Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2989)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetalle ei ollut mikään hänen juttu; ”maalaus ei oo mun juttu, autot ei oo mun juttu…”
Ei nuo miehetkään ole hänen juttunsa.
Näyttää muuten jotenkin, että jetalle on tosi vaikeaa olla minkään miehen seurassa. Lähellä. Mitä lie tapahtunut historiassa?Totta, mutta myös minulle eivät maalaus ja autot ole minun juttuni. Totta, eivät nuo miehetkään. Mutta silti elämässä on runsaasti muita asioita ja miehiä, jotka ovat minun juttujani. Täytyy vain osua kohdalleen. Pitäisikö nyt jonkun mielestä Jetan vain tyytyä? Minun mielestäni ei, vaan jatkaa elämäänsä ohjelman jälkeen. Joko itsekseen tai jossain vaiheessa ehkä löytyy sopiva kumppani.
Naisena sanon, että olisi tosi vaikea olla luonnollinen tuossa tilanteessa. Ensiksikin koko tv-ohjelman teko jännittäisi ja sitten yrittää olla kohtelias ja yrittää jutella luontevasti noin erilaisen skaalan miesten kanssa. Minulle olisi työ pitää naamani peruslukemilla etten näyttäisi mitenkään ulospäin ja taustalla miettiä miten saan hoidettua ohjelman loppuun kohteliaasti niin etten loukkaa ehdokkaita. Jetta on hyvinkin luonteva ja hyväkäytöksinen tilanteen ja tilanteet huomioonottaen.
Eiköhän Jetta ole ihan itse ohjelmaan mukaan hakenut, luulen että yritysjohtajana ja muutenkin pitää tulla luontevasti toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Se miten kommentoija kuvaa asiaa ongelmalliseksi kertoo vain kommentoijan kypsymättömyydestä ja oman elämänsä kapeakatseisuidesta. Kyllä tuossa on erinomaisia mieskandinaatteja, jäädään seuraamaan mitä tapahtuu.
Kuinkahan kauan minun oikein pitää kypsyä? Taidan olla vanhimmasta päästä täällä. Mieskandidaatit voivat kyllä olla erinomaisia joidenkin mielestä, en sitä kinaa, makunsa kullakin. Mutta nyt ei oikein tässä tapauksessa taida natsata yhteen. Olen sitten kapeakatseinen, mutta ongelmana näen kandidaattien erilaisuuden Jetan kanssa. Hyvä sitten jos olenkin väärässä.
Ajatus siitä että Jetalle olisi jokin ongelma pärjätä miesten tai yleensäkin ihmisten kanssa kuulostaa hyvin lapselliselta ja kapeakatseiselta. Ei sillä ole merkitystä pariukuuko Jetta vai ei, mutta uskon että kaikesta huolimatta porukalla voi olla rentoa ja hauskaa farmilla ja niinkuin aiemmin sanoin hän on itse ohjelmaan hakenut, vai sinäkö hänet ilmoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjan uudella miehellä Markolla on hyvä ääni. Matala rauhallinen miehekäs. Kiva kuunnella.
Tykkäisitkö kuunnella sellaista Gold Adam -tyylistä kännistä murinaa peiton alla pimpero paljaana 🧐
Hörönaurut.
Terveisin Sirkka-Liisa
Vierailija kirjoitti:
Ei noista Jetan miehistä kukaan sovi hänelle. Varmaan aikamoista kidutusta vetää tämä leikki läpi.
Samaa mieltä Jeta ukoista, hävetä saisi kun kylän raitilla liikkuisi. Minkähän näköinen on Jetan isä, en usko muistuttavan ketään noista.
Sitä ihmettelen kun ukot olivat yön kuitenkin siellä hotellissa niin ei ajeta partaa. Paitsi se horoskooppimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Rakkaat Maajussit - sarjasta?
Silmiinpistävä huomioni oli, että vain sellaiset majussit tai heidän morsiamensa ovat lähteneet mukaan, jotka ovat ilmeisen selvästi halukkaita saamaan julkisuutta ja huomiota ja jotka hyötyvät ilmaisesta markkinoinnista ja näkyvyydestä (omat intressit, poliittinen toiminta/ehdokkuus, oma liiketoiminta yms.).
