Aika hintava on hotellihuone Helsinki-Vantaan viereisestä Scandicista. Pakko se on kuitenkin melkein ottaa
Maksaa n.170€ yksi yö. Mulle tuo on aika kallis hinta.
Lento lähtee klo:6.50 joten kentällä pitää olla aikaisin. Ensin ajattelin, että menisin yöjunalla ja notkuisin kentällä sitten lentoa odotellen, mutta on aika pitkä aika odottaa yli 5 tuntia lentoa yöaikaan. Juna lähtisi puoli kymmenen aikaan illalla. Sitten mietin hotellihuonetta Pasilasta, mutta aloin miettiä, että pitää sitten herätä vielä aikaisemmin kuin mitä pitää herätä kun on ihan kentän vieressä.
Eli päädyin sitten lentokentän vieressä olevaan hotelliin niin saa kunnon yöunet eikä ole seuraavana päivänä ihan väsynyt. Minä kun aion kohteessa jättää matkalaukun ja repun juna-aseman säilytykseen ja lähteä kiertelemään kaupunkia heti aamusta koska hotelliin pääsee vasta kolmelta. Lento kohteeseen kestää alle 3h on kello siellä jäljessä Suomea.
Näyttäisi olevan ainakin yksi muukin hotelli siinä lentokentän vieressä, että pitää katsoa sekin vielä. Sukulainen asuu Espoossa, mutta sieltä sitten taas on sen verran matkaa, että pitäisi keskellä yötä herätä.
Onko kokemuksia tuosta Scandicista? Oliko hyvä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä pyörillä? Ap asuu muualla ja tulee junalla
Eiköhän tuossa ollut kyse matkalaukusta jossa pyörät alla. Haloo nyt taas.
4km vedät johjossa matkalaukkua? Parempi jäädä kotiin jos on noin köyhää ja vaikeaa
En minä ole mitään matkalaukkua vetämässä vaan kommentoin vain typeryyteesi kun et ymmärtänyt mitä pyörillä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin pari vuotta sitten Forenom Hostellissa, oli ihan kävelymatkan päässä lentokentästä. Ei mikään hotellielämys, mutta oli perussiisti ja toimi tarkoitukseen.
Onko 4km sinusta kävelymatka pimeässä matkatavaroita mukana raahaten?
Mistä sä muuten nuo kilsat revit, kun ei ollut mainintaa, että mikä Forenom... niitähän on neljä lentokentän läheisyydessä. Pari ihan terminaalin vieressä ja pari kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä pyörillä? Ap asuu muualla ja tulee junalla
Eiköhän tuossa ollut kyse matkalaukusta jossa pyörät alla. Haloo nyt taas.
4km vedät johjossa matkalaukkua? Parempi jäädä kotiin jos on noin köyhää ja vaikeaa
No ei taida kesällä olla sohjoa. Enkä kyllä alkaisi kesälläkään kävelemään matkalaukun kanssa neljää kilometriä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Asun lentokentän lähellä. Sohvalle pääset jos olet normaali ihminen
Tässä ketjussa AP vaikuttaa fiksuimmalta parin muun lisäksi. :D Sitten on taas noita söhlöjä vänkääjiä
Vierailija kirjoitti:
On se joillakin vaikeeta mini budjetilla lähteä reissuun, sääliksi käy
Sääliksi käy vain sinun tyhmyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 5 tuntia ei ole niin pitkä aika. Äkkiä menee.
On se pitkä aika jos ei ehdi nukkumaan yöunia. Juna lähtee tosiaan puoli kymmeneltä illalla jos haluaa ehtiä lennolle. Seuraava juna lähtee liian myöhään. Junamatka kestää nelisen tuntia eikä junassa kunnolla saa nukuttua. Juna-asemalle on tunnin automatka, että siihenkin pitää varata aikaa.
ap
Toivottavasti juna kulkee, aina ollut ongelmia VRn kanssa
Ja hyvällä tuurilla voi sataa kaatamalla vettä, kiva aloittaa loma läpimärkänä