Missä Ville Haapasalo oppi niin sujuvaa venäjää?
Katsoin hänen videoitaan, joissa puhuu sujuvasti venäjää. Missäköhän aikoinaan oppinut?
Tuolla puhuu niin sujuvasti. Lausuukin hyvin.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
"Olen katsonut useita hyviä venäläisiä elokuvia Venäjän television kakkoskanavalta. Todella kauniita naisia on niissä elokuvissa."
Naiskauneus on yksi harvoja positiivisia asioita Venäjässä, mutta ei se kokonaisuudessa paljon paina.
Minulle venäläinen naiskauneus nostaa koko maan reilusti plussan puolelle. Se kompensoi ja ylittää koko maan negatiiviset puolet.
Kai te tiedätte, että Ville Haapasalo lähtee Georgiaan vakoojaksi kaatamaan ryssänmielistä hallitusta.
Joo kuuluisin näyttelijä russilandiassa putiinin jälkeen ,Ville ei tykkää moskovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen katsonut useita hyviä venäläisiä elokuvia Venäjän television kakkoskanavalta. Todella kauniita naisia on niissä elokuvissa."
Naiskauneus on yksi harvoja positiivisia asioita Venäjässä, mutta ei se kokonaisuudessa paljon paina.
Minulle venäläinen naiskauneus nostaa koko maan reilusti plussan puolelle. Se kompensoi ja ylittää koko maan negatiiviset puolet.
No, suomalaistenhan geenit menevät Venäjälle. Aikoinaan Suomesta vietiin kymmeniä ellei satoja tuhansia naisia väkisin Venäjälle, siis silloin 1700-luvulla. Eli paljon on venäläisissä naisissa suomalaista ja suomalaisten ulkonäköä. Eli tuon perusteella suomalaiset naiset ovat ihan yhtä hyvännäköisiä kuin venäläisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Kai te tiedätte, että Ville Haapasalo lähtee Georgiaan vakoojaksi kaatamaan ryssänmielistä hallitusta.
Tiedetään.
Ville ja 30 vuorokauden seikkailut, hän sanoi jo sillon että Moskova ahdisti häntä, takamaan seikkailut oli mukavaa viihdettä katsella, jätkä oli rohkea ja on seikkailija varmaan nykyäänkin.
Ville lähti väärään suuntaan kuulemma ,kertoi tvssä kerran ja kävi koulut naapurissa.Hienosti osaa kieltä.Jos kielen aikoinaan olisi osannut niin hyvä.Nythän sitä ei arvosteta.Miksi pilattu kaikki..
Seikkailija ja rohkea se on. Ja sellainen hauska supliikkimies, joka tulee toimeen kaikkien kanssa.
Toisaalta ikävä ajatella, että itänaapuri muuttui sellaiseksi, että tokkopa tulee ikinä siellä käytyä. Toisaalta jos Puten aika on pian ohi ja Venäjä tekee täyskäännöksen ja alkaa normaaliksi valtioksi...
Ville opettelee georgiaa ja yrittää unohtaa venäjän kuten koko muu maailma.
Krasnovkaan ei puhu venäjää vaikka Putinin hallinnon olemassaolo roikkuu ohuella langalla Krasnovissa. Krasnov on paljastumassa.
Eikö koko venäläinen kulttuuri perustu kelvottomien hallitsijoiden vertauskuvalliseen kritisointiin? Kaikkien näkyvillä mutta salassa.