Victoria positiivinen yllätys: aito, huumorintajuinen ja ihanasti puhuu laitilalaisittain. Tarja myös kiva, hänen farmielämä näyttää mukavalle, ihana äiti ja työntekijät. Tuomo ja Kalle tossun alla: Kallelle varmaan sopii, on varmaan tuollainen kuivakka luonnostaan. Tuomo-raukkaa vietiin alussa kuin litranmittaa ja osasi vain silmät pyöreinä katsoa. Nyt ei ihan niin ole silmät pyöreät, mutta emäntä jyrää ja Tuomo vikisee. Kallella kahden tilan perijänä ei hätäpäivää: vielä kaikki isovanhemmat lössiin mukaan uutta perillistä Kalle-Pojan apuna hoitamaan.
Victoria kaupunkireissuineen ei sovi sarjaan yhtään, somehuomiota hakemassa selvästi. Olihan Tuomo nytkin yksin matkalla ja teki ihan omaa videotaan.
Olihan Tuomo reissulla oppimassa uutta ammattia. Kenenkähän ajatus lie sukutilan lypsykarjan lopetus on ollut. Koulutuspäivien ja pitkän ajomatkan päätteeksi kotiin tullessa ei edes pihavaloja ollut Marjo laittanut päälle. Kertoo sekin jotain arvostuksesta Tuomoa kohtaan.
Väärä ketju. ketjun otsikko on Maajussille morsian 2026. En tiedä mistä puhutte, muttei tuollaisia hahmoja kyllä kaudella ole. Koettakaa nyt pysyä oikeilla verkkosivulla, haloo @moderaattori.
Mee hoitoon
Tää trolli taitaa olla jo hoidossa, mielisairaalassa nykyään saa pitää puhelimia. Onkohan sama joka aiemmin jankutti sitä Kiviapajaa ketjut täyteen. Iskee aina tähän keskusteluun, menisi jonnekin muualle vänisemään. Täytyy olla sekaisin kun tuollaista jaksaa jankuttaa. Ilmiannettaan joka komentti. Pilaa koko keskustelun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victorian Aleksi on kuuma. Komea mies. Ja vaikuttaa myös huumorintajuiselta. Onnea heille elämään!
Victoria on hottis 😋
Komeat viikset viime jaksossa :) Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pertin ehdokas Riikka on ihan herttainen. Tosi luonnollinen, mutta ujo. Eikä ujous mitään haittaa. Herkät ujot ihmiset ovat upeita persoonia. Todella upeita. Ja oikeassa seurassa kultakimpaleita.
Pertun Ronja taas vaikuttaa siltä, että hän on kiva, mutta ei häntä myöskään ukot komentele; tehköön Perttu vaan pullansa itse :)Joo, mutta ujo on usein epävarma itsestään, mistä ujous kumpuaakin, ja siten pidemmän päälle raskasta seuraa, etenkin puolisolle, joka sitten joutuu kannattelemaan toista ja luomaan uskoa, että toinen osaa, pärjää, pystyy, ja että riittää puolisolleen sellaisena kuin on.
Höpöhöpö! Ujous ei oo yhtä kuin epävarmuus. Yleensä kun ujo ihminen tutustuu tarpeeksi ja on helppoa olla oma itsensä se ujous kaikkoaa. Eiköhän Riikkakin ole vähemmän ujo sitten tilanteissa kun ympärillä ei pörrää kuvausryhmä ja kamerat tai kun ihmiset on tuttuja. Kaikki ei ole extrovetteja huomion keskipistettä rakastavia suupaltteja varsinkaan vieraassa seurassa.
Toki joo, ujostakin saa epävarman vääränlaisessa suhteessa ihmisen kanssa joka jyrää tai on joku narsisti kenen mielestä kaikki muu on silkkaa heikkoutta, paitsi se mitä hän itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetan karannut miesehdokas on ainakin Tinderissä.
