Help! Himoitsen opettajaani, tämä on ihan katastrofi
Olen ihan aikuisikäinen nainen ja aloitin näin vanhalla iällä kitaran soiton uudelleen. Olen nyt käynyt muutaman kuukauden kitaratunneilla ja opettaja on ikäiseni mies. Hän on ihan mukava ja ihan ok näköinen, mutta ei sellainen jota katsoisin pidempään noin normaalisti. Jostain syystä kuitenkin nyt kun on tullut vietettyä hänen seurassa tunnin verran joka viikko, toki kitaran merkeissä vain, mutta kuitenkin, niin olen alkanut himoitsemaan häntä pahemman kerran. En ole mitenkään ihastunut eikä hän ole ollenkaan minun tyyppiä muutenkaan, varattukin olen. Mutta näen hänestä kuumia unia öisin ja en meinaa enää pystyä puhumaan edes hänelle kun olen ihan sulaa vahaa hänen katseen edessä. Kun hän opettaessaan näyttää lähemmin jotain nuotteja tai tekniikkaa, niin en pysty yhtään kuuntelemaan kun mietin vain, että älä sano sanaakaan vaan ota minut tässä nyt ja heti. Hän ei ole flirtti tai mitään sellaista. Tämä on ihan kamalaa. Miten voin sammuttaa tämän himon?
Kommentit (62)
Et ole ihastunut, mutta näet märkäunia ja olet sulaa vahaa.
Ap. lääkkeiden aika on nyt, ja hanki uusi ope.
Vierailija kirjoitti:
Onko ope 52 v?
Apua! Meillä kaikilla on sama ope!
Tosi voimaannuttavaa oppimista. Sillä lailla. Pitäiskö vaihtaa pianotunnille tai rumpurunnille.
Mites olisi vanhan harpun soittokurssi?
En tajua teitå, jotka himoitsette olematta ihastunut. Ihme yksisoluisia
Vierailija kirjoitti:
Et ole ihastunut, mutta näet märkäunia ja olet sulaa vahaa.
Ap. lääkkeiden aika on nyt, ja hanki uusi ope.
Niin, en ole ihastunut häneen siten, että haluaisin jotenkin tutustua häneen enemmän, tavata useammin tai olisin kiinnostunut tietämään hänestä lisää tai sellaista. Tämä on puhtaasti himoa vain. Ihan kamalaa, koska en voi keskittyä siihen opetukseen yhtään ja pelkään koko ajan että hän huomaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ope 52 v?
Ei, olemme molemmat noin 35-40 -vuotiaita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näkköö hevosen k7rvän laitumella.
Vierailija kirjoitti:
No juu. En ole ennen tällaista kokenut. Yleensä aina olen himoinnut vain jos olen ihastunut. Ap
Hän taitaa näppäillä sinua hyvinkin taitavasti?
Ehdota että opettelette yhdessä kermapiirakan leipomista
Odotapa hetki, niin kyllä ne ihastumistunteetkin sieltä tulevat. Mulla vähän samankaltainen tilanne (kyse ei tosin ole opettajasta vaan harrastuskaverista). Ensin ajattelin, etten todellakaan ole ihastunut kuin korkeintaan fyysisesti, mutta noh... Nyt ollaan jo aika syvällä suossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa näppäillä sinua hyvinkin taitavasti?
Ei, hän ei ole koskaan koskenutkaan minuun, ei edes hipaissut. Ap
No jestas, ehdotat suoraan ja ratsastat hänet uuvuksiin :)
Satutäti taas. Ei noita pysty lukemaan. Hyi.
Oi että, ihan muistuu yläasteajat mieleen kun himoitsin matikanopettajaani niin etteihän siinä laskuista tullut oikein mitään. Sitten eräs päivä koulun käytävällä näin etäältä kun opettaja käveli minua kohti katsekontaktin kanssa ja siinä suu pyöreänä toljotin. Hän tuli luokseni ja sanoi... "Jaska, minusta on nyt parempi että menisit tukiopetukseen kun olet jäänyt niin paljon jälkeen opinnoissa". Enkä nähnyt häntä enää sen koommin :(
Soittajan sormi on sellainen peli....
Vierailija kirjoitti:
No jestas, ehdotat suoraan ja ratsastat hänet uuvuksiin :)
En ehdota. En halua pettää omaa miestäni. Ja toisaalta uskon, että hän ei tekisi mitään. Joko siksi ettei olisi kiinnostunut tekemään mitään sellaista kanssani tai koska ei halua esim. potkuja siitä musiikkikoulusta jossa on opettajana, luulen että opet ei saa sekaantua oppilaisiin vaikka olisi aikuisoppilas kyseessä. Ap
Pistät kunnolla huljun muljun ja jos on hyvä kyyti niin jätät nykyisen sian.