Turhin erityistaitonne?
Mulla se on nähdä viimeiseen asti toivoa siellä missä sitä ei ole :/
Muilla vastaavanlaisia osaamisia?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn arvioimaan sekunneissa tapaamani ihmisen luonteen, elämänhistorian, arvot ja tarpeet/ toiveet. Tämän pohjalta voin halutessani olla hänelle se, jota hän tarvitsee.
Minäkin pystyn näkemään ihmisestä aika paljon. Ihmettelen, että kaikki eivät pysty.
Olet oman elämäsi mentalisti. Usein sellaisilta puuttuu itsekritiikki. Eli ovat usein väärässä, mutta eivät sitä myönnä.
Olet vain kateellinen meille, joilla tällainen kyky on. Siitä on ollut paljon hyötyä. Itsellä ainakin tuo intuitio paljastunut oikeaksi miljoona kertaa. Joillakin vain on tällainen lahja.
Ai oikein miljoona kertaa 🤣. Paljon olet sitten ihmisiä tavannut. Miljoonia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn arvioimaan sekunneissa tapaamani ihmisen luonteen, elämänhistorian, arvot ja tarpeet/ toiveet. Tämän pohjalta voin halutessani olla hänelle se, jota hän tarvitsee.
Minäkin pystyn näkemään ihmisestä aika paljon. Ihmettelen, että kaikki eivät pysty.
Olet oman elämäsi mentalisti. Usein sellaisilta puuttuu itsekritiikki. Eli ovat usein väärässä, mutta eivät sitä myönnä.
Olet vain kateellinen meille, joilla tällainen kyky on. Siitä on ollut paljon hyötyä. Itsellä ainakin tuo intuitio paljastunut oikeaksi miljoona kertaa. Joillakin vain on tällainen lahja.
Kerrohan lisää. Miten havainnointisi etenee?
Vierailija kirjoitti:
Nopea kirjoittamaan niin koneella kuin puhelimellakin
Miten tämä on turha taito?
Vierailija kirjoitti:
Muistan ulkoa kaikkea täysin turhaa esim tietoa joka ei ole hyödyllistä ja esimerkiksi joitakin renkutuksia vuosikymmentenkin takaa
Minäkin muistan repliikkejä lapsena lukemistani Aku Ankoista ja sen, että purkkisillissä oli 80-luvulla parahydroksihapon metyyliesteriä.
Tavoitteellisessa opiskelussa taas asiat jäävät huonosti päähän, varsinkin, jos aihe ei kiinnosta.
Muistini on äärimmäisen tarkka, mutta tavalla, jota on hankala hyödyntää.
t: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Minulle ana*lisek*i on helppoa. En yhtään tiedä miksi. Voin vaikka ihan kylmiltään ja yllättäenkin harrastaa. Ei ole nykyään kumppania, joka tuota haluaisi hyödyntää.
Minä tiedän syyn tähän helpoutteen. Olet ilmeisesti vihkiytynyt aikoinaan a n a a l i s e k s i i n (yök).
Sinun sullijalihas on jatkuvan jyystämisen seurauksena menettänyt tehtävänsä.
Minulla on tavallaan turhia taitoja, mutta uskon niiden pitävän minun mieltäni virkeänä ja auttavan pitämään aivoni kunnossa.
Osaan käyttää useita vanhoja itämaisia aseita ja harjoitellut näitä taistelutaitoja tuhansia tunteja.
Hyödyttömiä erityisesti siksi, että jos joskus sattuisi itsepuolustekseen tarvita, eihän niitä mukana kuljetella :)
Jos joku tavara on tippumassa hyllyltä tai kaapista, saan sen refleksinomaisesti napattua kiinni. Eihön se toki turha taito ole, kun astiat eivät mene rikki tai lattialta ei tarvi noukkia mitään pois. Maalivahtihommia en ole koskaan kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein molempikätinen. Osaan pestä hampaat ja syödä kummallakin kädellä yhtä sujuvasti. Kirjoituskin onnistuu, mutta käsiala ei ole yhtä nättiä ja aikaakin menee enemmän.
Eikö ole tutkimuksia, että kaksikätisyys viittaa kaikennäköisiin ongelmiin ja jonkun (saattaa olla ihan höpöä) tutkimuksien mukaan vakavaan personaallisuushäiröön?
Tämä ei siis pahalla, toivottavasti sulla ei ole mitään ongelmia
Soitin ennen ja se teki minusta molempikätisemmän. Kuulun myös tähän tyyppiin, joka tekee asioita vaikka jalalla.
Huomaan, nyt kun en ole harjoittanut, luovuutta on vähemmän. Tai erilaista kuin silloin kun molemmat aivopuoliskot ahkerassa käytössä.
Turhin taitoni on rakkaus; kukaan ei sitä minulta kaipaa, mutta rakastan silti.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn heiluttamaan korviani (ei päänahkaa, vaan korvia). Minulla on lihaksia, joita useimmilla ihmisillä ei ole, perinnöllinen juttu. Ei tästä kyllä mitään hyötyä ole.
Oliks tää joku neandertalijuttu?
Varmaan. Olen pari sukupolvea lähempänä apinoita?
Mä en vaan tajua näitä, jotka pystyvät koskettamaan nenänpäätä kielellä.
Täytyy olla kamalan pitkä kieli.
Eikö semmoinen haittaa jo suussa?
Osaan ulkoa noin 500 laulua. Niistä noin sata on virsiä. Osaan moniin virsiin kahdet sanat, ennen virsikirjauudistusta tehdyt ja tietysti ne uudemmat. Ei väliä kuinka monta säkeistöä on. En tee tällä taidolla mitään.
Osaan lypsää vuohia. Joskus herkuttelen ajatuksella että jonkun hirveän maailmanlopun mullistuksen jälkeen voin elvistellä taidollani joka yks kaks onkin hyödyllinen.
Hoida nyt ensin tuo hajuaisti kuntoon ja palataan sitten tuohon pahaan ripuliin