit ja remonttihommat, aika ihmeellinen sattuma :)
Vai onko vielä miellyttämishalua.
Vierailija kirjoitti:
Katsomosta näkee.
Vierailija kirjoitti:
Katsomosta näkee kyllä jälkikäteenkin. Kirjaudut sinne.
Ei kiinnosta katsoa jos ei ole kuvattu Italiassa