Atte Harjanne haluaa cannabiksen lailliseksi ja käyttörikoksen dekrininalisoitavaksi
Kuitenkin juuri käyttöön puuttumisen toimivalta avaa reitin kohti kilomiehiä ja järjestäytynyttä rikollisuutta, mutta tätä ei Harjanne tunnu ymmätävän.
Kommentit (133)
Koko Vihreä liike on pilattu tällaisilla atteharjanteilla sun muilla joiden-nimeä-emme-mainitse. Vihreät on ympäristöliike. Ei mikään maailma kylään- tms vasemmistoideologioiden ajatushautomo. Mutta nämä ihmiset on omineet sen koska mikään muu puolue ei näitä ole huolinut riviinsä. Vihreät on mokanneet tosi pahasti, antaessaan näiden ryömiä koloistaan puolueeseen. Nyt tällaiset ulos ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Koko Vihreä liike on pilattu tällaisilla atteharjanteilla sun muilla joiden-nimeä-emme-mainitse. Vihreät on ympäristöliike. Ei mikään maailma kylään- tms vasemmistoideologioiden ajatushautomo. Mutta nämä ihmiset on omineet sen koska mikään muu puolue ei näitä ole huolinut riviinsä. Vihreät on mokanneet tosi pahasti, antaessaan näiden ryömiä koloistaan puolueeseen. Nyt tällaiset ulos ja heti.
Ja vitutOle. Vihreät on pelkkä viherpesu ja rahastusliike jossa oikeita vihreitä tekoja ei tapahdu.
Slogan voisikin olla: Viherpesun ja maksimaalisen rahastuksen puolesta!
Niitä pilveä polttelevia koiria tänne tarvitaankin lisää ja paljon.
Kannabiksen laillistamisen vastustajilla on argumentit vähissä. Kieltoon ei ole porttiteoriaa parempaa syytä ja sekin on keksitty valhe.
Ei mitään dekriminalisointeja vaan kaikki huumeet pitää laillistaa, vain siten niiden valmistusta ja myyntiä on mahdollista rajoittaa. Vai miten menneet viime vuosikymmenet noin omasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään dekriminalisointeja vaan kaikki huumeet pitää laillistaa, vain siten niiden valmistusta ja myyntiä on mahdollista rajoittaa. Vai miten menneet viime vuosikymmenet noin omasta mielestä.
Onhan tuossa pointtinsa. Rikollisilla ei ole mitään syytä tai tarvetta vähentää huumeiden aiheuttamia haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo voisi olla suomen poliitikoille helpompaa kuin kannabiksen salliminen. Eihän niistä monet osaa tai halua osata erottaa kannabista muista huumeista.
Atte Harjanne on pölvästi, joka on melkein aina typerillä asioilla esillä. Tämä nyt esitetty on pahin kaikista. Miten hänet onkaan valittu edustamaan kanssakulkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Atte Harjanne on pölvästi, joka on melkein aina typerillä asioilla esillä. Tämä nyt esitetty on pahin kaikista. Miten hänet onkaan valittu edustamaan kanssakulkijoita.
Kerro sinä edes yksi toteuttamiskelpoinen idea huumeiden haittojen vähentämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Atte harjanne pelaa omaa julkisuuspeliään tavoitteena seuraavat eduskuntavaalit. Suostuu siihen että hänen suuhunsa laitetaan vaikka miten hölmöä sanottavaa, kunhan se vaan herättää huomiota. Ja yleensä herättää. Samaa osastoa kuin binga tupamäki. Sillä erotuksella että atte harjanne on kansanedustaja jolta odotetaan kansanedustajan työn hoitamista, eikä kaiken maailman idioottiulostuloja. Nyt se luulee kieli pitkällä, että kun sanoin näin, niin huumehörhöt äänestää mua?
Itse poltin pilveä vuosia päivittäin. Nyt en ole yli 30 vuoteen kertaakaan. En kyllä kokemani perusteella lähtisi laillistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse poltin pilveä vuosia päivittäin. Nyt en ole yli 30 vuoteen kertaakaan. En kyllä kokemani perusteella lähtisi laillistamaan.
Minä taas laillistaisin kokemusteni perusteella heti. Kun kannabista saa vain laittomasti niin sen ohella saadaan myytyä kovia huumeita jotka aiheuttavat huumeongelman. En itse koske koviin huumeisiin mutta olen nähnyt liian monen jääneen koukkuun niihin.
Minä kaipaan bongien pärinää. Kun nään vain juoppojen tärinää....