Ja täällä jankuttamassa, "jankuttaja Jukka" tämäkin yllä oleva kommetti on Jukan itsensä
Huvittavaa, kuinka moni täällä luulee vuorenvarmasti tietävänsä, että leikin kesken jättänyt Jukka olisi täällä kommentoimassa, itse en pidä sitä kovinkaan todennäköisenä ja eihän näilla väittäjilläkään ole mitään todisteita, muuta kuin heidän oma mielikuvituksensa😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victorian Aleksi on kuuma. Komea mies. Ja vaikuttaa myös huumorintajuiselta. Onnea heille elämään!
Victoria on hottis 😋
Väärä ketju. Ei ole ketään sen nimistä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noista Jetan miehistä kukaan sovi hänelle. Varmaan aikamoista kidutusta vetää tämä leikki läpi.
Samaa mieltä Jeta ukoista, hävetä saisi kun kylän raitilla liikkuisi. Minkähän näköinen on Jetan isä, en usko muistuttavan ketään noista.
Sitä ihmettelen kun ukot olivat yön kuitenkin siellä hotellissa niin ei ajeta partaa. Paitsi se horoskooppimies.
Kyllähän Jetan isukin valokuva on firman verkkosivulla. Firman markkinointia vain, tuo Jetan touhu televisiossa. Pitäköön "luomunsa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Antti ovat täysin toistensa näköiset ja oloiset. Tyttö on jo tosi ihastunut. Kumpa eivät vaan ujostelisi liikaa. Toisen on oltava reippaampi jossain vaiheessa.
Toivottavasti Antti ymmärtää väistää luodin.
Täällä maalla ei puhuta tuolla tavalla. Toivottavasti hirvenmetsästyskaudella hirvi ei tajua väistää luotia. Siihen se käy, mutta sinun lauseeseesi ei. Typerä vatkutus jostain luodista, yhtä typerä kuin kombo, breku, resilienssi ja allokointi.
"Väistää luoti" on täysin vakiintunut vertauskuvallinen ilmaus, jota käytetään useissa eri kielissä, kun tarkoitetaan, että joku välttää ikävät seuraukset tms. Sanonnat eivät aina tarkoita konkreettisesti sitä, mitä ne ensi näkemältä näyttäisivät tarkoittavan. Esim. "polttaa näppinsä" voi tarkoittaa muutakin kuin konkreettista palovammaa.
Suomenkieltä se ei ole. Eikä vakiinnu tänne. Pelkkää noloutta. Piste.
Sana suomenkieltä ei ainakaan ole suomen kieltä.
Se voi olla yhdyssanavirhe, mutta sinun lauseesi ei ollut meidän kieltä. Tuotte tänne typeriä lainasanoja vaikka omalla kielellämme on kaikki vastineet näille.
Ei "väistää luodin" ole lainasana. Sana "väistää" ja " luoti" ovat ihan normaalia kieltä.
Entä "hätä kädessä"? Miten sen miellät?
Toim. huom! Tämä on Maajussit-ketju.
Kielenhuolto kuuluu jokaiseen ketjuun. Sekä tv-ohjelman osalta, jos sellaisesta on kyse, tai kommentoijillekin ohjeeksi. Jokainen voi kehittää kielen osaamistaan, kun joku vain kiinnittää ensin huomiota siihen mitä voisi korjata, kuten kieliopin mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pertin ehdokas Riikka on ihan herttainen. Tosi luonnollinen, mutta ujo. Eikä ujous mitään haittaa. Herkät ujot ihmiset ovat upeita persoonia. Todella upeita. Ja oikeassa seurassa kultakimpaleita.
Pertun Ronja taas vaikuttaa siltä, että hän on kiva, mutta ei häntä myöskään ukot komentele; tehköön Perttu vaan pullansa itse :)Joo, mutta ujo on usein epävarma itsestään, mistä ujous kumpuaakin, ja siten pidemmän päälle raskasta seuraa, etenkin puolisolle, joka sitten joutuu kannattelemaan toista ja luomaan uskoa, että toinen osaa, pärjää, pystyy, ja että riittää puolisolleen sellaisena kuin on.
