Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Master Chef Suomi 2026 - OFFICIAL

Vierailija
03.03.2026 |

Tänään alkoi Master Chef Suomi 2026. 

Tuomareina Henri Alén, Helena Puolakka ja Vappu Pimiä.

Formaatti on hieman muuttunut edellisiltä kausilta. Toivotaan, että se tuo lisäpotkua tälle kaudelle!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Masterchef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1067)

Vierailija
1061/1067 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskiin meni munakkaat, yli 40 kappaletta. Kaikki. Ei ainoastaan sörkityt ja osin maistellut.

Inhotti koko jakso mutta jäi vielä kummittelemaan. Inhottavinta ikinä! Pystyn vieläkin miltei haistamaan sen kananmunan ja chorizon lemun. Elegantit Kozeen-perunat ovat muisto vain.

Vierailija
1062/1067 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jotenkin ruvennyt ärsyttämään Vappu Pimiä, on äänessä enemmän kun ammatti tuomarit, tietenkin heille käsikirjoitettu milloin Vappu juontaa ja milloin kaikki arvostelevat annokset, silloin voisi tuomareilla olla enemmän puheenvuoroja kuin Vapulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1067 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskiin meni munakkaat, yli 40 kappaletta. Kaikki. Ei ainoastaan sörkityt ja osin maistellut.

Inhotti koko jakso mutta jäi vielä kummittelemaan. Inhottavinta ikinä! Pystyn vieläkin miltei haistamaan sen kananmunan ja chorizon lemun. Elegantit Kozeen-perunat ovat muisto vain.

Jos kameramiehet ym työntekijät saavat syödä niitä .

Vierailija
1064/1067 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kameramiehet ym työntekijät saavat syödä niitä .

Luulisi että kilpailijatkin saisivat syödä arvostelun jälkeen niitä ennenkun viskataan roskikseen.

Vierailija
1065/1067 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että ne ruokavaraston tuotteet joissa päiväykset ok lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
1066/1067 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on jotenkin ruvennyt ärsyttämään Vappu Pimiä, on äänessä enemmän kun ammatti tuomarit, tietenkin heille käsikirjoitettu milloin Vappu juontaa ja milloin kaikki arvostelevat annokset, silloin voisi tuomareilla olla enemmän puheenvuoroja kuin Vapulla.

Minua taas ärsyttää Puolakan sössötys ja mieletön huutaminen.

Vierailija
1067/1067 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ruvennut taas koko ohjelma ärsyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme