Eilen näytti Piia ikäistään vanhemmalta ja tänään Saara ikäistään nuoremmalta mukamas. Kyllä on tasokkaita juttuja.🙄
Kommentit (31)
Mun mielestä hän näyttää ihan 35-vuotiaalta. Tosiaan joku olettamus, että 35v on toinen jalka haudassa oleva. Kuka näitä kahjoja juttuja kirjoittaa?
Oliskohan huomenna Päivikki 43v, joka näyttää ihan ikäiseltään? Tiedettäisiin sitten me mammatkin, että miltä ihmisen siinä iässä pitää näyttää.
Ikäiseltään näyttää. 35v ei ole vanha.
Fitness-harrastajaksi todella nuoren näköinen, sillä nuo fitness-muijat näyttää usein jo parikymppisinä nelikymppisiltä. Tai ehkä lähinnä ne, joilla on liikaa lihasta ja aivan matalat rasvat?
Sporttisuus todellakin hyvä, ja energisyys tietysti, mutta olen kiinnittänyt huomiota tuohon fitness-naisten vanhan näköisyyteen. Heillä vielä usein niiden överimatalien rasvojen lisäksi kaamea meikkikerros naamalla, verhomaiset tekoripset, pistetyt huulet jne. Kaikki noi vanhentaa.
Mutta Saara on fresh, en nyt 10 vuotta nuoremmaksi kuitenkaan luulisi.
Keijo 52v, näyttää raybaneissa ja pillifarkuissa kolmekymppiseltä pelimieheltä.
Tänään on vuorossa Tiina, 30, jota luullaan yleisesti n. kolmikymppiseksi - tästä hän on samaan aikaan mielissään ja hyvin hämmästynyt. Aina liikaa tai liian vähän, Tiina toteaa itkuisena julkaisemallaan videolla.
Juu, minäkin olin tästä ihmeissäni. 35-vuotiaalla ei vielä pidäkään olla selkeitä ikääntymisen merkkejä, ihan on ikäisensä näköinen, hyväkuntoinen ja hoikka ja kaunis nainen.
Juttu on tehty siitä näkökulmasta, että 35-vuotiaat olisivat yleisesti jotenkin vanhan näköisiä. Eiköhän ne vanhan näköiset ole se poikkeus tuossa ikäluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on vuorossa Tiina, 30, jota luullaan yleisesti n. kolmikymppiseksi - tästä hän on samaan aikaan mielissään ja hyvin hämmästynyt. Aina liikaa tai liian vähän, Tiina toteaa itkuisena julkaisemallaan videolla.
Juu, näin saman videon. Itki vuolaasti, olisi halunnut näyttää 23-vuotiaalta. Kyynelistä ei meinannut tulla loppua vaikka fiksu toimittaja taputteli olkapäähän.
Joo, satuin kans nämä jutut lukemaan. Mulle on aivan sama, miltä kukakin näyttää. Mun mielestä molemmat ihan ikäisiltään.
Vierailija kirjoitti:
Lol yksi kaveri juuri kertoi ahdistuneensa, kun joku lähellä asuva "eläköitynyt läähpuuh-playboy" oli vikitellyt häntä, mutta tuo ukkeli oli kuulemma 35+.
Vierailija kirjoitti:
Fitness-harrastajaksi todella nuoren näköinen, sillä nuo fitness-muijat näyttää usein jo parikymppisinä nelikymppisiltä. Tai ehkä lähinnä ne, joilla on liikaa lihasta ja aivan matalat rasvat?
Sporttisuus todellakin hyvä, ja energisyys tietysti, mutta olen kiinnittänyt huomiota tuohon fitness-naisten vanhan näköisyyteen. Heillä vielä usein niiden överimatalien rasvojen lisäksi kaamea meikkikerros naamalla, verhomaiset tekoripset, pistetyt huulet jne. Kaikki noi vanhentaa.
Mutta Saara on fresh, en nyt 10 vuotta nuoremmaksi kuitenkaan luulisi.
No Saara on off seasonilla noissa kuvissa, eli kisoihin tuosta laihdutetaan reippaasti. Se vanhan näköisyys fitnesskilpailijoille tulee minimaalisesta rasvaprosentista ja pätee miehiin ihan samalla tavalla. Toki naisilla nuo mainitsemasi meikkityyli ja ripset vanhentaa vielä enemmän. Onneksi asia korjaantuu kun alkavat taas syödä ja paino nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol yksi kaveri juuri kertoi ahdistuneensa, kun joku lähellä asuva "eläköitynyt läähpuuh-playboy" oli vikitellyt häntä, mutta tuo ukkeli oli kuulemma 35+.
Näyttikö hän valitettavasti sitten ikäistään paljon vanhemmalta ja täten aiheutti ahdistuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttikö hän valitettavasti sitten ikäistään paljon vanhemmalta ja täten aiheutti ahdistuksen?
Taisi näyttää ikäiseltään.
Näyttää ikäistään nuoremmalta = kuvat otettu huonossa valossa, mikä silottaa ikääntymisen merkkejä, tai vedetty useamman fitterin läpi.
Aikamoista kun lehdet rummuttaa asiaa, vaikka nykypäivänähän et millään tavalla saa puuttua toisen ulkonäköön, ikään tai muuhunkaan ominaisuuteen.
Ikä ja kauneus on katsojan silmissä , toki itse en pysty arvioida aikuisten ihmisten ikiä naamasta , tietty nyt jotenkin mutta en niin että toi 35 ja toi 42. .
Saaralla on muilu otsa, eli pienet aivot. Siksi näyttää nuoremmalta jos näyttää.
Kovin on ryppyjä silmien ympärillä, kun unohtunut ilmeisesti photoshopata tuosta rantakuvasta pois. Mielestäni näyttää ikäistään vanhemmalta, itsellä ei 36-vuotiaana ole tuollaisia silmäryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin olin tästä ihmeissäni. 35-vuotiaalla ei vielä pidäkään olla selkeitä ikääntymisen merkkejä, ihan on ikäisensä näköinen, hyväkuntoinen ja hoikka ja kaunis nainen.
Juttu on tehty siitä näkökulmasta, että 35-vuotiaat olisivat yleisesti jotenkin vanhan näköisiä. Eiköhän ne vanhan näköiset ole se poikkeus tuossa ikäluokassa.
No kyllä mulla alkoi jo 35v parta harmaantua ihan selvästi, en sitten tiedä miten yleistä se on tuossa iässä.
Miten täsdäkin puhutaan, ihan kuin 35-vuotiaat oisi jotain ikääntyneitä mummoja.😅Ihan on Saara ikäisensä, itsestään huolehtivan ihmisen näköinen.