Oletko ruvennut miettimään suomesta pois muuttamista?
Näillä hinnoilla ei eläminen enää kanna ja talous kaatumaisillaan
Kommentit (71)
Nyt vuoden sisällä useammankin kerran. Töitä ei ole, eikä niistä vähistäkään makseta kunnon korvausta. Kaikki on yli verotettua.
Jos olisin nuori ja terve olisin jo lähtenyt.
kyllä, sota- ja ydinasekiimaisten vuoksi.
Twum on miettinyt ghanaan pysyvästi muuttoa ja moskeijan rakentamist teidän piikkiin...
Muutin jo "Suuren Laman"-aikaan, eli 90- luvulla. En ole toistaiseksi katunut. En silti polttanut siltoja takanani, vaan käy kesäisin Suomessa lomalla, tervehtimässä sukulaisia ja ystäviä. Osa heistä on myös käynyt täällä vierailulla.
- ulkosuomalainen
Nuorten kannattaa kannattaa erota ensimmäisenä reservistä suurin joukoin! Puollustakoon herrat, poliitikot ja mamuloiset tätä näivettyvää valtakuntaa!
Vierailija kirjoitti:
En. Parempi täällä, kuin vaikka Dubaissa.
Onhan niitä muitakin paikkoja. Itse lähtisin Uuteen-Seelantiin jos ei olis rahasta kiinni, varmasti turvallisin paikka näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jo useamman vuoden ajan.
Kyllä, monen vuoden ajan, vaikka en kärsinyt työttömyydestä vaan idioottihallituksista, tyypeistä jotka tulevat yksinkertaisesti sanottuna suoraan kaduilta poliittisen puoleen nimissä sotkemaan Suomen asioita osaamatta mitään ja tietämättä mitään. Tällainen on mahdollista mikä mikä maassa nimeltä SUomi.
Ensimmäistä kertaa elämässäni olen harkinnut tuota vaihtoehtoa. Velvollisuuteni estävät minua lähtemästä.
Mietin aiemmin, mutta nyt olen päättänyt jäädä. Ihan hyvin täällä on asiat moneen muuhun maahan verrattuna, vaikka ryzsätrollit koittaa kovasti muuta väittää tällä palstalla.
En ole, tykkään suomalaisista valkeista ja karvaisista peräreikistä.
Joskus. Tosin sitten tulen järkiini ja tajuan, että Suomessa on vain kolme huonoa puolta: joulukuu, tammikuu ja helmikuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole, tykkään suomalaisista valkeista ja karvaisista peräreikistä.
Kuulostaa melko homolta.
"Jos naapurit vtuttaa niin helpoin ratkaisu on muuttaa pois"
Vierailija kirjoitti:
Nuorten kannattaa kannattaa erota ensimmäisenä reservistä suurin joukoin! Puollustakoon herrat, poliitikot ja mamuloiset tätä näivettyvää valtakuntaa!
Da, da Vladimir. Otahan kaalia palkinnoksi.
En.
Mökille muuttoa olen kyllä alkanut miettimään ihan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jo useamman vuoden ajan.
Kyllä, monen vuoden ajan, vaikka en kärsinyt työttömyydestä vaan idioottihallituksista, tyypeistä jotka tulevat yksinkertaisesti sanottuna suoraan kaduilta poliittisen puoleen nimissä sotkemaan Suomen asioita osaamatta mitään ja tietämättä mitään. Tällainen on mahdollista mikä mikä maassa nimeltä SUomi.
Marin ajoi suomen karille
En. Parempi täällä, kuin vaikka Dubaissa.