Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan syönyt Elovenan suklaa-vadelmapuuroa?

Vierailija
01.03.2026 |

Ajattelin lisätä huomiseen tilaukseen sellaisia annospikapuuro pussukoita. Niitähän on vaikka minkälaisia.

Ei näin. Nyt ihan hämäännyin! Olisi vaihtelua tavis aamupuuroon, johon toki tulee nyrkillinen voita.

Joo joo. Tiedän ettei kaikki syö aamuisin puuroa. Minä syön, vaikka kuinka tulisit siihen kauhistelemaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on

Vierailija
2/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin hullu, että syö puuroa joka sisältää suklaata ja vadelmia? Suklaata syön jälkiruokana levystä ja vadelmat on kompostijätettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauhisteltavaa on aamupuuron syönnissä? Minä olen syönyt joka aamu viimeiset 30 vuotta. Suklaa-vadelmapuuroa en kylläkään söisi ikinä. Ruiskaurapuuro on minun aamupala.

Vierailija
4/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ne kaikki on. En ainakaan yhtään pahaa ole niistä onnistunu löytämään. Eri asia sitten mikä nyt milloinkin sattuu maistumaan. 

Vierailija
5/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauhisteltavaa on aamupuuron syönnissä? Minä olen syönyt joka aamu viimeiset 30 vuotta. Suklaa-vadelmapuuroa en kylläkään söisi ikinä. Ruiskaurapuuro on minun aamupala.

Olen nähnyt täällä sellaisiakin kijoituksia, missä suurinpiirtein haukuttiin aamupuuron takia. Ihan täysjyvä kaurapuuroa se on höystettynä suklaalla ja vadelmalla. Kysyin koska en ole itsekään maistanut, mutta nyt laitoin tilauslistaan.

Vierailija
6/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta kun luin tämän niin lisäsin ostoksiini. On varmaan hyvää. Noutona haetaan aamusta.

Vierailija
7/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan lasten aamupuurolta.

Vierailija
8/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä tuollaisia annospusseja siltä varalta, että unohdan eväät tms. Kyllä ne kaikki mulle maistuvat.

Vierailija
9/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tykkää kun ne on niin makeita

Vierailija
10/10 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on! Minä ainakin tykkään. Se suklaan maku ja vadelma on aika täydellisessä tasapainossa. Ei liikaa kumpaakaan