Yliopistoon hakeutuu nykyään älykkäimmät, amikseen ne jotka eivät osaa lukea mutta osaavat tehdä jotain käsillään. AMK on niille jotka
Eivät pääsisi yliopistoon eivätkä omaa minkäänlaisia kädentaitoja
Kommentit (41)
Tottahan tämä on. Juuri tuosta syystä opiselen AMK:ssa. Olen umpisurkea ja laiska kaikessa käytännön hommissa ja kärsivällisyys ei riitä yliopistossa opiskeluun eikä älynlahjat sisäänpääsyyn. AMK on helpompi kuin kumpikaan noista. Oikeastaan mitään erityistä ei tarvitse osata, ainakaan sosiaalialalla.
Työttömäksi ne molemmista valmistuu, joten tyhjä arpa 😂
Mielummin amk kuin huuhaa humanisti
Itsestäni ei aikanaan ollut opiskelemaan ja halusin vain saada palkkaa.
Kerro taas satu akavalaisesta kelaråtasta 🥇👏🏻
Mä opiskelin ylioppilaaksi, tuplatradenomiksi, kandidaatiksi ja sitten päätin opiskella amiksessa persvakoduunariksi.
Töitä teen asentajana ja olen tyytyväisempi kuin koskaan toimistossa.
Kaikki koulutukset on tarkoitettu ihmisten orjuuttamiseen rikkaan eliitin hyväksi. Osa suurta aivopesujärjestelmää.
Mistään ei tulisi mitään jos kaikki vain pyörittää papereita mutta kukaan ei tee niitä töitä. Ilman paperin pyörittäjä yhteiskunta pärjäisi hienosti mutta yhteiskunta kaatuisi hyvin nopeasti jos ei olisi ketään tekemässä asioita. Kyllähän yliopiston käyneet itseään korvaamattomaksi kehuu mutta totuus kuitenkin on se ainoastaan ne jotka tekee on korvaamattomia
Vierailija kirjoitti:
Mielummin amk kuin huuhaa humanisti
Mites humak?
Ja tällaisia aloituksia kirjoittelevat 16-vuotiaat lukion ekaluokkalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Joo ehkä lääkikseen. Humanistiksi pääsöö kuka vain
Humanisti valmistuminen ei tarvi tietoa eikä taitoa. Seurustelin naisen kanssa joka opiskeli humanistiksi niin teimme testin että tein samoja kokeita mitä se teki niin sain opiskelematta kaikista näistä kokeista mitä testasimme paremman tuloksen mitä se sai vaikka opiskeli asiaa. Eli toisin sanottuna olin perus amis taustalla parempi humanisti mitä se oli vaikka sanoi itseään akateemiseksi ja paljon paremmaksi ihmiseksi kuin yksikään amis.
Toisen naisen kanssa teimme saman kaltaisen testi mutta se opiskeli lähihoitajaksi niin sama lopputulos oli silti että sain minun taustalla paremmat tulokset opiskelematta kuin se vaikka opiskeli.Hyuvittacinta oli vielä se että se ei olisi koskaan edes valmistunut lähihoitajaksi ellen minä olis opettanut sille lääkelaskuja ja muita alaan liittyviä asioita. Oma kokemus lääketieteestä on se että olen armeijassa lääkintämies
Vierailija kirjoitti:
Mistään ei tulisi mitään jos kaikki vain pyörittää papereita mutta kukaan ei tee niitä töitä. Ilman paperin pyörittäjä yhteiskunta pärjäisi hienosti mutta yhteiskunta kaatuisi hyvin nopeasti jos ei olisi ketään tekemässä asioita. Kyllähän yliopiston käyneet itseään korvaamattomaksi kehuu mutta totuus kuitenkin on se ainoastaan ne jotka tekee on korvaamattomia
Niinhän se juntti luulee, että mitään ei tarvitse suunnitella ja ajatella. Kunhan vain menee ja tekee. Sählää vaan. Samnuttelee tulipaloja. Pun intended.
Jotkut ihmiset yltävät työelämässä huipulle kyvyillään vaikka eivät ole suorittaneet ammatillisia eikä yliopistotason eikä mitään muitakaan tutkintoja.
öyhöti, öyhöti kun onkin jollain heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa paskaa. Mikä on ihmisellä hätänä, että pitää jatkuvasti mollata AMK:ta?
Ei päässyt sisälle vaikka miten haki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ehkä lääkikseen. Humanistiksi pääsöö kuka vain
Humanisti valmistuminen ei tarvi tietoa eikä taitoa. Seurustelin naisen kanssa joka opiskeli humanistiksi niin teimme testin että tein samoja kokeita mitä se teki niin sain opiskelematta kaikista näistä kokeista mitä testasimme paremman tuloksen mitä se sai vaikka opiskeli asiaa. Eli toisin sanottuna olin perus amis taustalla parempi humanisti mitä se oli vaikka sanoi itseään akateemiseksi ja paljon paremmaksi ihmiseksi kuin yksikään amis.
Toisen naisen kanssa teimme saman kaltaisen testi mutta se opiskeli lähihoitajaksi niin sama lopputulos oli silti että sain minun taustalla paremmat tulokset opiskelematta kuin se vaikka opiskeli.Hyuvittacinta oli vielä se että se ei olisi koskaan edes valmistunut lähihoitajaksi ellen minä olis opettanut sille lääkelaskuja ja muita alaan liittyviä asioita. Oma kokemus lääketieteestä on se että olen armeijassa lääkintämies
Kai tämä oli huumoria? Osaat ilman opiskelua kertoa harrastuksistasi hepreaksi ja latinaksi? Osaat ilman opiskelua arvioida mitkä tekijät johtivat vuoden 1848 tapahtumiin Euroopassa?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka fiksua mennä yliopistoon, jos yliopistohommat ensimmäisten joukossa jotka siirretään tekoälyn tehtäväksi.
Yliopisto ei ole ammattikoulu. Töitä tulee ja menee mutta akateemisuus on ikuista.
paitsi siinä vaiheessa kun akateemikko tarvitsee putkimiestä tai remonttireiskaa taitaa mennä sormi suuhun jos ei ole varaa maksaa niiden liksoja. Vaikka akateemikko pystyisikin teoriatasolla omaksumaan putkiston toimintaperiaatteet niin kyllä käytännön kokemus voittaa teoriat.
Jotkut ovat luonnostaan käytännön ihmisiä ja oppivat käsillään tekemällä ja kokeilemalla. Jotkut oppivat asioita teoriassa ja pänttäämällä mikä taas ahdistaisi käytännönihmistä. Pahinta on jos teoria-tyyppi jolla on peukalo keskellä kämmentä, luulee osaavansa asian myös käytännössä. Moni asia näyttää hienolta teoriassa, esim. arkkitehdin piirustuksissa mutta käytännössä homma on "kaunis katastrofi". Upeat julkisivujen laatat putoilevat koska materiaali ei kestä pakkasta ja saunan lauteet polttavat persusta koska valittu materiaali kuumenee hullunlailla. raksamiehet tietäisivät mutta heitä ei kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa paskaa. Mikä on ihmisellä hätänä, että pitää jatkuvasti mollata AMK:ta?
💩
Paskahätäkö on vastauksesi?
Vierailija kirjoitti:
Opisto on vaan opisto vaikka kuinka voissa paistaisi ja korkeakouluksi väittäisi.
Siihen asti että tekoäly tekee hommat. Sitten voi leipäjonossa kertoa paremmuudestaan