Höpöhöpö! Ujous ei oo yhtä kuin epävarmuus. Yleensä kun ujo ihminen tutustuu tarpeeksi ja on helppoa olla oma itsensä se ujous kaikkoaa. Eiköhän Riikkakin ole vähemmän ujo sitten tilanteissa kun ympärillä ei pörrää kuvausryhmä ja kamerat tai kun ihmiset on tuttuja. Kaikki ei ole extrovetteja huomion keskipistettä rakastavia suupaltteja varsinkaan vieraassa seurassa.
Toki joo, ujostakin saa epävarman vääränlaisessa suhteessa ihmisen kanssa joka jyrää tai on joku narsisti kenen mielestä kaikki muu on silkkaa heikkoutta, paitsi se mitä hän itse on.
Tämä, mä olen itsekin ujo ja arka, mutta aivan satasella itsevarma kahden kesken. 🔥
Victoria on hyvä esimerkki että rakkaus voi löytyä ohjelman jälkeen. Uskon Jetalle käyvän samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetalle ei ollut mikään hänen juttu; ”maalaus ei oo mun juttu, autot ei oo mun juttu…”
Näyttää muuten jotenkin, että jetalle on tosi vaikeaa olla minkään miehen seurassa. Lähellä. Mitä lie tapahtunut historiassa?Totta, mutta myös minulle eivät maalaus ja autot ole minun juttuni. Totta, eivät nuo miehetkään. Mutta silti elämässä on runsaasti muita asioita ja miehiä, jotka ovat minun juttujani. Täytyy vain osua kohdalleen. Pitäisikö nyt jonkun mielestä Jetan vain tyytyä? Minun mielestäni ei, vaan jatkaa elämäänsä ohjelman jälkeen. Joko itsekseen tai jossain vaiheessa ehkä löytyy sopiva kumppani.
Naisena sanon, että olisi tosi vaikea olla luonnollinen tuossa tilanteessa. Ensiksikin koko tv-ohjelman teko jännittäisi ja sitten yrittää olla kohtelias ja yrittää jutella luontevasti noin erilaisen skaalan miesten kanssa. Minulle olisi työ pitää naamani peruslukemilla etten näyttäisi mitenkään ulospäin ja taustalla miettiä miten saan hoidettua ohjelman loppuun kohteliaasti niin etten loukkaa ehdokkaita. Jetta on hyvinkin luonteva ja hyväkäytöksinen tilanteen ja tilanteet huomioonottaen.
Pakkohan normaalijärkisen tuossa on ollakin kun itse on ohjelmaan mennyt. Eikä todella tarvii tyytyä, mutta pskaan tilanteeseen on itsensä saanut. On siinä oltava näyttelemisen kultaiset taidot hallussa.
Miksi Jetan pitäisi näytellä, kun on itse hakenut ohjelmaan minenomaan puolisoa etsimään, ensin valinnut 6 treffeille ja nyt heistä 3 omasta mielestään parasta farmiviikolle. Luulisin että pitää nauttia ja antaa itsestään luonnollisin kuva eikä " näytellä" jotain mitä ei ole. Onneksi kuitenkin se päärynänaama tajus ettei nänellä oo saumaa ja jäi pois. Niin tais olla niitä kirjeitä alunperin noin 15
Eiköhän miltei jokainen ole joskus elämässään joutunut näyttelemään, että itselle sopimaton treffikumppani on voinut säilyttää kasvonsa. Näyttelemisellä nyt miellän, että Jetta joutuu hiukan vastaavaan tilanteeseen. Ei voi olla täysin oma, luonteva itsensä kuin jos voisi olla tunnnetasolla itse mukana.
Sopparin allekirjoittamalla on sitoutunut kuvauksiin, ellei tuotanto päätä jättää pois, joten jos ei tule sopivia ehdokkaita, niin se ei auta kuin purra hammasta ja olla kuin kuvaukset jotenkin kiinnostais. Sitä olen miettinyt, että jos kirjeeseen kirjoittaa, ettei halua telkkariin ja jussi(tar) löytää sellaisesta kumppanin, niin vänkääkö tuotanto kuitenkin vetämään kuvaukset läpi.. vai polttavatko tuollaiset kirjeet.
Onkohan Niina ja Kalle aina näin positiivisia?
Riitelevätkö koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victoria on hottis 😋
Ei ole ketään sen nimistä syksyn 2026 kaudella, mikä teitä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan normaalijärkisen tuossa on ollakin kun itse on ohjelmaan mennyt. Eikä todella tarvii tyytyä, mutta pskaan tilanteeseen on itsensä saanut. On siinä oltava näyttelemisen kultaiset taidot hallussa.
Miksi Jetan pitäisi näytellä, kun on itse hakenut ohjelmaan minenomaan puolisoa etsimään, ensin valinnut 6 treffeille ja nyt heistä 3 omasta mielestään parasta farmiviikolle. Luulisin että pitää nauttia ja antaa itsestään luonnollisin kuva eikä " näytellä" jotain mitä ei ole. Onneksi kuitenkin se päärynänaama tajus ettei nänellä oo saumaa ja jäi pois. Niin tais olla niitä kirjeitä alunperin noin 15
Eiköhän miltei jokainen ole joskus elämässään joutunut näyttelemään, että itselle sopimaton treffikumppani on voinut säilyttää kasvonsa. Näyttelemisellä nyt miellän, että Jetta joutuu hiukan vastaavaan tilanteeseen. Ei voi olla täysin oma, luonteva itsensä kuin jos voisi olla tunnnetasolla itse mukana.
Siis tunnet Jetan, vai oletko Jetta itse? Mistä tiedät hänen olevan luonteva, mitä nyt sitten ei voi olla näiden valitsemiensa miesten seurassa?
Jetta on varmasti valinnut parhaat ja itselleen sopivimmat niiden noin 15 häneen joukosta, vai oletko väärässä? Luulen ettei kukaan pysty olemaan täysin luonnollinen tuollaisessa tilanteessa kun kamerat on ympärillä, mutta uskoakseni farmilla on aikaa myös ilman kameroita olla ihan luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victoria on hottis 😋
Väärä ketju. Ei ole ketään sen nimistä kaudella.
Viiksiä on useitakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jetta ole ihan itse ohjelmaan mukaan hakenut, luulen että yritysjohtajana ja muutenkin pitää tulla luontevasti toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Se miten kommentoija kuvaa asiaa ongelmalliseksi kertoo vain kommentoijan kypsymättömyydestä ja oman elämänsä kapeakatseisuidesta. Kyllä tuossa on erinomaisia mieskandinaatteja, jäädään seuraamaan mitä tapahtuu.
Kuinkahan kauan minun oikein pitää kypsyä? Taidan olla vanhimmasta päästä täällä. Mieskandidaatit voivat kyllä olla erinomaisia joidenkin mielestä, en sitä kinaa, makunsa kullakin. Mutta nyt ei oikein tässä tapauksessa taida natsata yhteen. Olen sitten kapeakatseinen, mutta ongelmana näen kandidaattien erilaisuuden Jetan kanssa. Hyvä sitten jos olenkin väärässä.
Ajatus siitä että Jetalle olisi jokin ongelma pärjätä miesten tai yleensäkin ihmisten kanssa kuulostaa hyvin lapselliselta ja kapeakatseiselta. Ei sillä ole merkitystä pariukuuko Jetta vai ei, mutta uskon että kaikesta huolimatta porukalla voi olla rentoa ja hauskaa farmilla ja niinkuin aiemmin sanoin hän on itse ohjelmaan hakenut, vai sinäkö hänet ilmoitit?
Hänellä tuskinpa on miesten kanssa hauskaa ja miehet aistivat heti, ettei häntä kiinnosta pätkääkään, edes horoskoopit pidemmän päälle. Alkaako horoskooppimies jauhaa niistä toisille miehille/kin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victoria on hottis 😋
Ei ole ketään sen nimistä syksyn 2026 kaudella, mikä teitä vaivaa.
🤢🤮