Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla toinen työttömänä kotona ja toinen töissä, miten kotityöt?

Vierailija
06.03.2026 |

Tekeekö teillä kotona oleva kaiken? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta aloitus numero 8695. 

Vierailija
2/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ei täällä kyllä haulla löydä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona oleva siivoaa, tekee pyykit ja tiskit 90 %:sti ja käy kaupassa 70 %:sti. Hoitaa myös lapset kotona.

Ruokaa tehdään about 50-50.

Vierailija
4/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen vähäisen määrän osa-aikatöitä ja puoliso kokopäivä töissä. Minä teen kotityöt ihan vapaaehtoisesti ja mielelläni. Mies maksaa suurimman osan kuluista koska mun tienestit on aika pienet.

Vierailija
5/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja teen kotityöt kun mies on töissä, välillä tekee 10-12 tuntisia päiviä. Teen myös ruoan, mies tekee kun on vapaalla 

Vierailija
6/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kaikkea, mutta enemmän kuitenkin. Saatetaan esimerkiksi illalla keräillä yhdessä ylimääräiset  tavarat pois lattioilta ja laitella paikoiltaan joutuneet paikoilleen. On minun sitten helppo imuroida seuraavana päivänä. Kaupassa on myös mukavampi käydä aamupäivisin, kun siellä on rauhallista. Töissäkäyvä ei siitä ehdi nauttia. Tässä joku päivä täytyy pestä ikkunat ja järjestellä vaatehuone.

Vierailija
7/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se joka lepää päivät esim. kunnan töissä tekee kaiken, toinen kun joutuu hakemaan kokoaikaisesti töitä. 

Vierailija
8/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oleva hoitaa kodin, ostokset, ruuanlaiton, siivoukset jne. Sitten se jäi päälle siten, kun aloitin työt, niin puoliso ei silloinkaan hoitanut näitä edellä mainitsemiani asioita. Jatkoi vapaamatkustajana parisen vuotta, jonka jälkeen tuuppasin äijän kartanolle.

Vierailija
9/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin valtaosan kotitöistä, kun olin työttömänä. Maksoin puolet perheen kuluista ihan normaalisti, mutta koska mulla oli enemmän aikaa, tuntui tyhmältä, etten olisi huolehtinut pääosin kotihommista. En kuitenkaan kaikista ja tilanteen mukaan, esim. kun piti valmistautua vaativaan työhaastatteluun, mies teki ruoat.

Vierailija
10/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on reilusti matkaa että tulee numero 10000!

11/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin siivoaa oman kämppänsä 😃

Vierailija
12/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotitöitä vaikka mieheni on työtön. Mieheni kyllä imuroi ja pesee omat pyykit ja tekee ruokaa. Ei olla silleen eritelty kumpi tekee mitä vaan kaikki on aina tehty ja mieheni tiskaa oma-aloitteisesti eikä minun tarvii pyytää.

Vierailija
13/13 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki osallistuu kotitöihin ellei ole sairaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi