kuulin, että naiset eivät uskalla Suomessa enää pitää turkiksesta tehtyjä turkkeja, kun kettutytöt voivat kadulla suuttua ja tulla spreijaa
kuulin, että naiset eivät uskalla Suomessa enää pitää turkiksesta tehtyjä turkkeja, kun kettutytöt voivat kadulla suuttua ja tulla spreijaamaan ja repimään turkkeja ihmisten päältä! toisin on Venäjällä
Kommentit (61)
No jos on joku perintöturkis vuosikymmenten takaa en näe että sen pitämisessä olisi mitään väärää tosin mistä sitä erottaa uutta ja vanhaa ei ainakaan nämä spreijaajat kun he nyt hyökkää kaikkien kimppuun välittämättä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Minä syljen niiden päälle, jotka pitävät turkkia.
Sinä et edes tunnista mikä on aito turkki ja mikä ei.
Turkisvastaisuus on vanhanaikaista. Jo tänä talvena on nähty että kaikkein trendikkäimmät NUORET pukeutuvat aitoihin turkiksiin.
Kuka käyttää turkiksia enää kuin venäläiset katutytöt ja Disneyn piirrettyjen se pahis.
Kuinka tyhmä pitää olla, että on valmis tappamaan eläimen ja vielä pukemaan sen päälle.
Perintöturkki tai ei, ei mitään väliä. Turkkia kantava antaa itsestään aina vastenmielisen, itsekkään vaikutelman.
Minä, minä, minä!
Vierailija kirjoitti:
No jos on joku perintöturkis vuosikymmenten takaa en näe että sen pitämisessä olisi mitään väärää tosin mistä sitä erottaa uutta ja vanhaa ei ainakaan nämä spreijaajat kun he nyt hyökkää kaikkien kimppuun välittämättä mistään.
"Välittämättä mistään" Sanoo ihminen, joka kulkee turkissa 😂
Kettutytöt? Ysäri soitti just ja kysyi että saisivatko aloituksensa takaisin.
Jos joku olis lenkillä turkishanskat kädissä ja yhtäkkiä puskasta juoksee tytöt pinkki spray käsissään. Ja tulee kauhea maalipilvi ilmaan astmaatikolle. Kehtaako sitä edes poliisille ilmoittaa.
Halvat naiset tarvitsevat ruman sielunsa peitoksi viattoman eläimen ruumiin.
Kyllä pidän vintage-turkiksiani talvisin, ostettu käytettyinä. Eläin on jo kuollut ja vaate saa uuden elämän, onko parempi jos ne heitettäisiin roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syljen niiden päälle, jotka pitävät turkkia.
Miksi?
Oon eri mutta vastaan silti. Turkiksia käyttävät ihmiset on haveksittavaa sakkia. Itse en kuitenkaan sylkisi päälle, mutta kyllä varmasti musta näkyisi päältäpäin mitä ajattelen. En tajua miten kukaan enää nykypäivänä edes kehtaisi käyttää aitoja turkiksia. No eipä niitä kyllä katukuvassa näykään. Jos joskus harvoin näkee, niin voi olla lähes 100% varma että on venäläinen.
Oletan että ette syö lihaa?
Hienot edustus ihmiset eivät osaa puolustaa itseään? Voihan se merkkitakin jo anastaa näkäinen jonka tuet on Riikka lakkauttanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää turkiksia enää kuin venäläiset katutytöt ja Disneyn piirrettyjen se pahis.
Kuinka tyhmä pitää olla, että on valmis tappamaan eläimen ja vielä pukemaan sen päälle.
Suhtaudutko samalla tavalla myös nahkenkiin, nahkakäsineisiin, nahkatakkeihin, untuvatakkeihin, lihan syömiseen, kananmunien syömiseen...
Turkisten paheksuminen on todella tekopyhää, ellei itse ole tiukka vegaani.
En ole uskaltanut 20 vuoteen. Minulla on äidin peruja minkki ja lammas. Siellä ne maalla homehtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan edellistä kommentoijaa: ...kaikkein typerimmät nuoret pukeutuvat aitoihin turkiksiin.
Yleensä h**rat.
Missäköhän sä liikut 😂 en ole eläessäni nähnyt tämmöistä.
Miksi aikuiset puhuu nuorista näin? Sit ihmetellään kun niillä ei ole käytöstapoja.
"Eläinten ylösnousemuksen päivänä turkiksenne raatelevat teidät". 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Välittämättä mistään" Sanoo ihminen, joka kulkee turkissa 😂
Aito turkis on ekologisempi kuin keinokuituhärpäkkeet.
Eläintenpidon rinnastajalle: pidetäänkö lehmiä järkyttävissä oloissa nahan vuoksi?
Oletko koskaan käynyt yhdelläkään turkistarhalla? Vain psykopaatti voi pitää tarhausta hyväksyttävänä. Piste.
Pitääkö minun heittä roskiin anopilta jäänyt pari kertaa käytössä,ollut Suomessa tilaustyönä tehty minkkiturkki roskiin. Kunnioitanko sillä teolla eläimiä?
Turkistarhausta en itsekään kannata, mutta ei 100 v ihminen osannut aikoinaan torjua miehensä lahjaa.🤨