Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuulin, että naiset eivät uskalla Suomessa enää pitää turkiksesta tehtyjä turkkeja, kun kettutytöt voivat kadulla suuttua ja tulla spreijaa

Vierailija
06.03.2026 |

kuulin, että naiset eivät uskalla Suomessa enää pitää  turkiksesta tehtyjä turkkeja, kun kettutytöt voivat kadulla suuttua ja tulla spreijaamaan ja repimään turkkeja ihmisten päältä! toisin on Venäjällä

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani turkkeja käyttävien päälle voisi heittää paskaa.

Pitääkö minun heittä roskiin anopilta jäänyt pari kertaa käytössä,ollut Suomessa  tilaustyönä tehty  minkkiturkki roskiin. Kunnioitanko sillä teolla eläimiä?

Turkistarhausta en itsekään kannata, mutta ei 100 v ihminen osannut aikoinaan torjua miehensä lahjaa.🤨

Vierailija
22/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on joku perintöturkis vuosikymmenten takaa en näe että sen pitämisessä olisi mitään väärää tosin mistä sitä erottaa uutta ja vanhaa ei ainakaan nämä spreijaajat kun he nyt hyökkää kaikkien kimppuun välittämättä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syljen niiden päälle, jotka pitävät turkkia. 

Sinä et edes tunnista mikä on aito turkki ja mikä ei.

Vierailija
24/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkisvastaisuus on vanhanaikaista. Jo tänä talvena on nähty että kaikkein trendikkäimmät NUORET pukeutuvat aitoihin turkiksiin.

Vierailija
25/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää turkiksia enää kuin venäläiset katutytöt ja Disneyn piirrettyjen se pahis.

Kuinka tyhmä pitää olla, että on valmis tappamaan eläimen ja vielä pukemaan sen päälle.

Vierailija
26/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöturkki tai ei, ei mitään väliä. Turkkia kantava antaa itsestään aina vastenmielisen, itsekkään vaikutelman.

Minä, minä, minä!

Vierailija
27/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on joku perintöturkis vuosikymmenten takaa en näe että sen pitämisessä olisi mitään väärää tosin mistä sitä erottaa uutta ja vanhaa ei ainakaan nämä spreijaajat kun he nyt hyökkää kaikkien kimppuun välittämättä mistään.

"Välittämättä mistään"  Sanoo ihminen, joka kulkee turkissa 😂

Vierailija
28/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettutytöt? Ysäri soitti just ja kysyi että saisivatko aloituksensa takaisin. 

Vierailija
29/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku olis lenkillä turkishanskat kädissä ja yhtäkkiä puskasta juoksee tytöt pinkki spray käsissään. Ja tulee kauhea maalipilvi ilmaan astmaatikolle. Kehtaako sitä edes poliisille ilmoittaa.

Vierailija
30/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat naiset tarvitsevat ruman sielunsa peitoksi viattoman eläimen ruumiin.

Vierailija
31/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän vintage-turkiksiani talvisin, ostettu käytettyinä. Eläin on jo kuollut ja vaate saa uuden elämän, onko parempi jos ne heitettäisiin roskiin?

Vierailija
32/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syljen niiden päälle, jotka pitävät turkkia. 

Miksi?

Oon eri mutta vastaan silti. Turkiksia käyttävät ihmiset on haveksittavaa sakkia. Itse en kuitenkaan sylkisi päälle, mutta kyllä varmasti musta näkyisi päältäpäin mitä ajattelen. En tajua miten kukaan enää nykypäivänä edes kehtaisi käyttää aitoja turkiksia. No eipä niitä kyllä katukuvassa näykään. Jos joskus harvoin näkee, niin voi olla lähes 100% varma että on venäläinen.

Oletan että ette syö lihaa?

Vierailija
33/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot edustus ihmiset eivät osaa puolustaa itseään? Voihan se merkkitakin jo anastaa näkäinen jonka tuet on Riikka lakkauttanut.

Vierailija
34/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää turkiksia enää kuin venäläiset katutytöt ja Disneyn piirrettyjen se pahis.

Kuinka tyhmä pitää olla, että on valmis tappamaan eläimen ja vielä pukemaan sen päälle.

Suhtaudutko samalla tavalla myös nahkenkiin, nahkakäsineisiin, nahkatakkeihin, untuvatakkeihin, lihan syömiseen, kananmunien syömiseen...

Turkisten paheksuminen on todella tekopyhää, ellei itse ole tiukka vegaani.

Vierailija
35/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut 20 vuoteen. Minulla on äidin peruja minkki ja lammas. Siellä ne maalla homehtuvat.

Vierailija
36/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan edellistä kommentoijaa: ...kaikkein typerimmät nuoret pukeutuvat aitoihin turkiksiin.

Yleensä h**rat. 

Missäköhän sä liikut 😂 en ole eläessäni nähnyt tämmöistä.

Miksi aikuiset puhuu nuorista näin? Sit ihmetellään kun niillä ei ole käytöstapoja.

Vierailija
37/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eläinten ylösnousemuksen päivänä turkiksenne raatelevat teidät". 🙂

Vierailija
38/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Välittämättä mistään"  Sanoo ihminen, joka kulkee turkissa 😂

Aito turkis on ekologisempi kuin keinokuituhärpäkkeet.

Vierailija
39/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenpidon rinnastajalle: pidetäänkö lehmiä järkyttävissä oloissa nahan vuoksi? 

Oletko koskaan käynyt yhdelläkään turkistarhalla? Vain psykopaatti voi pitää tarhausta hyväksyttävänä. Piste.

Vierailija
40/61 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luku soitti jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan