Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syömisten ei tarvitse olla monipuolista

Vierailija
08.12.2023 |

Kaiken tarvittavan pystyy saamaan yksinkertaisesta ruuasta.

Esimerkkinä kananmunan lisäksi ei tarvita kuin c-vitamiinin lähde.

Monipuoliseen syömiseen liittyy ihan muut syyt kuin terveellisyys, esim. vaihtelunhalu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysss eihän tuolla voida markkinoida juurikaan mitään!

Vierailija
2/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en syö kuin pizzaa ja zerocolaa. Vitamiinit saan purkista ja veriarvoni on erinomaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt pelkkää kananmunaa ja jotain c-vitamiinin lähdettä, tulee tiettyjä ravintoaineita liikaa ja toisia liian vähän.   Kananmunasta puuttuu myös joitakin rasvahappoja.

Vierailija
4/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syöt pelkkää kananmunaa ja jotain c-vitamiinin lähdettä, tulee tiettyjä ravintoaineita liikaa ja toisia liian vähän.   Kananmunasta puuttuu myös joitakin rasvahappoja.

Ei tule.

Vierailija
5/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kanamunassa flavonoideja tai muita polyfenoleja? 

Oletan, ettei ole.

Vierailija
6/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoaineiden kannalta ihminen voi saada kaiken tarvittavan hyvin yksinkertaisella ravinnolla. Suolistobakteerit tykkää kuitenkin monipuolisuudesta. 

Vierailija
7/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistä ei tarvitse olla.

Pakko on vain syntyä ja kuolla ja tuolla jälkimmäinen pakko toteutuu ripeästi.

Vierailija
8/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoaineiden kannalta ihminen voi saada kaiken tarvittavan hyvin yksinkertaisella ravinnolla. Suolistobakteerit tykkää kuitenkin monipuolisuudesta. 

Kerro tarkemmin.

Vierailija
9/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännä juttu, miten minulla kaikki vatsaongelmat hävisivät, kun olin tiukalla ketolla, jossa vain harvat kasviksetkaan olivat sallittuja. En kuitenkaan muuten voinut hyvin vaan kärsin huimauksesta, joka ei mennyt ohi niiden parin kuukauden aikana ja ruokavalion yksipuolisuus alkoi tökkimään. Rakastan pizzaa, pastaa ja leipää, mutta ne olen huomannut itselläni huonon olon ja vatsavaivojen aiheuttajaksi ja ehkä se kaikista parhaiten itselleni sopiva ruokavalio on VHH, jossa siis lihan, kalan ja kananmunien lisäksi syön vihanneksia ja marjoja, välillä hedelmiäkin. Mutta kananmunat ovat kyllä hyvä pohja ja sisältävät lähes kaikkea.

Vierailija
10/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakaalihullu.

Vierailija
11/11 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jännä juttu, miten minulla kaikki vatsaongelmat hävisivät, kun olin tiukalla ketolla, jossa vain harvat kasviksetkaan olivat sallittuja. En kuitenkaan muuten voinut hyvin vaan kärsin huimauksesta, joka ei mennyt ohi niiden parin kuukauden aikana ja ruokavalion yksipuolisuus alkoi tökkimään. Rakastan pizzaa, pastaa ja leipää, mutta ne olen huomannut itselläni huonon olon ja vatsavaivojen aiheuttajaksi ja ehkä se kaikista parhaiten itselleni sopiva ruokavalio on VHH, jossa siis lihan, kalan ja kananmunien lisäksi syön vihanneksia ja marjoja, välillä hedelmiäkin. Mutta kananmunat ovat kyllä hyvä pohja ja sisältävät lähes kaikkea.

Keto-ruokavalio ei ole kasvikseton, päinvastoin.