Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Himoitsen opettajaani, tämä on ihan katastrofi

Vierailija
05.03.2026 |

Olen ihan aikuisikäinen nainen ja aloitin näin vanhalla iällä kitaran soiton uudelleen. Olen nyt käynyt muutaman kuukauden kitaratunneilla ja opettaja on ikäiseni mies. Hän on ihan mukava ja ihan ok näköinen, mutta ei sellainen jota katsoisin pidempään noin normaalisti. Jostain syystä kuitenkin nyt kun on tullut vietettyä hänen seurassa tunnin verran joka viikko, toki kitaran merkeissä vain, mutta kuitenkin, niin olen alkanut himoitsemaan häntä pahemman kerran. En ole mitenkään ihastunut eikä hän ole ollenkaan minun tyyppiä muutenkaan, varattukin olen. Mutta näen hänestä kuumia unia öisin ja en meinaa enää pystyä puhumaan edes hänelle kun olen ihan sulaa vahaa hänen katseen edessä. Kun hän opettaessaan näyttää lähemmin jotain nuotteja tai tekniikkaa, niin en pysty yhtään kuuntelemaan kun mietin vain, että älä sano sanaakaan vaan ota minut tässä nyt ja heti. Hän ei ole flirtti tai mitään sellaista. Tämä on ihan kamalaa. Miten voin sammuttaa tämän himon? 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisissa on vikana kun menevät noin kiimaan eikä osaa hallita itseään?

Vierailija
42/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin paljon alapeukkuja tällaiselle aloitukselle? Sehän olisi vain kiva jos aapee saisi hyvät kyydit opetuksen lomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikana? Hyvä juttuhan tuo on.

M43

Vierailija
44/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ope 52 v?

Apua! Meillä kaikilla on sama ope!

Mä oon pannu sen kanssa.

Vierailija
45/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutäti taas. Ei noita pysty lukemaan. Hyi.

Joo, keksi  nyt tuollaisen.  Hoh hoijaa.  No, tällä kertaa ei ollut pidempi vuodatus. Mitähän huomenna? Tai ehtiihän toki tänäänkin vielä. 

Vierailija
46/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, tiedän tunteen! Mulla sama tilanne työkaverin kanssa. Luulen, että johtuu iästä. Hormonit alkaa hyrrää uudestaan, vielä viimeistä kertaa...

Vierailija
47/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satutäti taas. Ei noita pysty lukemaan. Hyi.

Joo, keksi  nyt tuollaisen.  Hoh hoijaa.  No, tällä kertaa ei ollut pidempi vuodatus. Mitähän huomenna? Tai ehtiihän toki tänäänkin vielä. 

Mene nyt muualle. Sinulle kaikki paitsi sinä itse on satutätejä.

Vierailija
48/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain. Kerran täällä vain eletään ja silleen.

Vierailija
49/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pakosti jotain merkkejä antanut sinulle ensin.

Vierailija
50/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos se huomaa? Anna huomata vaan. 

Vierailija
51/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikana? Hyvä juttuhan tuo on.

M43

Paitsi sitten kun oma puolisosi levittelee ympäri kyliä niin sitten harmittaa, nyyh.

Vierailija
52/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan kertoa kotona mitä teki kitaratunnilla.

Vierailija
53/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se kitaran soitto tekee. Tiesitkö että ennen vanhaan naiset saivat soittaa pelkästään harppua ja pianoa? Kyllä kaikkeen on syynsä. 

Vierailija
54/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ihastunut, mutta näet märkäunia  ja olet sulaa vahaa.

Ap. lääkkeiden aika on nyt, ja hanki uusi ope.

Niin, en ole ihastunut häneen siten, että haluaisin jotenkin tutustua häneen enemmän, tavata useammin tai olisin kiinnostunut tietämään hänestä lisää tai sellaista. Tämä on puhtaasti himoa vain. Ihan kamalaa, koska en voi keskittyä siihen opetukseen yhtään ja pelkään koko ajan että hän huomaa. Ap

Pääseekö miehesi purkamaan kiimalatauksen?

Vierailija
55/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertaakaan oppitunnilla pudonnut tuolilta sen takia, että on mennyt tuolin pinta allasi vähän liukkaaksi? 

Vierailija
56/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, en ole tuo kuvattu ope, vaikka sellaista epäiltiin. Tunnistan ap:n tilanteen toki. Olen ollut tämän viikon hiihtolomalla pohjoisissa, mutta palataan lähiaikoina. T Ope M52 190 cm

Vierailija
57/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n jutut on kuin murrosikäisellä.

Ettei vaan olisi jonkun kakaran fantasioita ja kirjoitelmia?

Miten niin? Mistä sellaista keksit? Kuvitteletko jotenkin, että 35 täyttäneet naiset ei enää himoitse ketään? Ap

35 - 45 naiset ovat himokkaimpia kun oikea mies osuu kohdalle.

t M49 👍

Vierailija
58/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa ei oikein voi olla vain toisella. Joko sitä on kahden välillä tai ei ollenkaan. Joten sanoisin, että ope on mukana tuossa yhtä paljon kuin ap.

Vierailija
59/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän keskimäärin miestä kiinnostaa, jos tarjolla on nainen joka himoitsee häntä. Harva mies on innostumatta siitä. Eikä sen naisen tarvitse olla edes mikään erityisen upea, ei siinä mitään avioliittoa olla virittelemässä. Voin kuvitella, että kitaratunneilla helposti syntyy himoa, kun siinä on nainen ja mies samassa huoneessa aika lähekkäin kaksistaan joka viikko. 

Vierailija
60/62 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin voi "kemia" olla hyvinkin yksipuolista -vain toisen kuvitelmissa. Se se vasta ahdistavaa onkin, kun toinen kuvittelee valtavaa kemiaa ja itsellä ei värähdä missään, eikä kiinnosta yhtään. Eikä edes juttu luista! Ihan tavallinen ilmiö, koettu on.

Ja ap ja muut: eläimet elää viettien ja vaistojen pohjalta. Ihmistä toivottavasti ohjaa syvemmät ja pysyvämmät arvot -ja moraali. Jos olet suhteessa, et petä. Hyvin yksinkertaista. Jos et voi olla pettämättä, lähde suhteesta. Ihmisellä ei pitäisi olla mitään (!) oikeutta tuhota pettämällä kumppaninsa elämää, ihmisyyttä ja itsetuntoa. Ja tuhota hänen luottamuksensa toisiin ihmisiin, jota sitten pirstaleista alkaa kokoilemaan. Kasvata luonnetta, jos himojen vallassa elät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi