Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1032)
Ihan hirveää ihmisten negatiivinen ulkonäön arvostelu.
Tästä nyt esimerkki, mihin se saattaa johtaa. Olivia Oras on kuollut rasvaimussa. Tuskin olisi koko toimenpiteeseen mennyt, ellei ulkoapäin luotaisi näitä v.tun ulkonäköpaineita. Tätäkö haluatte, tuoko se teille iloa ja onnea. Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että mikä sa ihmiset menemään tuollaiseen ohjelmaan... Saavat varmaan rahaa jonkin verran esiintymisestä, mutta kuitenkin.
Onhan nykyään niin helppo löytää seuraa muutenkin. Ilman, että siitä tarvitsee toitottaa koko maailmalle.
Olisivatko nuo jotenkin itsestään tykkääviä persoonia niin nuo seuraa hakevat, kuin seuraan pyrkivät?
Aika moni näyttää sellaiselta, ettei ole ollut markkinoilla oikein suosiota. Ulkonäkö suojellut...
Mietin kyllä, missä todellisuudessa nykyisin on HELPPO löytyy seuraa. Tai noh, kyllähän panoseuraa varmasti saa kuka vain, jolla on reikä tai tappi. Mutta sellaista pysyvämpää seuraa on todella vaikea löytää nykyisin. Varsinkin, jos asuu syrjässä eikä tykkää baareissa jne. ravata.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon kaljun miehen emäntäehdokkailla on kaikilla samanlaiset silmälasit?
Miten suurin osa on kuvissa paljon kauniimpia kuin luonnossa.
Helposti. Kuvissa voi käyttää filttereitä, luonnossa ei. Nykyisin kaikilla on puhelimessa mahdollisuus kevyeen kuvan muokkaukseen.
Ehkei aivan järkevää, jos toinen osapuoli pettyy sitten eikä ala tarkastella muita ominaisuuksia. Kasvokuvista ei tietysti näy myös ruumiinrakenne, jos sitä saa kommentoidakaan... (kehopositiivisuus kun on niin must). Jännää olikin, kun tytöt totesivat, että kiinnostavaa nähdä minkä pituinen mies on, aivan kuin videoista ei siihen saisi mitään osviittaa.
Eioö siihen oikein saa osviittaa, jos ei ole selkeää vertailukohtaa. Kuvien muokkaaminen on ihan normaalia eikä aiheuta pettymystä, jos on aidosti tositarkoituksella liikkellä. Silloin ei pienet ulkonäköseikat haittaa.
Ai pienet. Jos toinen on sairaalloisen lihava (vaikka siihen kai ei nykyaikana saa puuttua).
En ymmärrä tuollaista kun se totuus siitä järkyttävästä ylipainosta tulee joka tapauksessa esiin kun nähdään livenä. Sehän on suorastaan petosta ja harhaanjohtamista. Mä ainakin kilahtaisin ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää ihmisten negatiivinen ulkonäön arvostelu.
Tästä nyt esimerkki, mihin se saattaa johtaa. Olivia Oras on kuollut rasvaimussa. Tuskin olisi koko toimenpiteeseen mennyt, ellei ulkoapäin luotaisi näitä v.tun ulkonäköpaineita. Tätäkö haluatte, tuoko se teille iloa ja onnea. Sairasta!
Millä kaudella Olivia Oras oli mukana Maajussille morsian ohjelmassa eli tämän ketjun aiheena olevassa ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumala on kyllä NIIIIIIIN väsynyt vitsi. Mutta kiva, että upposi Askoon. Punamekkoinen selkeästi hänelle mieleen.
Jos naisella on lapsia Askosta kaukana, niin ei voi silti suositella vanhuutta kaukana lapsistaan ja mahdollista lapsenlapsistaan. Aika ankeaa olisi, jokaiselle osapuolelle. Ettei se maantieteellinen etäisyys nyt ihan vaan järjestelykysymys missään iässä ole, jos haluaa pitää kiinni lähiomaisistaan. Onko sitä sitten harkinnut riittävästi, kun kirjeensä on kirjoittanut.
