Help! Himoitsen opettajaani, tämä on ihan katastrofi
Olen ihan aikuisikäinen nainen ja aloitin näin vanhalla iällä kitaran soiton uudelleen. Olen nyt käynyt muutaman kuukauden kitaratunneilla ja opettaja on ikäiseni mies. Hän on ihan mukava ja ihan ok näköinen, mutta ei sellainen jota katsoisin pidempään noin normaalisti. Jostain syystä kuitenkin nyt kun on tullut vietettyä hänen seurassa tunnin verran joka viikko, toki kitaran merkeissä vain, mutta kuitenkin, niin olen alkanut himoitsemaan häntä pahemman kerran. En ole mitenkään ihastunut eikä hän ole ollenkaan minun tyyppiä muutenkaan, varattukin olen. Mutta näen hänestä kuumia unia öisin ja en meinaa enää pystyä puhumaan edes hänelle kun olen ihan sulaa vahaa hänen katseen edessä. Kun hän opettaessaan näyttää lähemmin jotain nuotteja tai tekniikkaa, niin en pysty yhtään kuuntelemaan kun mietin vain, että älä sano sanaakaan vaan ota minut tässä nyt ja heti. Hän ei ole flirtti tai mitään sellaista. Tämä on ihan kamalaa. Miten voin sammuttaa tämän himon?
Kommentit (62)
AP:n jutut on kuin murrosikäisellä.
Ettei vaan olisi jonkun kakaran fantasioita ja kirjoitelmia?
Vierailija kirjoitti:
AP:n jutut on kuin murrosikäisellä.
Ettei vaan olisi jonkun kakaran fantasioita ja kirjoitelmia?
Miten niin? Mistä sellaista keksit? Kuvitteletko jotenkin, että 35 täyttäneet naiset ei enää himoitse ketään? Ap
Minulla oli tuollainen tilanne yhden työkaverin kanssa. Oli pakko kaikin keinoin alkaa välttelemään häntä.
Olen opettaja aikuispuolella ja kyllä tuollaisia tilanteita on joskus tullut vastaan. Molemminpuolista on ollut siis. En ole kuitenkaan koskaan ryhtynyt mihinkään opiskelijan kanssa, mutta ihmisiä mekin opet olemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ope 52 v?
Apua! Meillä kaikilla on sama ope!
Ja 190cm?
Ja kirjoittanut tämän aloituksen ihan itse?
Kyllä, tutulta kuulostaa.
Uittu sykkii ja tikittää. Jotain on pakko sinne aina ahtaa täytteeksi. Tullut jo virtsatietulehdus ja emätintulehdus näistä tavaroista ja ruokaöljystä. Toinen antibioottikuuri menossa. Eilen talouspaperin pystyteline (puinen) ja eihän se keittiöväline puhdas ole.
Tiedän mistä tämä johtuu. No sehän on tietenkin: KEVÄT. Hormonit hyrrää. Syksyyn mennessä menee ohi, jos et jä junnaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mistä tämä johtuu. No sehän on tietenkin: KEVÄT. Hormonit hyrrää. Syksyyn mennessä menee ohi, jos et jä junnaamaan.
Ehkä. Mutta miten pystyn olemaan niillä tunneilla, kun haaveilen vain että hän ottaisi. Siis minut.
Voiko tuntea tällaista himoa jos toinen ei tunne yhtään mitään eikä anna mitään signaalia mistään? Olen miettinyt tunteeko hän jotain vai onko täysin toisella linjalla.
Ap
Nainen ja kitara onkin samanlaisia, kumpaakin tartutaan kaulasta ja räpälätään reiän kohdalta.
Himo on pelkkä tunne, ei ole vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jestas, ehdotat suoraan ja ratsastat hänet uuvuksiin :)
En ehdota. En halua pettää omaa miestäni. Ja toisaalta uskon, että hän ei tekisi mitään. Joko siksi ettei olisi kiinnostunut tekemään mitään sellaista kanssani tai koska ei halua esim. potkuja siitä musiikkikoulusta jossa on opettajana, luulen että opet ei saa sekaantua oppilaisiin vaikka olisi aikuisoppilas kyseessä. Ap
Miehen kirjoitus. Ei naisellinen sanasto.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu niistä hänen sormista.
Klassista soittaa joten kynnet niin pitkät että viipaloivat vaginan sormettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu niistä hänen sormista.
Klassista soittaa joten kynnet niin pitkät että viipaloivat vaginan sormettaessa.
Mistä sinä tiedät mitä soittaa, ei ole aapee kertonut.
Tuollainen himo kannattaa kertaalleen vetää läpi. Siis panna täytäntöön. Sillä siitä pääsee.
Olen 49v mies ja himoitsen edelleen ala-asteen opettajaani.
Usein runkatessa ajattelen häntä vaikka hän on jo 87 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49v mies ja himoitsen edelleen ala-asteen opettajaani.
Usein runkatessa ajattelen häntä vaikka hän on jo 87 vuotias.
Tee unelmista totta ja ota se väkisin, eihän tuon ikäinen muista sitä kuin seuraavat 5 minuuttia.
Ei se haittaa. Olette molemmat aikuisia.