HSL kausilippu on kyllä hinnoiteltu todella ärsyttävästi
jos työmatkoihin tarvitsee vain yhden vyöhykkeen eikä tarvitse kahta niin pitää silti ostaa 2 vyöhykettä. Todella typerästi koko vyöhykejärjestelmä suunniteltu. kaiken lisäksi kausilippu on törkeän kallis ja rahastusta, mitä kalliimmaksi liput on tulleet ovat myös junat myöhästelleet enemmän.
Kommentit (13)
No valitse ihmeessä halvempi tapa kulkea siinä tapauksessa.
Mene pummilla ja ota ne pari sakkoa vuodessa, säästät tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko meille, mistä niitä tuhansia säästää kun ei se vuoden lippu ap:n tapauksessa edes sitä ensimmäistä tonnia ylitä kustannuksiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko meille, mistä niitä tuhansia säästää kun ei se vuoden lippu ap:n tapauksessa edes sitä ensimmäistä tonnia ylitä kustannuksiltaan.
Itse olen mennyt pummilla 10 vuotta, joten säästöjä on tullut kymmeniä tuhansia.
Kahden vyöhykkeen lippu vuoden tilauksella 739€. Voitko kertoa halvemman kyydin niin, ettei tarvitse hikoilla tai muuten kastua työmatkalla?
Erikoista on myös se, että esim. Espoonlahdesta pääsee Itäkeskukseen BC -lipulla, jos kulkeen kehä kolmosta pitkin, mutta puolta lyhyempi matka Helsingin keskustaan on 1,20€ kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mennyt pummilla 10 vuotta, joten säästöjä on tullut kymmeniä tuhansia.
Kahden vyöhykkeen lipulla ei edes ensimmäinen kymppi ole täynnä. En toki elämämkoululaiselta kummoista matemaattista lahjakkuutta odotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos korotukset menevät läpi, niin kahden vyöhykkeen lippu on kohta lähes yhtä kallis kuin edesmennyt seutulippu, jolla sai matkustaa rajattomasti Hki-Espoo-Vantaa.
minkä verran se korotus seuraavaksi saattaa olla? kun jo nyt lippu on minun mielestä aivan liian kallis ja olen harkinnut pummilla menevistä kun palkasta muutenkaan jää paljon mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden vyöhykkeen lipulla ei edes ensimmäinen kymppi ole täynnä. En toki elämämkoululaiselta kummoista matemaattista lahjakkuutta odotakaan.
Kuka puhui kahden vyöhykkeen lipusta?
Vierailija kirjoitti:
No valitse ihmeessä halvempi tapa kulkea siinä tapauksessa.
halvempi?! eikös julkisen tarkoitus olisi olla tulevaisuudessa edullinen ja houkutteleva vaihtoehto autoilijoille mikäli se on mahdollista työn sijainnin takia! nostamalla jatkuvasti hintoja joka vuosi alkaa mennä kiinnostus työssä käymiseen kun näillä asumis ja ruuan hinnoilla muutenkaan pärjää enää kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä luulet että ap käy vain vuoden töissä, eikä tarvitse sitä lippua pidempään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä luulet että ap käy vain vuoden töissä, eikä tarvitse sitä lippua pidempään?
siis töissä läpi vuoden joka päivä. mutta on tuo lippu ihan hemmetin kallis! kun se on joskus maksanut 50e kuukaudessa, nyt siitä saa maksaa 73,90e!
AP
Jos korotukset menevät läpi, niin kahden vyöhykkeen lippu on kohta lähes yhtä kallis kuin edesmennyt seutulippu, jolla sai matkustaa rajattomasti Hki-Espoo-Vantaa.