Meinasitko, että voit pakottaa lapsesi ikuisesti asumaan sinua lähellä?
Kai normaali nainen haluaa asua suht. lähellä aikuisia lapsiaan ja näiden mahdollisia perheitä. Ei silti tarvitse tuppautua kylään kutsumatta. Ainakin itselleni ovat perhesiteet tärkeämmät kuin joku uusi mies (vaikka olisi mieluinenkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Kuvissa voi käyttää filttereitä, luonnossa ei. Nykyisin kaikilla on puhelimessa mahdollisuus kevyeen kuvan muokkaukseen.
Ehkei aivan järkevää, jos toinen osapuoli pettyy sitten eikä ala tarkastella muita ominaisuuksia. Kasvokuvista ei tietysti näy myös ruumiinrakenne, jos sitä saa kommentoidakaan... (kehopositiivisuus kun on niin must). Jännää olikin, kun tytöt totesivat, että kiinnostavaa nähdä minkä pituinen mies on, aivan kuin videoista ei siihen saisi mitään osviittaa.
Eioö siihen oikein saa osviittaa, jos ei ole selkeää vertailukohtaa. Kuvien muokkaaminen on ihan normaalia eikä aiheuta pettymystä, jos on aidosti tositarkoituksella liikkellä. Silloin ei pienet ulkonäköseikat haittaa.
Ai pienet. Jos toinen on sairaalloisen lihava (vaikka siihen kai ei nykyaikana saa puuttua).
En ymmärrä tuollaista kun se totuus siitä järkyttävästä ylipainosta tulee joka tapauksessa esiin kun nähdään livenä. Sehän on suorastaan petosta ja harhaanjohtamista. Mä ainakin kilahtaisin ja lujaa.
No sä oletkin pikkupentu, jolla on pakkomielle ihmisten painosta. Normaali aikuinen ei tuollaisesta kilahtele varsinkin, kun sen painon kyllä näkee valokuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee kyllä kuvistakin ellei ihan sokea ole. Ei nuo nyt niin paljon kuvia ollut muokanneet. Ja aiempien kausien perusteella maajussit tykkäävät sellaisita hmmmm.... rehevämmistä naistyypeistä.
No ei ole. Ihan joka kerta on laitettu lihavat lankulle kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumala on kyllä NIIIIIIIN väsynyt vitsi. Mutta kiva, että upposi Askoon. Punamekkoinen selkeästi hänelle mieleen.
Jos naisella on lapsia Askosta kaukana, niin ei voi silti suositella vanhuutta kaukana lapsistaan ja mahdollista lapsenlapsistaan. Aika ankeaa olisi, jokaiselle osapuolelle. Ettei se maantieteellinen etäisyys nyt ihan vaan järjestelykysymys missään iässä ole, jos haluaa pitää kiinni lähiomaisistaan. Onko sitä sitten harkinnut riittävästi, kun kirjeensä on kirjoittanut.
Meinasitko, että voit pakottaa lapsesi ikuisesti asumaan sinua lähellä?
Kai normaali nainen haluaa asua suht. lähellä aikuisia lapsiaan ja näiden mahdollisia perheitä. Ei silti tarvitse tuppautua kylään kutsumatta. Ainakin itselleni ovat perhesiteet tärkeämmät kuin joku uusi mies (vaikka olisi mieluinenkin).
Normaali nainen ymmärtää, että lapsia ei voi koko elämää roikottaa helmassa kiinni. Sekä äidin että lasten pitää elää ihan omaa elämäänsä ja muuttaa sinne, mikä hyvältä tuntuu. Perhesiteisiin ei tarvita sitä, että asutaan samalla paikkakunnalla ja tehdään kaikki yhdessä. Moni kokee sellaisen jopa ahdistavana. Itse kokisin myös sen ahdistavana, jos äitini jättäisi minun takiani muuttamatta ihanan ja hänelle rakkaan miehen luokse. Minä olen jo aikuinen ja päräjään oikein hyvin omillani. En tarvitse äitiä pitämään kädestä kiinni jatkuvalla syötöllä. Yhteydenpitoa varten on puhelin ja autolla pääsee hyvinkin kauas.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin viisikymppinen itsekin. Tarkoitin lähinnä heidän olemusta, ulkonäköä, enkä niinkään numeroita. Eli että Jetalle ja Askolle kummallekin sopivan näköinen olisi sellainen n. 35-vuotias.
Olet kylläkin harvinaisen pöljä. Jatta on 49-vuotias. Hän tukin on etsimässä yli 10 vuotta itseään nuorempaa miestä. Askollakaan ei perhehaaveet olleet mielessä, joten hänelläkään ei ole käyttöä nuoremmalle naiselle.
Ai minä olen pöljä, vaikka itse kirjoitat jostain Jatasta, kun ohjelmassa on vain Jetta.
Minusta Jetta on niin nuorekas, että kaikki nuo hänen kumppaniehdokkaansa näyttävät ihan liian vanhoilta hänelle! Ja täysin sama homma Askolla! Tämä on minun mielipide, eikä minua häiritse vaikka sen vuoksi olisin sinusta pöljä :)
Yksi kirjoitusvirhe ei ihmisestä pöljää tee. Sen sijaan se tekee, että yrittää vasen toisten tahtoa tuputtaa näille nuorempia kumppaneita. Itsehän nuo on ehdokkaat tuonne valinneet. Olisihan ne voineet sanoa, että ketään sopivaa ei löytynyt, jos hakusessa oli sinun kuvitelmiesi mukainen kolmekymppinen.
Mutta eihän heillä ollut valinnanvaraa sen enempää kuin mitä kirjeitä oli tullut, ja ne kaikki olivat olemukseltaan kuin heidän isiä tai äitejä. Mutta huomaan ettei sinun kanssa kannata enempää vaihtaa ajatuksia, kun alat haukkumaan vaikket edes tunne minua. Fiksut ymmärtää sen, että asiat riitelee, ei ihmiset. Hyvää loppuviikkoa sinulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se 31-vuotias ei ole korjannut s-vikaansa, pikkuisen laiska. Muuten tosi unelma, jos lehmä-/maatilalle joku haluaa töihin. Mutta. kun mies harrastaa kalastusta ja metsästystä, niin olisi aika paljon poissa kotoa, joten kenelle jäisi se lasten hoito sillä aikaa. Kun mies haluaa kerran vuodessa Lappiin tai Norjaan kalastamaan, niin miten siihen sopii lapsiperheen arki, kuten kesäaikaankaan, koulujen loma-aikaankaan, eikö silloin ole kotitilallakin kiireitä. Tuo kalastamisen pakkomielle on outo: Jos saa kalaa Lapissa tai Norjassa, mitä sille tekee. Onko joku asuntoauto ja pakastin mukana, jossa ne toisi kotiin. Muuten ihana mies.
"Kahdestaan Lapissa kalastusreissulla", niinkö Mihin hän ne lapset siksi aikaa laittaisi. Ei ole aivan jalat maassa siltä osin, harmi.
Elokuvissa ja syömässä, ai lapsiarkeen yhdistettynä, no ei onnistu.
"kantaa itseään", no onpa kulunut toive naisesta, maku menikin sen mukana.^ Perttu (Uurainen, Keski-Suomi) toistaa toisenkin kerran haluaan käydä elokuvissa. Niin köyhää, kallista viihdettä. Tansseissa. Aika sekopää. Ei se onnistu lapsiperheessä vanhemmilta yhdessä. Mitä hän oikein kuvittelee. Muuten niin ok, komea nenä, kaunis suu ja kauniit silmätkin ja puhuu selkeästi. Miksi ihmeessä haaveilee tanssiharrastuksesta, ellei edes tanssi, onko rytmitajua: Joka tapauksessa käytännön mahdottomuus, jos olisi lapsia. Lavat saa unhotaa, musiikin kuuntelunkin niillä. Todellisuudentajua puuttuu. Ei noilla naista voi hurmata, jos naisella on yhtään aivoja päässä, siitä miten nuo toiveet voisi kohdata todellisuutta, sitä arkea. Aika eristyksissä; Jyväskylään tosin kohtuullinen matka, jos nainen voisi käydä siellä töissä: parempihan se olisi, jos tekisi maatilalla töitä.
