Kun nainen haluaa erot niin mies tappaa naisen.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011858044.html
Naisten ei kannata seurustella koska henkihän siinä menee koska jos haluaa erota. Miehet ei anna naiselle itsemääräämisoikeutta erota.
Kommentit (66)
Tietojeni mukaan 99,5% eroavista eroaa ystävinä.
Onko tämäkin nainen hokenut kaikille kovaan ääneen, että "nämä miehet" ovat ihan yhtä hyviä ja luotettavia, kuin kaikki muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Taas ulk kis.
Kiinnioton Ilpoistenmäellä nähneiden mukaan ihan kantasuomalaisen näköinen. Saattoi siis olla ihan suomalainen, mutta myös latvialaista on veikkailtu.
Se on se KUNNIAkysymys kato kun ei ole Suomalainen se mies että aika turha syyttää TAAS kantiksia.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että aina?
Kyllä, ihan aina. Olen lopettanut lääkitykseni ja vainoharhainen miesvihani kasvaa kasvamistaan. Tarvitsisin pakkohoitoa, mutta piileskelen kellarissa ja sekoilen vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ulk kis.
Kiinnioton Ilpoistenmäellä nähneiden mukaan ihan kantasuomalaisen näköinen. Saattoi siis olla ihan suomalainen, mutta myös latvialaista on veikkailtu.
Molemmat olivat alkoholisoituneita latukoita.
Kyllä joka ainoa mies suomessa on hirveä murhaaja ja hurmaaja, sarjahurmaaja ja sarjamurhaaja. Jokainen nainen peljätköön henkensä edestä ainiaan suomessa kun asuu. Pois ette saa suomesta muuttaa. Miten teitä muuten murhataan tai hurmataan ja murhataan?!?!?!?!
Mahtavaa kun Suomeenkin on vihdoin saatu kunniakulttuuri, respect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ulk kis.
Molemmat olivat alkoholisoituneita latukoita.
Savonkatu on Haritun villi länsi ja sinne asutetaan useimmiten tavalla tai toisella päihdeongelmaisia tapauksia. Mieheni ystävä asuu siinä naapuritalossa ja levotonta kuulemma on. Poliisit piipahtelee jatkuvalla syötöllä eli tämäkään ei kenellekään sielläpäin asuvalle tullut mitenkään yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Tietojeni mukaan 99,5% eroavista eroaa ystävinä.
Aika harva eroaa ystävinä, koska eroa usein edeltää pitkä tympiintyminen vastapuoleen tai repivät riidat.
Tämä on kyllä vaikea tilanne.
Mielestäni olisi hyvä jos jo peruskoulussa lapsille ja nuorille opetettaisiin tunne- ja ihmissuhdetaitoja. Ensinnä miten käsitellä eroa ja torjutuksi tulemista, mutta myös sitä miten toimia jos kumppani osoittaa yhtään mitään väkivaltaisia merkkejä.
Taas pelkkää hevonpaskaa ja vihapuhetta tämäkin aloitus
Terve mies ei käyttäydy tuolla tavalla. Jos on epävakaa kumppani joka vastustaa eroa, mä muuttaisin eri paikkakunnalle pikaisesti ja osoitetiedot ym. salaisiksi sekä puhelinesto päälle ko. tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Terve mies ei käyttäydy tuolla tavalla. Jos on epävakaa kumppani joka vastustaa eroa, mä muuttaisin eri paikkakunnalle pikaisesti ja osoitetiedot ym. salaisiksi sekä puhelinesto päälle ko. tyypille.
Se on helppo kuvitella miten pitäisi toimia, mutta käytännössä koko elämän siirtäminen toiselle paikkakunnalle ei ole kovin nopea tai helppo juttu. Ainakaan itse en voisi sellaista kuvitella tekeväni, kun on omistusasunto, vakituinen työpaikka, perhe, harrastukset ja ystävät täällä. Tietysti turvallisuutensa suojelemiseksi tekee mitä vain, mutta ymmärrän kyllä miksi se on niin vaikeaa. Tuntuu epäreilulta, että koko elämän pitää mennä ylösalaisin sen takia, että joku pelle riivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kun Suomeenkin on vihdoin saatu kunniakulttuuri, respect!
kylla! minun kunnia on suuri ja loukaamaton! mina langetta teille kaikillen fatwan!!
terv. Aziz the combat fighter
Miehellä ei ole aiempaa rikostaustaa Suomessa. Tämä kertoo kaiken.
No tämä 😡