Meilläpä onkin pörssisähkö ja tänään todella keitetään perunoita!
Kommentit (27)
Meillä meni potut pilalle kun ei pariin kuukauteen pystynyt vettä keittämään. Täytyy ukon rakentaa maakellari kalliin sähkön varalle.
Talven jäljiltä vara keittää pelkkiå pottuja vai?
Minä keitän perunat nuotiolla helvatan halpaa varsinkin kun pöllii naapurilta halkoja, olen ovela otan halot sieltä pinon alta niin tämä urpo ei huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin keitellään ja 4 kertaa halvemmalla kuin määrissääliöhomot.
Jaa se on vkloppua ja korkki auki...
Joo, vituttaa kun pakkaset loppu. Lämmityskulut toppui nollaan ja kelit vaan lämpenee, saatana. Pakko keitellä pottuja että saa säästettyä halvalla sähköllä.
Potut kiehumaan. Määrikset maksaa kallista 7c.
Ei maistu aamukahvikaan enää niin hyvältä kuin kalliin pösän aikaan. K-menu kahvikin maistui Presidentin veroiselta kun sen kiehautti hintavalla pörssisähköllä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta!!!
Siis inhoan sua ap!
Älä mökötä, ota peruna 🥔
Minä jätin tuuletusikkunan raolleen koko yöksi kun on niin halpaa lämmittää taloa.
Säälittää määrikset kun maksavat 7c ylihintaa jatkuvasti.
Mulla on vapaapäivä ja pesen tänään kaikki petivaatteet, pyykkikoneessa pyörii jo kaksi peittoa. Pyykättävää riittää iltapäivän nollatunneillekin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää määrikset kun maksavat 7c ylihintaa jatkuvasti.
Minulla ainakin halpa määris, mistä tuon 7c revit🤔en ole ikinä maksanut 7c sähköstä. Ja nyt niin lauhaa, että sähköä ei vaan mene niin paljoa kuin talvipakkasilla oli sopimus mikä vaan. Kesällä vielä vähemmän!
Kyllä maistuu varmasti peruna paremmalta kun sitä ei aivan joka päivä pääse keittelemään kuten määriksillä. Käy kyllä kateeksi!
Halpenee vaan huomiseksi. Oikeen perunajuhlat tulossa.
Nytkin on halpa sähkö, mutta mulla on jo valmiiksi keitetyt perunat joten harmi kun ei tarvi uuniruokaakaan tehdä, teen pyttipannun.
Halpaa on taas lämmittää ja huomenna vielä halvempaa.
Tjah. Kun on toistaiseksi voimassaoleva, ei ole tarvinnut erikseen arpoa koska sitä sähköä uskaltaisi käyttää.