Ihme valittajanainen oot. Jos ei sun elämään natsaa, niin ole hiljaa.
Minusta aivan kerrassaan ihana mies tuo Perttu, niin mukava, komea ja kaikki nuo toiveet ja harrastukset osui ja upposi minuun 100%. Lapsiperhearki järjestyy kyllä ja lapset otetaan kaikkeen mahdolliseen mukaan. Silloin kun halutaan olla kaksin, niin ihana mummo kyllä hoitaa kullannuput.
Toivon Pertulle kaikkea hyvää, toivottavasti löytää elämänsä naisen tästä ohjelmasta!
-Ai miksi en kirjoittanut itse, no kun olen jo naimisissa oleva perheenäiti ja vähän eri ikäluokkaakin. -Mutta melkoisen helmen joku onnekas morsian tuosta Pertusta saa. Mukava seurata ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin viisikymppinen itsekin. Tarkoitin lähinnä heidän olemusta, ulkonäköä, enkä niinkään numeroita. Eli että Jetalle ja Askolle kummallekin sopivan näköinen olisi sellainen n. 35-vuotias.
Olet kylläkin harvinaisen pöljä. Jatta on 49-vuotias. Hän tukin on etsimässä yli 10 vuotta itseään nuorempaa miestä. Askollakaan ei perhehaaveet olleet mielessä, joten hänelläkään ei ole käyttöä nuoremmalle naiselle.
Ai minä olen pöljä, vaikka itse kirjoitat jostain Jatasta, kun ohjelmassa on vain Jetta.
Minusta Jetta on niin nuorekas, että kaikki nuo hänen kumppaniehdokkaansa näyttävät ihan liian vanhoilta hänelle! Ja täysin sama homma Askolla! Tämä on minun mielipide, eikä minua häiritse vaikka sen vuoksi olisin sinusta pöljä :)
Yksi kirjoitusvirhe ei ihmisestä pöljää tee. Sen sijaan se tekee, että yrittää vasen toisten tahtoa tuputtaa näille nuorempia kumppaneita. Itsehän nuo on ehdokkaat tuonne valinneet. Olisihan ne voineet sanoa, että ketään sopivaa ei löytynyt, jos hakusessa oli sinun kuvitelmiesi mukainen kolmekymppinen.
Mutta eihän heillä ollut valinnanvaraa sen enempää kuin mitä kirjeitä oli tullut, ja ne kaikki olivat olemukseltaan kuin heidän isiä tai äitejä. Mutta huomaan ettei sinun kanssa kannata enempää vaihtaa ajatuksia, kun alat haukkumaan vaikket edes tunne minua. Fiksut ymmärtää sen, että asiat riitelee, ei ihmiset. Hyvää loppuviikkoa sinulle :)
Ei noiden ole pakko valita yhtään ketään, jos kirjeistä ei löydy sopivaa. Voi jäädä pois kuvauksista, jos ei halua ketään valita. Niin on tehtykin. Mutta hyvä, kun huomasit olevasi väärässä ja tajusit (ehkä) lopettaa lapsellisen jankutuksen. Ei ne Jetan ja Askon valinnat tilastoilla muuksi muutu. He valitisivat ihan itse ja sen kanssa sinun pitää nyt vain elää.
Aika moni näyttää sellaiselta, ettei ole ollut markkinoilla oikein suosiota. Ulkonäkö suojellut...