Help! Himoitsen opettajaani, tämä on ihan katastrofi
Olen ihan aikuisikäinen nainen ja aloitin näin vanhalla iällä kitaran soiton uudelleen. Olen nyt käynyt muutaman kuukauden kitaratunneilla ja opettaja on ikäiseni mies. Hän on ihan mukava ja ihan ok näköinen, mutta ei sellainen jota katsoisin pidempään noin normaalisti. Jostain syystä kuitenkin nyt kun on tullut vietettyä hänen seurassa tunnin verran joka viikko, toki kitaran merkeissä vain, mutta kuitenkin, niin olen alkanut himoitsemaan häntä pahemman kerran. En ole mitenkään ihastunut eikä hän ole ollenkaan minun tyyppiä muutenkaan, varattukin olen. Mutta näen hänestä kuumia unia öisin ja en meinaa enää pystyä puhumaan edes hänelle kun olen ihan sulaa vahaa hänen katseen edessä. Kun hän opettaessaan näyttää lähemmin jotain nuotteja tai tekniikkaa, niin en pysty yhtään kuuntelemaan kun mietin vain, että älä sano sanaakaan vaan ota minut tässä nyt ja heti. Hän ei ole flirtti tai mitään sellaista. Tämä on ihan kamalaa. Miten voin sammuttaa tämän himon?
Kommentit (62)
Miettikää nyt. Kitaransoiton opettaja mies, joka opettaa täysi-ikäisiä naisia. Eiköhän aika moni naisoppilaista ole häneen tykästynyt ja aika monta kuormasta jo syönyt. Eikä siinä mitään pahaa ole.
Ihastumista voi olla yksipuolista ja usein onkin. Mutta en uskoa, että himoa ja kemiaa voi olla. Sehän syntyy ihmisten välillä, keskinäisessä kanssakäymisisessä. Ihastus taas usein syntyy vain yksin toisen ihmisen pään sisällä.