Missä maassa päälläsi oleva paita on valmistettu?
Yleensä lukee pesulapussa jos se on vielä tallella.
Kommentit (58)
Oon kääriny viltin ympärilleni, en pääse katsomaan. Tulee muuten vilu. Ajattelin kohta ottaa päiväunet. Väsyttää jo. Tämän viikon ainut vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti: Ompelin itse. Mikä on tekosyysi?
Mulla oli koulussa tekniset työt. En ole oikeastaan koskaan käyttänyt ompelukonetta. Nikkaroin mieluummin.
Ap
Tämä on espanjalaisen jalkapallojoukkueen fanipaita, ostettu Barcelonasta. Veikkaan, että tehty jossain Pakistanissa tms. Lapun oon eikannut irti jo ajat sitten.
Ei saa pesulapusta enää selvää, mutta tämä nanson yöpaita vai mikälie kaftaani on oikeasti niin vanha että voi hyvinkin olla suomessa tehty. Ja siis silloin vielä tehtiin kestäviä vaatteita kun tämäkin vaan paranee ja pehmenee käytössä ja pesuissa.
Lisäksi on pitkä villatakki jonka olen neulonut itse suomivillasta (miksi novita lopetti sen valmistamisen?!)
Suomalainen. 160€ maksoi ja 2kk jälkeen saumat kainalossa korjauskelvottomat. Vielä mietin jaksanko reklamoida, mulla on ollut näiltä ennenkin, ne kului puhki muutamassa vuodessa ja sen nyt voin hyväksyä luonnonkuidulla.
Nanson vanha yöpaita mullakin, lukee Made in Finland.
Pakistanissa näyttäisi olevan valmistettu.
En tiedä, koska teksti on kulunut pois. Ostin tämän eräästä ruotsalaisesta verkkokaupasta monta vuotta sitten kolmella eurolla. Erinomainen, puuvillainen, 5xl-kokoinen jättipaita kotona oleilemiseen. Ei ole mikään kaunis vaate, mutta mukava on. Ostin kaksi.
Ompelin itse. Mikä on tekosyysi?