Miksi jotkut ei ymmärrä että TÖITÄ EI OLE
Siis kaikille. Jankataan että tee paremmin, ole parempi. Mutta se ei riitä kun jokaista paikkaa hakee + 1000 ihmistä.
1000 työttömästä vain 1 saa työpaikan. Näiden jankkaajien mielestä 999 olisi pitänyt tehdä paremmin.
Trollaako nämä tyypit, ovatko vain kiusaajia vai elävätkö yhä jossain 80-luvulla?
Kommentit (110)
Suomi on täynnä mulkkuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Luulevat, etteivät ikinä voi itse joutua irtisanotuksi.
Eli ovat ylenmyydentuntoisia ja harhaluuloisia?
-ap
Ei ne ilmoitetut työpaikat edes välttämättä ole oikeita työpaikkoja. Niihin ei välttämättä palkata ketään.
Eihän niitä töitä kaikille tarvitse olla. Kunhan minulle on. Minä, minä, minä. Ei naapurilla tarvitse olla töitä kunhan minulla on. Ps. Menkää töihin!
entä se valtava työvoimapula, josta hallitus ja media jatkuvasti valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pulaa ole. Tarkoitus on korvata kallispalkkaiset suomalaiset ilmaisilla kehitysmaalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Halpatyövoimapula. Tosin nyt ei ole töitä edes niille halvemmillekaan. Kunhan kerätään reserviä EK:n mieliksi.
Ei ihme että ihmiset masentuu tässä maassa. Koskaan et ole tarpeeksi hyvä muiden mielestä, teet mitä tahansa.
Suomalainen vihaa kanssaihmisiä ja itseään.
Koska töitä on, mutta niihin ei ole tekijöitä! Palkan pitää olla vähintään 4000 e/kk, työajan liukuva, mutta klo 8-14 välissä (ja siinä ajassa saa tehdä 8 tuntia töitä!) ja pitää olla siisti sisätyö, vaatimuksena peruskoulu eikä muuta.
Nyt on työnhakijan markkinat, voi ilmoittaa, että ei kiinnosta, koska rahaa saa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Valhe ja propaganda, jonka varjolla voidaan vihata ns laiskoja työttömiä.
Ja kun niitä ei ole voi ottaa asenteen ettei tarvitse tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko joku niin? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Koska töitä on, mutta niihin ei ole tekijöitä! Palkan pitää olla vähintään 4000 e/kk, työajan liukuva, mutta klo 8-14 välissä (ja siinä ajassa saa tehdä 8 tuntia töitä!) ja pitää olla siisti sisätyö, vaatimuksena peruskoulu eikä muuta.
Nyt on työnhakijan markkinat, voi ilmoittaa, että ei kiinnosta, koska rahaa saa muutenkin.
Aika kovat väitteet. Onko lähdettä?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikaisiin siivoustöihin ei pääse kaikki, koska hakijoita on niin paljon. Niissä palkaksi jää enintään 1000e/kk, työaika 6-14.30, fyysisesti raskasta ja vaaditaan alan koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä? Opiskella lisää ja haalia opintovelkaa? Perustaa yritys, kun jo olemassa olevat menevät rytinällä konkkaan? Väkisin tunkea yrityksiin paikan päälle markkinoimaan itseään? Ei firmoissa kenelläkään ole aikaa ottaa vastaan random ex tempore- työnhakijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä? Opiskella lisää ja haalia opintovelkaa? Perustaa yritys, kun jo olemassa olevat menevät rytinällä konkkaan? Väkisin tunkea yrityksiin paikan päälle markkinoimaan itseään? Ei firmoissa kenelläkään ole aikaa ottaa vastaan random ex tempore- työnhakijoita.
Ja jos yritän kehittää itseäsi työttömänä olet yhtäkkiä täyspäiväinen yrittäjä tai opiskelija ja kaikki tuet pois. Aika nurkkaan ajettu on työtön ihminen joka ei saa töitä vaikka kuinka yrittää.
Luulevat, etteivät ikinä voi itse joutua irtisanotuksi.