Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Boobin imetyspaidat hyviä?

Vierailija
03.05.2007 |

mietin että kannattaako topista maksaa 35¿ + postikulut. Hyvännäkösiä ovat ainakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kalliita, mutta huippuhyviä.

Vierailija
2/7 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymän aikoihin ostetut imetyspaidat on kestäneet lörpsähtämättöminä jo kolmen lapsen pitkät imetysajat, eli sikäli pystyn kyllä suosittelemaan :) Mutta onhan ne kieltämättä aika kalliita... Löytyiskö käytettyinä mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt niitä taas tarvitsisinkin. Pitkähihaiset ovat vaan niin kalliita, että en enää raaski ostaa...

Myisikö joku mulle 5 ¿:lla takaisin :).

Vierailija
4/7 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näyttävät kyllä valitettavasti liian IMETYSpaidoilta. Mieluummin hankin H&M:ltä vastaavaan tarkoitukseen tarkoitettuja, jotka näyttivät ihan normaaleilta trikoopaidoilta.

Vierailija
5/7 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne yhden tai kahdenkaan lapsen imetysaikana mene miksikään. Ellei nyt kouluikään imetä ;-)

H&M:n on halvempia ja sikäli ihan ok, mutta selkeesti huonompia. Imetyksen kannalta ja huonompaa laatua.

Vierailija
6/7 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi Boobin paitaa ja onhan ne muuten hyviä, mutta aika hiostavia. Ainakin minä hikoilen muutenkin niin helposti imetysaikana, että yhtään ei kärsisi pitää tekokuitupitoisia vaatteita päällä. No, sillähän se napakka istuvuus vaatteeseen saadaan. Boobin vaatteet on aika niukasti mitoitettu eli jos tilaat paidan, niin kato kokotaulukosta että tulee riittävän iso.

Vierailija
7/7 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta koot oli just sopivia oman kokoisena

tai sitten on mitoitettu minulle :)