Tällä hetkellä on avoinna nolla työpaikkaa, joihin voisin laittaa hakemuksen! Työnhakuvelvoite pitäisi täyttää.
Mun työnhakualue on Helsingistä Tampereelle, olen koulutettu, osaava ja ihan normaali ihminen. Tuosta voitte päätellä kuinka helppoa on mennä töihin.
(Joo, tiedän että voi laittaa avoimia hakemuksia)
Kommentit (125)
Hae työiisyysasiantuntijaksi eli työkkärivirkailijaksi vuorostasi! Siellä on vapaina paikkoja!
Näin teki tuttavani kun ei enää yhtään järkevää muuta haettavaa ollut, rakennusalan , sairaala-alan, siivousalan, ruokapalvelualan, tai vaka-akan jälkeen (kaikkiin oltava koulutus mitä hänellä ei ollut).
Kertoo jotain tilanteen järjenvastaisuudesta.
Miksi sinulla on alennettu määrä haettavia paikkoja, jos olet osaava ja normaali?
Vierailija kirjoitti:
Joo tilanne on työnhaun kannalta tällä hetkellä ihan kamala. Ja tuntuu kyllä hirveältä kun on tehnyt kaiken oikein, mutta se ei riitä. Opiskelin alalle missä oli töitä vielä hetki sitten mutta nyt ne työpaikat on kiven alla. Olen nuori, mutta minulla on pari terveysongelmaa jotka rajaavat entisestään sitä millaisissa työpaikoissa kykenen olemaan. Esimerkiksi kuulon ongelmien takia meluisat työympäristöt on mahdottomia, kärvistelinkin sellaisessa työpaikassa muutaman vuoden ja työ oli aika kamalaa kun en kuullut työkavereita tai asiakkaita kunnolla ja pinnistelin päivästä toiseen. Hämmentävintä on se että osa ihmisistä ei usko että nuorella voi edes olla kuulovikaa, yksi työkaveri kiusasi minua asiasta. Eikä edes mikään teini vaan ihan nelikymppinen perheellinen ihminen.
40-vuotias ei kyllä ole mikään nuori....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tilanne on työnhaun kannalta tällä hetkellä ihan kamala. Ja tuntuu kyllä hirveältä kun on tehnyt kaiken oikein, mutta se ei riitä. Opiskelin alalle missä oli töitä vielä hetki sitten mutta nyt ne työpaikat on kiven alla. Olen nuori, mutta minulla on pari terveysongelmaa jotka rajaavat entisestään sitä millaisissa työpaikoissa kykenen olemaan. Esimerkiksi kuulon ongelmien takia meluisat työympäristöt on mahdottomia, kärvistelinkin sellaisessa työpaikassa muutaman vuoden ja työ oli aika kamalaa kun en kuullut työkavereita tai asiakkaita kunnolla ja pinnistelin päivästä toiseen. Hämmentävintä on se että osa ihmisistä ei usko että nuorella voi edes olla kuulovikaa, yksi työkaveri kiusasi minua asiasta. Eikä edes mikään teini vaan ihan nelikymppinen perheellinen ihminen.
40-vuotias ei kyllä ole mikään nuori....
työkaveri kiusasi minua asiasta. Eikä edes mikään teini vaan ihan nelikymppinen
Pikaisella Google haulla neljästä firmasta jotka ensimmäisenä tuli mieleen kolmessa näyttää olevan paikka auki "elintarvikealan toimihenkilölle"...