Onko Boobin imetyspaidat hyviä?
mietin että kannattaako topista maksaa 35¿ + postikulut. Hyvännäkösiä ovat ainakin.
Kommentit (7)
Esikoisen syntymän aikoihin ostetut imetyspaidat on kestäneet lörpsähtämättöminä jo kolmen lapsen pitkät imetysajat, eli sikäli pystyn kyllä suosittelemaan :) Mutta onhan ne kieltämättä aika kalliita... Löytyiskö käytettyinä mistään?
ja nyt niitä taas tarvitsisinkin. Pitkähihaiset ovat vaan niin kalliita, että en enää raaski ostaa...
Myisikö joku mulle 5 ¿:lla takaisin :).
mutta näyttävät kyllä valitettavasti liian IMETYSpaidoilta. Mieluummin hankin H&M:ltä vastaavaan tarkoitukseen tarkoitettuja, jotka näyttivät ihan normaaleilta trikoopaidoilta.
ei ne yhden tai kahdenkaan lapsen imetysaikana mene miksikään. Ellei nyt kouluikään imetä ;-)
H&M:n on halvempia ja sikäli ihan ok, mutta selkeesti huonompia. Imetyksen kannalta ja huonompaa laatua.
Mulla on kaksi Boobin paitaa ja onhan ne muuten hyviä, mutta aika hiostavia. Ainakin minä hikoilen muutenkin niin helposti imetysaikana, että yhtään ei kärsisi pitää tekokuitupitoisia vaatteita päällä. No, sillähän se napakka istuvuus vaatteeseen saadaan. Boobin vaatteet on aika niukasti mitoitettu eli jos tilaat paidan, niin kato kokotaulukosta että tulee riittävän iso.
minusta koot oli just sopivia oman kokoisena
tai sitten on mitoitettu minulle :)
Onhan ne kalliita, mutta huippuhyviä.